De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien.
Ik heb een nieuw abonnement (epic combo) sinds 21/08, dit heeft nog niet gewerkt.
Vriendelijke groeten,
Maarten
je account is gekoppeld, kan je dit eens uittesten?
Geert
Ook bij mij werkt de APP niet. Kunnen jullie dit even nakijken aub?
Je account is nu gekoppeld.
Geert
Je account is nu gekoppeld.
Geert
Alles werkt nu. Hartelijk dank voor de goede hulp.
Beste,
De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien.
Ik zie dat er meer mensen dit probleem hebben gehad.
Maar kan zelf niet vinden waar het aan kan liggen.
Kan iemand me helpen a.u.b.
Alvast bedankt
MVG
Heb ondertussen zelf naar Proximus gebeld.
Ze hebben het nu gekoppeld en ik kan kijken.
Zelfde probleem hier. Ben beheerder, Pickx-app staat tussen de inbegrepen diensten maar krijg de melding “deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”
Ik heb je account hier gekoppeld. Het zou in orde moeten zijn. Kan je het nog eens proberen ?
Beste,
Ik krijg ook de melding dat pickx niet gekoppeld is aan mijn account.
Ik heb het pakket 'tuttimus'
Dank bij voorbaat.
Bij mij werkt de app ook al even niet meer.. zelfde probleem. Kan niet inloggen terwijl de inloggegevens correct zijn. Heb bij het begin meermaals moeten bellen met proximus vooralleer het opgelost geraakte.. het heeft een tijdje gewerkt maar nu weer al een tijd niet meer.. ik heb het opgegeven. Heb geen zin om alweer 20 keer te moeten bellen voor het opgelost te krijgen
Ter info: pas maandag komt er hier op het forum terug iemand van proximus zelf langs om je hierbij verder te helpen door alle settings nog eens na te trekken.
de pickx app zou niet gekoppeld zijn , kan iemand mij helpen
alvast bedankt
prettige dag nog
thnx
Waarom word ik overgeslagen en de rest wel geholpen??
Hallo,
ik heb ook dit probleem. Zou u mij ook kunnen helpen a.u.b.?
Mvg
Beste,
Bij ons werkt dit ook niet?
Hoe kunnen we dit oplossen?
Mvg
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.