Skip to main content
Beantwoord

MyProximus Loyalty even niet beschikbaar


Lieve 1035
Forum|alt.badge.img
Ik kreeg net mijn afrekening voor deze maand. Blijkt dat ik behalve abonnement ook iets van verbruik moet betalen. Gewoonlijk heb ik beltegoed via mijn PremiumClub. Zijn die alweer op?! Tijd om weer wat punten in te wisselen. Maar al heel de dag krijg ik dezelfde boodschap: MyProximus Loyalty even niet beschikbaar. EVEN. Hoe lang is EVEN?

Beste antwoord door AntonellaD

Dag Lieve 1035,
Momenteel is Premium Club / Bizz Club tijdelijk gedeactiveerd op het web en in de MyProximus app voor een update van onze systemen. Onze excuses voor het ongemak. Na 1 augustus kan je opnieuw proberen om punten om te ruilen.
Groetjes,
Antonella
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

43 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 17 juli 2019
Hallo Lieve, we onderzoeken dit.
We hebben hier een case voor aangemaakt.

Groeten Geert

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2488 reacties
  • 17 juli 2019
Dag Lieve 1035, het betreft een gesprek op een weekdag tussen 8u -17u naar vaste netwerk, dit is inderdaad niet inbegrepen in de Happy Time formule. Grt, Heidi

Lieve 1035
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 219 reacties
  • 17 juli 2019
(Ik heb nog een screenshot toegevoegd)

HeidiE schreef:
Dag Lieve 1035, het betreft een gesprek op een weekdag tussen 8u -17u naar vaste netwerk, dit is inderdaad niet inbegrepen in de Happy Time formule. Grt, Heidi

Daarom dat ik dringend mijn punten moet kunnen inruilen, dan heb ik weer beltegoed.

Lieve 1035
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 219 reacties
  • 17 juli 2019
GeertC schreef:
Hallo Lieve, we onderzoeken dit.
We hebben hier een case voor aangemaakt.

Groeten Geert

Dank u

Lieve 1035
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 219 reacties
  • 18 juli 2019
Lieve 1035 schreef:
EVEN. Hoe lang is EVEN?


Nog geen nieuws?

Lieve 1035
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 219 reacties
  • 20 juli 2019
Ik wacht nog steeds... 🤔

Martin
  • 33076 reacties
  • 20 juli 2019
louter ter bijkomende info: pas maandag komen de proximus medewerkers terug langs op het forum.

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 22 juli 2019
De site om punten in te ruilen werkt niet, "tijdelijk onbeschikbaar" luidt het, maar het tijdelijke wordt blijkbaar het eeuwige...Je wordt gesust met de tekst dat omruilen nog tot november mogelijk is, maar ik wil ze nu omruilen omdat ik ze nu nodig heb! Hoelang gaat deze situatie nog duren?

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 22 juli 2019
Hallo,
momenteel ondergaat het systeem een update.
Vanaf 1 augustus zou de Premium Club/Bizz Club opnieuw beschikbaar moeten zijn.
Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.

Groeten Geert

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 22 juli 2019
Proximus premium club werkt al een tijdje niet door technische problemen Maar dit blijft duren!
Kunnen jullie mij zeggen wanneer proximus premium club terug beschikbaar komt?

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 22 juli 2019
Hallo,
momenteel ondergaat het systeem een update.
Vanaf 1 augustus zou de Premium Club/Bizz Club opnieuw beschikbaar moeten zijn.
Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.

Groeten Geert

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 22 juli 2019
ok merci

  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 22 juli 2019
Wanneer gaat de Premium weer werken??
Hij is al een ruim een week "even niet beschikbaar".
Ik weet dat Proximus hem gaat afschaffen, maar klanten krijgen zogezegd nog de kans om de gespaarde puntje in te ruilen. Op deze manier niet dus...
Of is het alleen op mijn account dat die niet werkt?

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • Antwoord
  • 23 juli 2019
Dag Lieve 1035,
Momenteel is Premium Club / Bizz Club tijdelijk gedeactiveerd op het web en in de MyProximus app voor een update van onze systemen. Onze excuses voor het ongemak. Na 1 augustus kan je opnieuw proberen om punten om te ruilen.
Groetjes,
Antonella

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 23 juli 2019
Arneke schreef:
Proximus premium club werkt al een tijdje niet door technische problemen Maar dit blijft duren!
Kunnen jullie mij zeggen wanneer proximus premium club terug beschikbaar komt?


Ter info: Ik heb je topic samengevoegd met een reeds bestaand topic hierover.
Groetjes,
Antonella

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 23 juli 2019
annemievw schreef:
De site om punten in te ruilen werkt niet, "tijdelijk onbeschikbaar" luidt het, maar het tijdelijke wordt blijkbaar het eeuwige...Je wordt gesust met de tekst dat omruilen nog tot november mogelijk is, maar ik wil ze nu omruilen omdat ik ze nu nodig heb! Hoelang gaat deze situatie nog duren?

Ter info: Ik heb je topic samengevoegd met een reeds bestaand topic hierover.
Groetjes,
Antonella

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 23 juli 2019
nve schreef:
Wanneer gaat de Premium weer werken??
Hij is al een ruim een week "even niet beschikbaar".
Ik weet dat Proximus hem gaat afschaffen, maar klanten krijgen zogezegd nog de kans om de gespaarde puntje in te ruilen. Op deze manier niet dus...
Of is het alleen op mijn account dat die niet werkt?


Ter info: Ik heb je topic samengevoegd met een reeds bestaand topic hierover.
Groetjes,
Antonella

Elma
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 884 reacties
  • 24 juli 2019
We zouden dus geen Premiumpunten kunnen omruilen voor 1 augustus. Dus naar de film gaan met 2 tickets, lukt niet voor einde juli? Net nu de Lion King speelt. 👏👏🏻👏🏽👏🏿Ik kan die film dus niet gaan zien met Premium punten, want hij speelt maar tot 30/7. Ik wilde kijken hoeveel punten 2 tickets kosten aan punten, maar zelfs dat kan ik niet zien.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 26 juli 2019
Ben ook al dagen aan het kijken want zou heel dringend mijn punten willen inruilen. 1 aug met zekerheid???

Elma
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 884 reacties
  • 29 juli 2019
Ik wil wel wachten, maar heb toch een vraag. Kan iemand mij zeggen hoeveel punten je nodig hebt voor 2 filmtickets voor Trioscoop? Als ik dat weet, weet ik of ik genoeg punten gespaard heb en kan ik wachten.☺️

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 30 juli 2019
Elma schreef:
Ik wil wel wachten, maar heb toch een vraag. Kan iemand mij zeggen hoeveel punten je nodig hebt voor 2 filmtickets voor Trioscoop? Als ik dat weet, weet ik of ik genoeg punten gespaard heb en kan ik wachten.☺️

Wij hebben momenteel zelf ook geen toegang tot de catalogus om dit na te kijken, mijn excuses.
Groetjes,
Antonella

Elma
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 884 reacties
  • 30 juli 2019
Weet iemand anders het toevallig (uit ervaring)?

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3205 reacties
  • 31 juli 2019
Goedemorgen Elma,,
ik heb het verder nagevraagd:
2 Kinepolis movie tickets = 5800 punten
1 Imagix movie ticket = 2500 punten
groeten,
Tina

Elma
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 884 reacties
  • 1 augustus 2019
AntonellaD schreef:
Dag Lieve 1035,
Momenteel is Premium Club / Bizz Club tijdelijk gedeactiveerd op het web en in de MyProximus app voor een update van onze systemen. Onze excuses voor het ongemak. Na 1 augustus kan je opnieuw proberen om punten om te ruilen.
Groetjes,
Antonella

We zijn 1 augustus en bijna 22u maar ik kan nog steeds niet mijn punten inruilen. 💩

Martin
  • 33076 reacties
  • 1 augustus 2019