Beste antwoord door AntonellaD
Bekijk origineelMyProximus Loyalty even niet beschikbaar
Ik kreeg net mijn afrekening voor deze maand. Blijkt dat ik behalve abonnement ook iets van verbruik moet betalen. Gewoonlijk heb ik beltegoed via mijn PremiumClub. Zijn die alweer op?! Tijd om weer wat punten in te wisselen. Maar al heel de dag krijg ik dezelfde boodschap: MyProximus Loyalty even niet beschikbaar. EVEN. Hoe lang is EVEN?
Bladzijde 2 / 2
We zouden dus geen Premiumpunten kunnen omruilen voor 1 augustus. Dus naar de film gaan met 2 tickets, lukt niet voor einde juli? Net nu de Lion King speelt. 👏👏🏻👏🏽👏🏿Ik kan die film dus niet gaan zien met Premium punten, want hij speelt maar tot 30/7. Ik wilde kijken hoeveel punten 2 tickets kosten aan punten, maar zelfs dat kan ik niet zien.
Hij is al een ruim een week "even niet beschikbaar".
Ik weet dat Proximus hem gaat afschaffen, maar klanten krijgen zogezegd nog de kans om de gespaarde puntje in te ruilen. Op deze manier niet dus...
Of is het alleen op mijn account dat die niet werkt?
Ter info: Ik heb je topic samengevoegd met een reeds bestaand topic hierover.
Groetjes,
Antonella
Ter info: Ik heb je topic samengevoegd met een reeds bestaand topic hierover.
Groetjes,
Antonella
Kunnen jullie mij zeggen wanneer proximus premium club terug beschikbaar komt?
Ter info: Ik heb je topic samengevoegd met een reeds bestaand topic hierover.
Groetjes,
Antonella
Dag Lieve 1035,
Momenteel is Premium Club / Bizz Club tijdelijk gedeactiveerd op het web en in de MyProximus app voor een update van onze systemen. Onze excuses voor het ongemak. Na 1 augustus kan je opnieuw proberen om punten om te ruilen.
Groetjes,
Antonella
Momenteel is Premium Club / Bizz Club tijdelijk gedeactiveerd op het web en in de MyProximus app voor een update van onze systemen. Onze excuses voor het ongemak. Na 1 augustus kan je opnieuw proberen om punten om te ruilen.
Groetjes,
Antonella
Wanneer gaat de Premium weer werken??
Hij is al een ruim een week "even niet beschikbaar".
Ik weet dat Proximus hem gaat afschaffen, maar klanten krijgen zogezegd nog de kans om de gespaarde puntje in te ruilen. Op deze manier niet dus...
Of is het alleen op mijn account dat die niet werkt?
Hij is al een ruim een week "even niet beschikbaar".
Ik weet dat Proximus hem gaat afschaffen, maar klanten krijgen zogezegd nog de kans om de gespaarde puntje in te ruilen. Op deze manier niet dus...
Of is het alleen op mijn account dat die niet werkt?
ok merci
Hallo,
momenteel ondergaat het systeem een update.
Vanaf 1 augustus zou de Premium Club/Bizz Club opnieuw beschikbaar moeten zijn.
Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.
Groeten Geert
momenteel ondergaat het systeem een update.
Vanaf 1 augustus zou de Premium Club/Bizz Club opnieuw beschikbaar moeten zijn.
Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.
Groeten Geert
Proximus premium club werkt al een tijdje niet door technische problemen Maar dit blijft duren!
Kunnen jullie mij zeggen wanneer proximus premium club terug beschikbaar komt?
Kunnen jullie mij zeggen wanneer proximus premium club terug beschikbaar komt?
Hallo,
momenteel ondergaat het systeem een update.
Vanaf 1 augustus zou de Premium Club/Bizz Club opnieuw beschikbaar moeten zijn.
Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.
Groeten Geert
momenteel ondergaat het systeem een update.
Vanaf 1 augustus zou de Premium Club/Bizz Club opnieuw beschikbaar moeten zijn.
Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.
Groeten Geert
De site om punten in te ruilen werkt niet, "tijdelijk onbeschikbaar" luidt het, maar het tijdelijke wordt blijkbaar het eeuwige...Je wordt gesust met de tekst dat omruilen nog tot november mogelijk is, maar ik wil ze nu omruilen omdat ik ze nu nodig heb! Hoelang gaat deze situatie nog duren?
(Ik heb nog een screenshot toegevoegd)
Dag Lieve 1035, het betreft een gesprek op een weekdag tussen 8u -17u naar vaste netwerk, dit is inderdaad niet inbegrepen in de Happy Time formule. Grt, Heidi
Daarom dat ik dringend mijn punten moet kunnen inruilen, dan heb ik weer beltegoed.
Daarom dat ik dringend mijn punten moet kunnen inruilen, dan heb ik weer beltegoed.
Dag Lieve 1035, het betreft een gesprek op een weekdag tussen 8u -17u naar vaste netwerk, dit is inderdaad niet inbegrepen in de Happy Time formule. Grt, Heidi
Hallo Lieve, we onderzoeken dit.
We hebben hier een case voor aangemaakt.
Groeten Geert
We hebben hier een case voor aangemaakt.
Groeten Geert
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.