Vraag

Out-tv


Reputatie 3
Wanneer wordt nu eindelijk outtv beschikbaar via Proximus.

Graag wat diversiteit Proximus !!!!!

48 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Daar zit ik ook al heel lang op te wachten. Het heeft er eerst wel gezeten, maar dan in het zogenaamde Rainbow boeket samen met een sexkanaal voor €14.95. Toen is er een Vlaamse versie gekomen en is sindsdien alleen maar beschikbaar bij Telenet. Ook weer zo één van die kanalen die ze niet kunnen of willen aanbieden.
Reputatie 3
... en zeket met wat er gisteren gebeurt is in Orlando USA.
Bewijst nog maar eens dat zo'n zender zeker een maatschappelijk draagvlak heeft en zou moeten worden opgenomen in het basisaanbod.
Er zijn nog steeds teveel vooroordelen; ook in België.
De politiek zou hier een punt van moeten maken!
Reputatie 7
Badge +1
Even gecheckt, maar Out -TV zit niet in het standaardaanbod bij TN, maar vereist inschrijven voor Play (10€) of Play More (24,95€), waar buiten het Terugkijk TV- principe (zoals TV replay, maar met één volle week beschikbaarheid), ook nog een extra-zender-en VOD-aanbod inzit. Proximus zou al kunnen beginnen het toch minstens ook in een boeket te steken.in het kader van diversiteit en toierantie.
Reputatie 3
Zou kunnen.

Ik ben echter geen vergelijking met Telenet aan het maken.

Vind gewoon dat deze zender in het basisaanbod van Proximus zou dienen te komen!
Reputatie 7
Badge +1
Ik reageerde maar op de post van wwilliamm, die aangaf dat de zender wél bij TN beschikbaar is.
Reputatie 7
Badge +2
Als ik mij niet vergis heeft TN destijds voor exclusiviteit gekozen bij de lancering van de Vlaamse versie van Out TV. Dat is natuurlijk al lang geleden en ik weet niet of die exclusiviteit nu nog geldt. Out Tv in zijn Nederlandse versie was destijds enkel bij Belgacom TV beschikbaar.
Heb weer bijgeleerd met deze topic had geen flauw idee dat er een zender bestond die Bi of Gay gericht is, is niet mijn ding.

Maar wil hier toch woordje plaatsen. Waarom wat er gebeurd is de schietpartij Orlando. Wereld is om zeep door ZOTTEN.
PX mag vanaf morgen die zender uitzenden zal zeker helpen dat de mensen toleranter worden.

Leven in 2016 mij maakt het niet uit dat je gay of bi bent. Staat die zender je niet aan dan kijk er niet naar,simpel
Reputatie 3
Goed gesproken Patrick !!

PS: Volgens Outtv zijn ze niet exclusief bij Telenet; maar wil Proximus gewoon niet !
Reputatie 2
Ik denk zelfs dat de tijd van exclusiviteit, zoals vroeger steeds het geval was bijna achter de rug is. En dat dit niet meer mag. Enkel heb ik er geen bewijzen van, maar dacht dit ergens gelezen te hebben. Zo zullen ook alle zenders beschikbaar worden voor de concurrentie en zal het ook veel eerlijker gespeeld worden als vroeger.
Reputatie 6
Badge +1
Heb er ook contact over gehad en volgens Outtv wil Proximus dus niet, waarom dat hebben ze er niet bij gezegd. Zal wel over centen gaan.
Reputatie 7
Badge +6
Het zal of KTO of Out TV geweest zijn zeker. :-(((
Reputatie 3
Met alle zenders die uit het aanbod verdwenen zijn de laatste weken; kan een tekort aan capaciteit toch niet het probleem zijn.

Dus ofwel draait het om centjes of het niet willen aanbieden van een zender die zich op de LGBT doelgroep richt.
Alles draait om centjes om wat anders :8
Reputatie 2
Dat is nogal logisch, maar volgens mij kan dit toch niet de enige reden zijn. Want goed er zijn dan bv. hier 2 problemen. Het aantal HD zenders en de nieuwe zenders zoals FOX en BBC FIRST en OUT-TV. Als PX dan niet genoeg geld zou hebben voor HD zenders, bestaan die zenders dan niet in een SD versie zodat er tenminste al nieuwe zenders bij komen? En ze kosten dan ook minder voor PX.
Reputatie 7
Badge +2
Ik denk niet dat het echt wel zoveel kost vanuit een technisch oogpunt. De kostprijs zal vnl. over rechten gaan: HD kost meer, de programma's kunnen opnemen kost meer, de programma's in replay aanbieden kost meer etc.

Hoe komt het dat Natioal Geographic met Nederlandse ondertitels in het basisaanbod zit in Vlaanderen maar niet in Brussel? Dat heeft niets met capaciteit te maken, maar enkel met de centen. En toevallig is National Geographic ook uit de stal van Fox International, jawel dezelfde die eigenaar is van FOX. CENTEN!
Reputatie 3
Zou outtv dan zoveel centjes vragen?
het gaat natuurlijk niet alleen om wat de zender vraagt maar ook hoeveel % klanten er geïnteresseerd zijn in een bepaalde zender, tov het totaal aantal TV klanten, want ieder zender die je in het pack steekt betekent meer kosten voor de provider.
Reputatie 3
Dat verklaart waarom KTO terug in het zenderaanbod zit!
Reputatie 6
Badge +3
Dat verklaart waarom KTO terug in het zenderaanbod zit!
Eh jah, inderdaad:

Une pétition pour défendre la chaîne avait recueilli plus de 20.000 signatures. Si Proximus ne communique pas sur l’audience réalisée, les administrateurs de KTO TV, eux, jugent qu’ils touchent 100.000 personnes par an (nombre de personnes qui regardent au moins une émission)
(Lesoir)

Dat is een beetje meer dan de enquete voor FOX (nog geen 100).
Er zullen er wel meer zijn dan die 100 natuurlijk maar verspreid over verschillende forums en twitter en Facebook , telefonisch enz...
Reputatie 3
Yep. En je moet eens kijken wie de petitie allemaal heeft ondertekend :-/

Dat zal voor outtv nooit gebeuren; zelfs niet na zo'n verschrikkelijke aanslag in Orlando en nadat een transgender de dag nadien werd neergestoken in Etterbeek.
Reputatie 2
Als je je zelf niet durft te outen dan zal het nog eeuwen duren eer er iets gebeurt. Amerikanen zijn idioten, zie maar naar Trump. Precies of een godsdienst een misdaad. Iedereen heefd daar bijna een geweer of pistool en ze hebben dan er nog geen vergunning voor. Stel je voor dat dit hier zo is. Ik kom in ieder geval niet meer buiten en bestel alles online dat doe ik nu meestal ook bij wink.
Reputatie 3
Komaan Proximus.
Voeg out.tv toe aan jullie aanbod.
Er is echt een vraag en een maatschappelijk draagvlak voor deze zender!
OUT-tv is niet mijn ding zoals bv plattelands tv of hobby tv en andere zenders maar dat is iedereen zijn smaak en voorkeur.

PX kijk naar de kijkcijfers en Telenet ook of andere aanbieders en ik snap dat.
Maar wat ik niet snap is dat PX geen eerlijke info erover geeft

Zeg gewoon eerlijk waarom jullie het niet toevoegen, te weinig kijkers, kost veel of weet niet wat?
Reputatie 6
Badge +1
OUT-tv is niet mijn ding zoals bv plattelands tv of hobby tv en andere zenders maar dat is iedereen zijn smaak en voorkeur.

PX kijk naar de kijkcijfers en Telenet ook of andere aanbieders en ik snap dat.
Maar wat ik niet snap is dat PX geen eerlijke info erover geeft

Zeg gewoon eerlijk waarom jullie het niet toevoegen, te weinig kijkers, kost veel of weet niet wat?


Dat vind ik nu ook, zeg eens waarom en niet van we geven het door aan de bevoegde medewerkers. Ik wil ook Out TV

Reageer