Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta


tijdens het spelen van de beta van een online game, destiny 2, blijf ik netwerk connectie problemen hebben. ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen omdat mijn connectie niet goed genoeg is. wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Wim VL 5 September 2017, 12:04

Bekijk origineel

416 reacties

doe eens een speedtest bv met laptop als je die verbindt met een utp kabel of anders als je een portable toestel hebt die wifi 5.0 ondersteunt doe daar eens een speedtest.net op als je dicht bij de modem staat.
anders ook eens proberen van de PLC adapter die bij je bbox staat, in een ander stopcontact te steken
Reputatie 7
Badge +4
kan je dit nu nog even testen? je lijn zou nu moeten stabiel zijn
mvg
jonathan
Zit nog steeds op een max snelheid van 6mb/s volgens technische dienst zou ik minsten 65 moeten halen. Maar ik zit blijkbaar op een herstelprofiel. Ze komen maandag langs om eens te kijken.
Reputatie 7
Badge +4
ok, ik zie dat je lijn inderdaad is terug gevallen op repair, dan is een interventie het best
heb je uw nieuwe modem wel identiek op de zelfde plaats aangesloten (op de NTP2007/TF2007 VDSL filter) en heb je geen ander toestel op je lijn (bv Telefoon) aangesloten of op een andere plaats aangesloten dan eerst.
Volgende week is D-day voor destiny 2 op PC. Is er al meer info voor alle pc gebruikers? Ik zou precies graag op de release dag al kunnen spelen ipv dan erachter te komen dat het niet opgelost is en twee dagen later een nieuwe modem te krijgen...Thanks!
Reputatie 7
Badge +4
Hey blinkin, ik ga de fix naar je bbox3 pushen deze zal in de loop van de dag worden geïnstalleerd.
Hey blinkin, ik ga de fix naar je bbox3 pushen deze zal in de loop van de dag worden geïnstalleerd.

Bedankt Robrecht!
hey Robrecht,

helpt die Fix ook voor de problemen met consoles PS en Xbox ?
Reputatie 7
Badge +4
Ja deze fix is een algemene fix voor destiny 2
is er nu een fix voor pc gebruikers ? of moet er iets geinstalleert worden zie ik hierboven? groetjes Glenn
Die fix patch wordt naar de bbox3 gestuurd net zoals er nieuwe software uitkomt voor de bbox3 dan wordt die ook naar de bbox3 gepusht.
Ter verder info:
Beste gamers,

Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem.
Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Daarom hebben we je gegevens nodig die je ons kan melden via onderstaand inschrijvingsformulier.

Het is vanaf dan belangrijk van je Wi-Fi aan te zetten tussen 23/10 en 26/10 zodat we de aanpassing kunnen doen. Indien deze niet actief staat in deze periode bestaat de kans dat Wi-Fi niet meer zal werken (dus redelijk belangrijk 🤔 ).
Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekijken op jouw modem waar je “Technicolor” kan terugvinden. Indien er geen sticker te vinden is, bekijk dan even de LAN poorten. Deze zouden geel moeten zijn en alle 4 aansluitend naast elkaar (bij Sagem zijn ze gegroepeerd per 2).

Klik hier om het formulier in te vullen.

Steven
krijg je een bevesteging als de update is uitgevoerdt of niet ?
zou je het niet kunnen afleiden of de software versie veranderd is als je de software versie uitleest op de web interface (http://192.168.1.1) van je bbox3/T ?
Reputatie 6
Badge +4
Update Destiny 2voor de Technicolor

We beschikken over de mogelijkheid een firmware upgrade te pushen naar de Bbox3/T router

Waardoor een nieuwe firmware 17.1.03.1X die de de port issues met Destiny 2 zou fixen.

Deze actie vereist een tussenliggende actie upgrade eerst waardoor dus in eerste instantiealleen een directe upgrade naar deze firmware wordt uitgevoerd. Vervolgens zal een automatische upgrade in ons systeem de router pushen naar de defenitieve versie .

Deze procedure kan daardoor wel enkele uren in beslag nemen vooraleer je merkt je router zich reboot en dus de correcte firmware om het probleem met Destiny 2 te fixen defenitief is.

Mvg sabine
Patch staat klaar en heb ook een VPN moest het niet gaan. Fingers crossed!
heb juist de pc versie opgestart en ik krijg weer dezelfde error. Ik had juist gehoopt op een leuke avond.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Hannes, had je de bbox al eens herstart? MVG, Wim
nee nog niet ik zal het eens proberen
alles werkt nu perfect bedankt
Reputatie 7
Badge +4
Perfect, veel plezier. MVG, Wim
alles werkt beter maar ik krijg nog vaak errors of connection problemen zal dit nog verholpen worden ?
Heb het formulier van steven B ingevuld maar nog geen update van mijn technicolor gekregen. Werkt dit ook voor consoles en wanneer/hoe kan ik deze update krijgen?
Mvg, AL
Ook heb ik het formulier ingevuld, maar ook geen update gehad voor onze technicolor. Al enkele keren restart, maar niks. Op hoe lang zou ik max ongeveer moeten rekenen tegen dit doorkomt?

Mvg

Reageer