Ik kreeg net mijn afrekening voor deze maand. Blijkt dat ik behalve abonnement ook iets van verbruik moet betalen. Gewoonlijk heb ik beltegoed via mijn PremiumClub. Zijn die alweer op?! Tijd om weer wat punten in te wisselen. Maar al heel de dag krijg ik dezelfde boodschap: MyProximus Loyalty even niet beschikbaar. EVEN. Hoe lang is EVEN?
Beantwoord
MyProximus Loyalty even niet beschikbaar
Beste antwoord door AntonellaD
Dag Lieve 1035,
Momenteel is Premium Club / Bizz Club tijdelijk gedeactiveerd op het web en in de MyProximus app voor een update van onze systemen. Onze excuses voor het ongemak. Na 1 augustus kan je opnieuw proberen om punten om te ruilen.
Groetjes,
Antonella
Bekijk origineelMomenteel is Premium Club / Bizz Club tijdelijk gedeactiveerd op het web en in de MyProximus app voor een update van onze systemen. Onze excuses voor het ongemak. Na 1 augustus kan je opnieuw proberen om punten om te ruilen.
Groetjes,
Antonella
Toon eerste bericht
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.