Skip to main content
Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

416 reacties

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 30 augustus 2017
Zou het uiteindelijk beter zijn om dan gewoon je modem om te ruilen voor Sagemcoms om het 'safe' te spelen of is het beter om even te wachten op een bepaalde update of eventueel zelf een aantal instellingen te veranderen?

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 30 augustus 2017
Hier net hetzelfde probleem, ook een bbox3.

Martin
  • 33062 reacties
  • 31 augustus 2017
GerdO schreef:
Zou het uiteindelijk beter zijn om dan gewoon je modem om te ruilen voor Sagemcoms om het 'safe' te spelen of is het beter om even te wachten op een bepaalde update of eventueel zelf een aantal instellingen te veranderen?

Het probleem bij omruilen is tegenwoordig ook een probleem omdat prox niet kan bevestigen of het een sagemcom zal zijn die via UPS zal verstuurd worden, en nu heb ik zo'n licht vermoeden dat ze de ruil gaan op on hold zetten tot de experts die er mee bezig zijn wat meer weten over het al dan niet vlug kunnen patchen, maar langs de andere kant weet ik ook dat het zal afhangen van met wie je juist zal te doen hebben als je de ruil zou aanvragen want de één is nog altijd de andere niet 😉

  • Practitioner
  • 31 reacties
  • 31 augustus 2017
Ik vraag me nu echt af hoe het komt dat ik gisteren kon spelen opeens. Het was niet compleet foutloos aangezien ik nog moose error kreeg. Maar toch, raar.
Ben benieuwd of ik men modem swap ga ontvangen. Vraag mij af hoeveel % Technicolor vs Sagemcom ze hebben.

Martin
  • 33062 reacties
  • 31 augustus 2017
Er heeft mij ooit eens iemand van in proximus center gezegd tegen mijn pa dat ze meer technicolors hebben en ook dat ze meer problemen zouden ondervinden met sagemcoms, en dit omdat mijn pa een sagemcom gevraagd had, dus in de veronderstelling dat die mens niet gelogen heeft zouden er meer technicolors zijn.?

PS: eerlijkheidshalve moet ik er wel nog bij zeggen dat dit wel een paar jaar geleden is.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 456 reacties
  • 31 augustus 2017
Hallo,

Mijn collega Kim heeft gisteren een communicatie gedaan hier op het forum:

Hallo,

Om de info van Sparkles even te vertalen voor iedereen:

Onze ingenieurs hebben mogelijks een oplossing gevonden. We gaan vannacht bij 7 klanten, die dit probleem hebben en hun gegevens hebben doorgestuurd, een nieuwe firmware installeren op de bbox om deze oplossing te testen. Nadien gaan we deze personen via privébericht contacteren en hun feedback vragen.

Deze firmware is echter een “engineering build” en hadden we niet voorzien om uit te rollen naar alle klanten, maw deze versie waar onze ingenieurs mee werken is specifiek voor destiny 2. Het zou ook niet mogelijk zijn om dit naar alle klanten uit te rollen voor de release van Destiny 2 op 6 september.

Indien de feedback van de 7 testers positief is, zullen we een procedure opstarten zodat we deze update wel aan alle geïmpacteerde gamers kunnen geven voor 6 September.

We houden jullie hiervan op de hoogte.

Groeten,

Kim

  • Practitioner
  • 31 reacties
  • 31 augustus 2017
Jimmy O schreef:
Hallo,

Mijn collega Kim heeft gisteren een communicatie gedaan hier op het forum:

Hallo,

Om de info van Sparkles even te vertalen voor iedereen:

Onze ingenieurs hebben mogelijks een oplossing gevonden. We gaan vannacht bij 7 klanten, die dit probleem hebben en hun gegevens hebben doorgestuurd, een nieuwe firmware installeren op de bbox om deze oplossing te testen. Nadien gaan we deze personen via privébericht contacteren en hun feedback vragen.

Deze firmware is echter een “engineering build” en hadden we niet voorzien om uit te rollen naar alle klanten, maw deze versie waar onze ingenieurs mee werken is specifiek voor destiny 2. Het zou ook niet mogelijk zijn om dit naar alle klanten uit te rollen voor de release van Destiny 2 op 6 september.

Indien de feedback van de 7 testers positief is, zullen we een procedure opstarten zodat we deze update wel aan alle geïmpacteerde gamers kunnen geven voor 6 September.

We houden jullie hiervan op de hoogte.

Groeten,

Kim


Beste Jimmy enig idee of ik bij die testers zat aangezien ik gisteren opeens kon spelen?

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 792 reacties
  • 31 augustus 2017
Dag Sparkles, je zat niet bij in de test daar we je gegevens niet hebben. De test is uitgevoerd bij enkele gebruikers waarvan we de klantengegevens al hadden. Hier heeft men het geprobeerd bij Thomas Pollet maar wij hebben nog geen feedback ontvangen van zijn kant.

Martin
  • 33062 reacties
  • 31 augustus 2017
' zou het geloven zijn internet ligt er nu uit na het patchen :LOL:
sorry hé RobrechtB maar ik kon het effen niet laten 😃

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 792 reacties
  • 31 augustus 2017
Dag Allemaal,

Op dit moment zoeken wij nog wat vrijwilligersom en nieuwe test bij te doen vandaag.

Wij zouden jullie modem en test firmware geven tussen 12:00 en 14:00.

En dan jullie feedback willen ontvangen tussen 14:00 en 15:00.

En bijkomende vraag is of jullie dit zelfde probleem hebben met Xbox of hier weet van hebben of dat het zich alleen beperkt tot playstation 4 en PC.

Alvast bedankt.

Martin
  • 33062 reacties
  • 31 augustus 2017
Hallo RobrechtB,

Ik veronderstel dat het toch de bedoeling is om achteraf als alle testen goed uitgevallen zijn, dat bij een volgende firmware upgrade voor de bb3/T, ook deze engineering build (oplossing voor dit probleem) zal ingebouwd zijn als deze zal uitgerold worden naar alle bb3/T?
groetjes,
Martin.

  • Practitioner
  • 31 reacties
  • 31 augustus 2017
RobrechtB schreef:
Dag Allemaal,

Op dit moment zoeken wij nog wat vrijwilligersom en nieuwe test bij te doen vandaag.

Wij zouden jullie modem en test firmware geven tussen 12:00 en 14:00.

En dan jullie feedback willen ontvangen tussen 14:00 en 15:00.

En bijkomende vraag is of jullie dit zelfde probleem hebben met Xbox of hier weet van hebben of dat het zich alleen beperkt tot playstation 4 en PC.

Alvast bedankt.


Zou wel willen maar ben helaas niet thuis

  • Practitioner
  • 31 reacties
  • 31 augustus 2017
BTW beta is tot vanavond, indien dan ook ok wil ik wel testen.

Ik heb niet echt klachten gezien voor Xbox, Momenteel kunnen Xbox & PS4 wel niet testen aangezien beta enkel voor pc was nu.

  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 31 augustus 2017
Zonde, zou tussen 14 en 15 wel kunnen testen. Tussen 12 en 14 haal ik niet.
Ik heb afgelopen nacht wel een dev build op mijn modem gekregen (via franse topic) maar nog niet kunnen testen. Betreft het dezelfde versie of zijn er al aanpassingen gebeurd?

  • 2 reacties
  • 31 augustus 2017
RobrechtB schreef:
Dag Allemaal,

Op dit moment zoeken wij nog wat vrijwilligersom en nieuwe test bij te doen vandaag.

Wij zouden jullie modem en test firmware geven tussen 12:00 en 14:00.

En dan jullie feedback willen ontvangen tussen 14:00 en 15:00.

En bijkomende vraag is of jullie dit zelfde probleem hebben met Xbox of hier weet van hebben of dat het zich alleen beperkt tot playstation 4 en PC.

Alvast bedankt.


Bij ons kunnen jullie dat doen

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 31 augustus 2017
RobrechtB schreef:
Dag Allemaal,

Op dit moment zoeken wij nog wat vrijwilligersom en nieuwe test bij te doen vandaag.

Wij zouden jullie modem en test firmware geven tussen 12:00 en 14:00.

En dan jullie feedback willen ontvangen tussen 14:00 en 15:00.

En bijkomende vraag is of jullie dit zelfde probleem hebben met Xbox of hier weet van hebben of dat het zich alleen beperkt tot playstation 4 en PC.

Alvast bedankt.


ik ben beschikbaar om het te testen tussen deze uren, heb helaas niet kunnen testen op xbox maar zoals velen weldegelijk de problemen op ps4(moose) en pc(spinach)

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 456 reacties
  • 31 augustus 2017
Boolzi,

Kan je ons via privé bericht je klantennummer sturen alsook je gsm nr?

Goeten, Jimmy

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 456 reacties
  • 31 augustus 2017
Martin,

Ik kan nog niet vooruit lopen we wachten stap voor stap op de analyses. We communiceren telkens we meer info hebben. Groetjes, Jimmy

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 456 reacties
  • 31 augustus 2017
Kunnen wij je klantennummer krijgen?

  • 2 reacties
  • 31 augustus 2017
Jimmy O

ik heb je een prive bericht gestuurt om te helpen testen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 456 reacties
  • 31 augustus 2017
Ok bedankt ik geef het door aan onze engineers.

  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 31 augustus 2017
Bij Xbox zijn er ook problemen ik heb de beta getest voor xbox en daar krijg ik Moose error.
Bij pc kreeg ik Spinach en Moose error.

Ik kan ook testen indien nodig maar ben misschien al te laat nu of niet?

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 31 augustus 2017
Hallo, Ik ben een scarlet klant met een bbox3 (belgacom/proximus-branded). Wellicht heb ik hier geen recht op support, maar ik ben wel beschikbaar om een firmware upgrade te testen vandaag.

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 31 augustus 2017
Ik kan spijtig genoeg vanavond pas uittesten maar dit zal wellicht te laat zijn 😉

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 31 augustus 2017
rushif3ll schreef:
Hallo, Ik ben een scarlet klant met een bbox3 (belgacom/proximus-branded). Wellicht heb ik hier geen recht op support, maar ik ben wel beschikbaar om een firmware upgrade te testen vandaag.


Ikzelf ben ook scarlet klant maar ben ook beschikbaar indien nodig.