het is me niet duidelijk :
bedoel je dat je 2 klantennummers met pack hebt "elk een pakket met daarin onder andere een mobilus s" ? met elke een internet?
of zitten de 2 gsmnrs in 1 pack ?
met de juiste info kunnen we ons informeren en hier ook de nodige info plaatsen :-)
Groeten,
Tina
Wij hebben één factuur, dus ik vermoed één klantennr. Op de factuur worden de kosten voor internet, digitale tv en 2 gsm’s verrekend. We hebben (en willen) geen vaste telefonie...
mvg
Betreffende de promotie van een Mobilus S aan €1 in je pack dien ik je helaas te melden dat deze promotie niet kan worden toegekend wanneer er reeds een bestaand Mobilus S tariefplan actief staat. De promotie is van toepassing wanneer je in een bestaand pack een volledig nieuw mobiel oproepnummer op Mobilus S laat activeren.
Tevens heb je op heden een Affinity korting van 10% actief, het is niet mogelijk om een ander vorm van discount promotie gelijktijdig actief te hebben.
Ik laat alvast het dossier dat aangemaakt werd door Heidi voor de commerciële dienst openstaan zodat ze alsnog kunnen bekijken welke andere mogelijkheden er zijn.
Groetjes IngeDC
Heb dit abo afgeloten voor mijn dochter, rekent men toch 12,99 aan ipv 1 euro. Dit zou een onbestaande actie geweest zijn, heb nochthans een bevestigingsmail met deze voorwaarden………..
Krijg van de klantendienst te horen dat dit toch wel een heeeel onrealistisch aanbod is en dus wel niet waar zal zijn. Zou dolgraag de nodige documenten opsturen, maar bijlages touvoegen in de online applicatie werkt niet, staakt deze ook?
Ik zou de gsm van mijn zoon willen toevoegen aan ons pack maar krijg enkel mij eigen gsm nr dan aangepast. Hoe voeg je een 2de gsm met deze promo van1 euro toe?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.