Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta


tijdens het spelen van de beta van een online game, destiny 2, blijf ik netwerk connectie problemen hebben. ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen omdat mijn connectie niet goed genoeg is. wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Wim VL 5 September 2017, 12:04

Bekijk origineel

416 reacties

Hoe weet ik wanneer de update gelukt is?
als de Softw.versie: 17.1.03.1X er op staat
kan je controleren via http://192.168.1.1
wachtwoord staat op sticker van bbox
als de Softw.versie: 17.1.03.1X er op staat
kan je controleren via http://192.168.1.1
wachtwoord staat op sticker van bbox


Ok bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Aviden,

Je hoeft zelf je bbox niet te herstarten, de update kan soms enkele uren in beslag nemen. Je bbox zal normaal gezien 2 keer uit zichzelf heropstarten en daarna zou de nieuwe software er moeten opstaan.

Groeten,

Kim
hallo,
mijn router heeft nog altijd de oude versie. hoe krijg ik de update? heb het formulier enkele paginas geleden ingevuld maar heb nog steeds oude versie.
thomas
je kan altijd in een privébericht vragen of ze de nieuwe software op je bbox willen pushen

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op Versturen = verzenden.
ok dank je wel
Mijn software veranderde naar 17.1.03.1A, niet 17.1.03.1X . Lost dit het probleem ook op?
waarschijnlijk zijn er nog altijd aanpassingen die ze doen aan de software, vandaar die X ?
Proximus medewerkers kunnen dit navragen en het bevestigen.
Reputatie 6
Badge +4
Het beste is om na de update Destiny 2 te testen op onderbrekingen. Feedback is welkom en makkelijk via privé bericht met klantennummer of lijnnummer naar

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Bij mij werkt het nog steeds niet, heb geen update, ik heb een privé bericht gestuurd mvg kjell
Beste

Ik heb zonet het formulier ingevuld, maar we zijn natuurlijk wel al voorbij 26/10...

Kunnen jullie de update alsnog pushen naar mijn technicolor bbox?

Thx
Reputatie 7
Badge +4
Einh, ik heb een aanpassing naar je modem gestuurd, dit neemt wel even tijd in beslag. Kan je deze middag eens testen of het in orde is?
Einh, ik heb een aanpassing naar je modem gestuurd, dit neemt wel even tijd in beslag. Kan je deze middag eens testen of het in orde is?

Dag Samuel

Hoe check ik of de update gelukt is?
Ik krijg nog constant disconnects, en loop rond ingame zonder dat objectives/andere spelers/... laden.

😞
best ook eerst eens je modem heropstarten door 10 seconden zijn spanning te onderbreken.

via http://192.168.1.1 je software versie eens nakijken door in te loggen als USER en het USER PASWOORD dat op de modem staat,
daar klikken op "My Modem", waar je dan de nieuwe software versie kunt herkennen aan: 17.1.03.1X of 17.1.03.1A of 17.1.03.1B
(de 'tussenversie' voor deze finale versie is 10.A.5.K.GQ)
Reputatie 7
Badge +6
Hey Einh, ik heb even vanop afstand je bbox herstart en je update is nu goed doorlopen. Deze staat nu actief.
Ik zat op 10.A.5.K.CP - Ik zat wel net even zonder internet, en heb dan maar 10sec de 'pries' uitgetrokken :)

Nu zit ik op 17.1.03.1A - Op hoop van zege!
Dan heb je de goeie pries uitgetrokken 😉
heb nu vandaag destiny 2 aangekocht en heb inderdaad dezelfde problemen , continu errors , heb eventjes gekeken naar de router versie en deze is:
10.A.0.I.BU

is dit dan de goede versie ondertussen ? of nog steeds een slechte ?
heb nu vandaag destiny 2 aangekocht en heb inderdaad dezelfde problemen , continu errors , heb eventjes gekeken naar de router versie en deze is:
10.A.0.I.BU

is dit dan de goede versie ondertussen ? of nog steeds een slechte ?
(ps. de Gebruiker 'Tenboherce' is de mijne , maar was niet gekoppeld aan my proximus, bij deze heb ik dan direct maar mijn account gebruikt zodat het hopelijk makkelijker opgelost geraakt)
beste ,
Ik heb zonet het formulier ingevuld, maar we zijn natuurlijk wel al voorbij 29/10...

Kunnen jullie de update alsnog pushen naar mijn technicolor bbox?

Thx
neen dit is niet de versie met de fix en dit kan je via http://192.168.1.1 gaan nakijken door in te loggen als USER en het USER PASWOORD dat op de modem staat,
daar klikken op "My Modem", waar je dan de nieuwe software versie kunt herkennen aan: 17.1.03.1X of 17.1.03.1A of B achteraan
de 'tussenversie' die voor deze finale versie te voorschijn komt is 10.A.5.K.GQ
PS: oudere vorige versies die je eventueel kunt zien staan zijn bij de BBOX3/T bv.:
Software Version 10.A.0.I.BU
en wat moet ik dan doen? even bellen voor de update door te sturen of een nieuwe bbox halen ?
Je kan natuurlijk altijd proberen om te bellen maar sommige medewerkers posten hier (gisteren nog, verschillende keren) dat als je een privébericht stuurt dat ze deze software zullen pushen op je bbox
dus kan je het ook proberen door een privébericht te sturen misschien ('k weet nu niet als ze op een zondag hierop direct gaan reageren)

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
ok heb net een bericht gestuurd, heb nu verder ook gelezen dat een andere router tussen steken het probleem ook oplost ? is dit hetzelfde voor een desktop switch ?

Reageer