Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld?

  • 30 August 2019
  • 93 reacties
  • 1616 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

93 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Elien, 

 

Kan je dit nu even testen aub?

Elien, 

 

Kan je dit nu even testen aub?


Het werkt nu, bedankt!

Beste,

De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien.

 

Ik zie dat er meer mensen dit probleem hebben gehad. 

Maar kan zelf niet vinden waar het aan kan liggen.

Kan iemand me helpen a.u.b.

Alvast bedankt

 

MVG

 

Heb ondertussen zelf naar Proximus gebeld.

Ze hebben het nu gekoppeld en ik kan kijken.

 

Hier net hetzelfde probleem....

Probleem opgelost. Bedankt voor de snelle reactie! 

Beste,

De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien.

 

Ik zie dat er meer mensen dit probleem hebben gehad. 

Maar kan zelf niet vinden waar het aan kan liggen.

Kan iemand me helpen a.u.b.

Alvast bedankt

 

MVG

 

TUI: In de meeste gevallen doen de mensen van Proximus hiervoor een aanpassing in je profiel, maar aangezien het weekend is en maandag een feestdag zullen ze hier op het forum pas terug langskomen op dinsdag om je hierbij kunnen verder te helpen.

Tijdens die drie dagen is de helpdesk wel bereikbaar op het gratis nummer 0800 22 800

Zelfde probleem hier. Ben beheerder, Pickx-app staat tussen de inbegrepen diensten maar krijg de melding “deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Ben sinds kort Epic Combo klant en internet en TV zijn eergisteren geïnstalleerd maar krijg de Pickx-app niet aan de praat. Zowel de app als de site niet. Krijg de foutmelding: deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account. Kan iemand me verder helpen? 
 

Alvast bedankt! 

Wij hebben hier exact hetzelfde probleem. Zouden uiteindelijk toch ook graag gebruik kunnen maken van de app. Maar we zien dat het hier meestal vlug wordt opgelost, dus alvast bedankt!

 

Mvg

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Ben sinds kort Epic Combo klant en internet en TV zijn eergisteren geïnstalleerd maar krijg de Pickx-app niet aan de praat. Zowel de app als de site niet. Krijg de foutmelding: deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account. Kan iemand me verder helpen? 
 

Alvast bedankt! 

@tomkuipers  Ik heb de link voor je in orde gezet. Kan je het nog eens nakijken? 😉

Het werkt! Bedankt voor de snelle reactie 😉

Beste, 

 

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven.

 

Alvast bedankt, 

Wesley

Reputatie 7
Badge +4

Wesley,

 

Kan je dit nu even opnieuw proberen aub?

Hier zelfde probleem... Mijn login is niet gekoppeld!?

ik heb hetzelfde probleem, kunt u dit ook oplossen.

@Charlotte.D  bedankt het is opgelost nu

prettige dag nog

thnx

Hier hetzelfde probleem. Zaterdag 12 oktober is er een installateur langs geweest en het enige wat nog tijd nodig had om te werken was de Proximus Pickx App. Deze werkt nog altijd niet (geeft de melding dat het account niet gekoppeld is). Kan iemand mij hier bij helpen?

Bedankt.

Beste

 

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik kan niet inloggen.

Is niet het eerste dat misloopt op 3 weken klant zijn...

Waarom word ik overgeslagen en de rest wel geholpen??