Laatst ben ik, door een bezoek van een medewerker van prox aan huis, overgestapt van telenet naar hier! De verkoper aan huis heeft me verzekerd dat de overstap héél gemakkelijk gaat voor mij, de opzeg van Telenet wordt automatisch geregeld door Proximus!
Tijdens de installatie aan huis vraag ik nog eens extra wat ik moet doen met de digirecorder van Telenet. niets is het antwoord!
Nu krijg ik een factuur in de bus van telenet; ik heb blijkbaar nog steeds een abonnement bij Telenet, maw, proxmius heeft de opzeg NIET geregeld! Dus heb ik het nu zelf gedaan!
Waarom zegt men eerst dat ik niets moet doen om achteraf het toch zelf te regelen én nog eens dubbel moet betalen??
graag, zoals Proximus zegt; we regelen het beste voor u, wens ik dat Proximus hiervoor zijn verantwoordelijkheid neemt zodat ik deze extra kost niet moet betalen!
Wie is hier de klant én wie is hier de koning???
Beantwoord
Overstap van Telenet naar Proximus???!!!
Beste antwoord door AntonellaD
Dag tinevdvijver,
Bij een overdracht van een nummer (vast of mobiel) verloopt de opzeg automatisch bij Telenet. Echter laat Telenet het internet, de digitale tv en kabeltelevisie actief staan. Het is perfect mogelijk om zowel klant te zijn bij Proximus als bij Telenet in dezelfde woning.
Groetjes,
Antonella
Bekijk origineelBij een overdracht van een nummer (vast of mobiel) verloopt de opzeg automatisch bij Telenet. Echter laat Telenet het internet, de digitale tv en kabeltelevisie actief staan. Het is perfect mogelijk om zowel klant te zijn bij Proximus als bij Telenet in dezelfde woning.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.