Skip to main content
Ik kreeg net mijn afrekening voor deze maand. Blijkt dat ik behalve abonnement ook iets van verbruik moet betalen. Gewoonlijk heb ik beltegoed via mijn PremiumClub. Zijn die alweer op?! Tijd om weer wat punten in te wisselen. Maar al heel de dag krijg ik dezelfde boodschap: MyProximus Loyalty even niet beschikbaar. EVEN. Hoe lang is EVEN?

_



Bedankt Heidi.

Dan kom ik nog net 221 punten te kort. Wie wil me helpen? Mijn nummer om over te dragen is: 2440000236677476

Als je toch niets met je punten doet, kan je mij met 221 punten een groot plezier doen.😀
Punten overdragen naar een andere klant lukt ook nog niet voor 6/8.
Inderdaad dit klopt want zoals gemeld werd in een ander topic wordt er aan het systeem Premium/bizz club gewerkt en om die reden gedeactiveerd, dan werd eerst gemeld dat het op 1 augustus, en even later op maandag 5 augustus, zou terug in orde komen.
En gulle onbekende schenker heeft me mijn ontbrekende 221 punten overgemaakt. Bedankt. Ik ga genieten van de film, samen met mijn hubby.😍
Aha! Eindelijk terug beschikbaar 😀
En gulle onbekende schenker heeft me mijn ontbrekende 221 punten overgemaakt. Bedankt. Ik ga genieten van de film, samen met mijn hubby.😍

Ik heb die filmtickets besteld op 5/8. Ze zouden me toegezonden worden binnen de 3 dagen, maar ik heb nog niks ontvangen. De status staat nog op "Bestelling wordt verwerkt" en is nog geen stap verder gegaan. Klopt dit wel?🤤
ik hoor dat het moeilijk is om punten om te wisselen, ik wissel normaal mijn punten in om een bon voor smartphone te kopen om foto's te laten afdrukken

ik heb nu 2857 punten maar daarvoor heb je 3000 punten nodig, spijtig want ik heb 143 punten te kort. Ik vind het genant maar ik weet niet aan wie ik het moet vragen om eventueel punten bij te schrijven.



misschien heeft iemand wat puntje over maar anders is het toch vriendelijk dat iemand er toch al wil naar kijken

mijn nr is 244 0000 2398 69 187



vele groetjes aan iedereen van het forum, ik ben al veel geholpen door het forum en daar ben ik heel tevreden over



Over het nieuwe programma enjoy, ben ik minder tevreden, het is niet gemaakt voor de trouwe klanten die al jaren klant zijn maar dan ook niet meer zo jong, die leeftijdsgroep wordt al te veel vergeten.
IK heb mijn tickets gekregen en al mijn plaatsen gereserveerd bij Kinepolis. Nu nog lekker genieten van de film "The Lion King". 😎
aan de persoon die mijn puntjes gestort heeft veel dank, ik zal zeker genieten van mijn foto's, ik weet niet hoe ik een privébericht moet sturen, maar zeer hartelijk bedankt

een goed weekend en nog veel plezier in alles wat je doet
Ik wil mijn premium club punten omruilen maar heb 156 punten te weinig ik krijg er geen bij. heeft er iemand soms enige over zodat ik toch nog ze kan inruilen alvast bedankt
Ik wil mijn premium club punten omruilen maar heb 156 punten te weinig ik krijg er geen bij. heeft er iemand soms enige over zodat ik toch nog ze kan inruilen alvast bedankt

Dag alainhome, ik heb je vraag toegevoegd aan het bestaande topic hierover. Groetjes, Antonella
Kan men nog punten inruilen voor foto bv.fotoprints.Een tijdje geleden was dat geen probleem om een bestelling te plaatsen maar nu lukt dat niet meer.
die staan er nog tussen

>


ik heb gisteren mijn punten ingewisseld voor een code van smartphone om foto's te bestellen, maar de code nog niet ontvangen, kan wel drie dagen duren, vroeger had je de code bijna direct, nog eventjes wachten

bestelling is gelukt maar staat nog op wacht


Ik wil mijn premium club punten omruilen maar heb 156 punten te weinig ik krijg er geen bij. heeft er iemand soms enige over zodat ik toch nog ze kan inruilen alvast bedanktDag alainhome, ik heb je vraag toegevoegd aan het bestaande topic hierover. Groetjes, Antonella


en waar vind ik dat topic ?
Ik zit met een tekort aan 114 punten voor een geschenk eind november vervalt alles en er komen er geen meer bij ik had er graag nog enkele bijgehad. Wie heeft soms enkele te veel. Alle kleine beetjes helpen ook. Mijn account is 2440000235634718




Ik wil mijn premium club punten omruilen maar heb 156 punten te weinig ik krijg er geen bij. heeft er iemand soms enige over zodat ik toch nog ze kan inruilen alvast bedanktDag alainhome, ik heb je vraag toegevoegd aan het bestaande topic hierover. Groetjes, Antonella
en waar vind ik dat topic ?


Het topic met als titel 'MyProximus Loyalty even niet beschikbaar'.

Groetjes,

Antonella
Ik zit met een tekort aan 114 punten voor een geschenk eind november vervalt alles en er komen er geen meer bij ik had er graag nog enkele bijgehad. Wie heeft soms enkele te veel. Alle kleine beetjes helpen ook. Mijn account is 2440000235634718

Nogmaals verplaatst naar bestaande topic.

Groetjes,

Antonella

Reageer