Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Zijn hier ook mensen die mondeling iets beloofd worden, dat men bij het intekenen op een bijkomende bundel zegt dat als je dit erbij neemt krijg je korting. Ik ben heel tevreden van Proximus maar... Nu lijkt het mij wel een beetje op kleine oplichting. Zwaar woord ik weet het. Maar het is zo.
Proximus tv app werkt niet meer op mijne smartphone als ik iets programmeer op afstand. Daarvoor ging dat wel. Hoe komt dat?
negeer dit bericht, ondanks dat de lijn 27mbps zegt is de snelheid terug verhoogd na meer dan een jaar klagen naar 55mbps na juist weer te testen. Eindelijk na meer als een jaar een degelijke snelheid. Denk dat klagen op de forum meer heeft geholpen dan eindeloos bellen en mailen
Sinds een paar dagen heb ik last van dat de teletekst ondertitels steeds aanstaan, bij instellingen staat dit nochtans af het is een versie V5 compact dat ik heb iemand nog een idee ?
hoi, ik heb al een geruime tijd met mijn internet een snelheid van 92mbit download en een upload van ±15, vorigeweek heb ik mijn zo'n overspanningsbeveiliging stekkerdoos van APC aangeschaft waarvan je daar ook een rj11 stekker kan op aansluiten, had ik dus ook gebruik van genomen om mijn bbox3 daarop aan te sluiten, tot een paar dagen later merkte ik dat mijn downloadsnelheid naar omlaag is gegaan, welliswaar 64mbit ipv 92mbit, zo te zien is dit niet aan te raden bij een dsl lijn ??? nu heb ik de modem terug zonder die overspanningsbeveiliging aangesloten, en heb ik meteen de DLM laten triggeren, ik ben nu 8 dagen verder, hopelijk komt m'n snelheid terug inorde. ik weet dat dit ongeveer 14 dagen kan duren, wil gewoon zeker zijn of ik nog de mogelijkheid heb om terug een hogere snelheid te hebben nadat ik naar een lagere snelheid ben geplaatst.
al van 21 december proberen we een afspraak vast te krijgen ivm verhuis. Al 10 x gebeld, nog steeds geen bevestiging! Ook geen uitleg of antwoord. De eerste keer online bleek niet binnen te zijn gekomen, na terug bellen met klantendienst werd er nogmaals een aanvraag ingediend 24.12). Dan kreeg ik een bevestiging dat het op de volgende factuur wordt aangerekend! maar tot hiertoe nog steeds geen afspraak! mijn moeder is al verhuisd en heeft geen tv, geen internet, geen vaste lijn! het is nu 10 januari, nog steeds geen sms, geen telefoontje naar mij, geen mailtje, geen antwoordje , geen hulp, geen uitleg!!!!! al 11 keer terug gebeld, er zijn er die iets weten, maar de meeste weten geen antwoord te geven. Dus opleiding? nog iemand zo slechte ervaringen? ok nu heeft er net iemand gebeld, we zijn 10 januari (omdat mijn ma van 80 jaar naar proximus gestapt is aan de kouter), blijkbaar was er een probleem omdat ze op haar oud adres fiber aangesloten hebben; Nu zou het op afstand wel kunnen
Sinds donderdag Proximus familus genomen (na10jaar andere provider) Wel Proximus tv op de tablet : Deze login is niet gekoppeld met een Proximus tv account ? Iemand hier een oplossing voor?
Geachte, Ik ben al 16 jaar klant. Mijn vaste lijn is reeds defect sinds 14 !! december, een volle maand dus. Op 15 december werd daarom mijn vaste lijn doorgeschakeld naar mijn gsm. Maar zelf bellen kan ik dus niet. Ik heb Free Calls International, en dus kan ik niet meer gratis bellen naar mijn contacten in het buitenland. Ook gratis bellen binnen België kan ik niet. Omdat dus mijn vaste lijn niet werkt, dus ben ik al een maand verplicht met mijn dure gsm te bellen. Ondertussen ben ik al een maand lang van het kastje naar de muur gestuurd. Telkens beloven ze van alles, maar nooit komt men de afspraken na. Telkens een nieuwe datum. Gisteren kreeg ik weer doodleuk te horen dat een oplossing voorzien is voor 19 januari om 16 uur ! Dat is nog een volle week! Dat is al de derde of vierde keer dan men mij een nieuwe datum geeft. Is dit de manier waarop vaste klanten worden behandeld? Tegen volgende week vrijdag -op 19 januari-, zit ik dan al meer dan een maand zonder vaste
Klassieke muziekzender Stingray Brava fusioneert met muziekzender Singray Classica. De gefusioneerde zender gaat verder onder de naam Stingray Classica. Of je kan ook gewoon zeggen dat Stingray Brava vervangen wordt door Stingray Classica. 😉 Bron: totaaltv.nl
Hallo, Een Proximus-camionette staat al van VOOR 08u35 (Kartuizersstraat 92 te 1000 Brussel), onbemand, met draaiende motor. De technieker is buiten aan het werken. M.a.w. staat die motor inmiddels al meer dan één uur te draaien ! Euh, voor wie, voor wat ? Ik ben al jaren lid van het wijkcomité EN van Proximus en wil graag een steentje bijdragen tot een goede samenleving in deze wijk. Gewoon afzetten, die motor. En ja, het is koud (maar zo lang duurt het niet om warm te hebben in je camionette eens je met je voertuig vertrekt)... Willie.
Ik wil online bestellen maar zowel de code als de pincode wordt niet geaccepteerd ! Wat kan ik nu doen ?
Gisteren op 1 van onze tv’s errorcode sys1. Eerlijkheid gebied me om te zeggen dat toestel al lange tijd niet meer was gebruikt, maar aangezien dochter aan het blokken is , dachten we haar wat rust te geven en gebruik te maken van tv die boven staat. Dus mogelijk is deze fout al lange tijd aanwezig. Rebooten help niet. Iemand idee wat ik kan doen?
Ik heb een packet bestelt voor tv internet en vaste telefoon maar hier ligt geen kabel van proximus maar alleen van telenet en dat is aangesloten aan een eletrice kabel maar mijn groot probleem is ik huur dit huis en de huisbaas woont naast mij en die heeft ook telenet maar hier ligt niks van proximus zo ik belde naar proximus en ze zegte dat je een put moet graven maar met telenet hebben ze dat ook niet gedaan kunnen ze dan niet met de kabel naar de groten baan gaan want hier ligt dus geen proximus en graven mocht het niet omdat het prive was zo ik wil graag zo rap een antwoord hebben want ik ben het stilletjes zat aant worden
Voor de zoveelste keer kan ik mijn opnames wederom niet wissen. Is het mogelijk dit eens na te kijken en waaraan ligt dit? Alvast bedankt!
Beste, ik heb een abonnement bizz mobil xl, mijn 25 gb data is op en hij geeft toch aan dat ik een kleine 300 euro moet opleggen, klopt dit!?? Merci mvg david
Ik krijg geen beeld meer op mijn tv. Alle lichtjes branden nochtans op de Bbox dus hij geeft signaal door. Op de Tv krijg ik de melding “geen signaal”. Kan er iemand mij hiermee helpen aub?
Geachte, Ik krijg onderstaande melding op mijn gsm als ik mij wil aanmelden op de Proximus TV: Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV account. Proximus TV staat er wel tussen in MyProximus Mvg
Twee maand geleden bij mijn verhuis maakt Proximus een administratieve fout. Alles werkt goed maar bij mijn eerste factuur komt de aap uit de mouw. Probleem wordt na een telefoontje aan het call-center meteen erkend en factuur on hold gezet. We zijn nu twee maand later en het probleem is nog niet opgelost. Uren gebeld met call-center, mails gestuurd en gewacht in een Proximus Center. Voor een betwistbaar bedrag van ca. 125€. Los van mijn tijd moet dit Proximus ook al veel geld gekost hebben aan hun medewerkers terwijl vanaf minuut één het probleem al werd erkend. Nu ben ik nogmaals aan het aanschuiven in een Proximuswinkel, een plaats die je normaal moet mijden want je weet dat je er uren moet wachten wegens veel te weinig medewerkers. Oost-Europese toestanden. Ondertussen weg gegaan. Nog ca. 10 wachten voor mij. Twee medewerkers waarvan één op een half uur drie klanten heeft geholpen. De andere (die die me ooit dat verkeerd product heeft verkocht) zit al een half uur bewegingsloos naa
beste, ik krijg nog altijd facturen op mijn naam omtrent een gsm abonnement dat van mijn ex vriendin is. Dit zit blijkbaar nog steeds in mijn contract en zou op haar naam moeten gezet worden. Ze is er al voor bij Essec geweest maar blijkbaar is dit nog niet in orde. Welke stappen moet ik volgen om dit in orde te krijgen?
Twee dagen geleden kocht ik een smartphone bij Fnac. Ik werd daar vriendelijk geholpen door een verkoper, die echter bij proximus bleek te horen. Toen ik hem vroeg om mijn gsm gebruiksklaar te maken bleek ik een nieuw simkaartje nodig te hebben en raadde hij me aan om over te stappen van telenet naar proximus, Tuttimus, zo kon hij mij dan direct verder helpen. We bekeken samen de kosten en ik zou zeker 4 maand voordeliger kunnen uitkomen. Ik ondertekende het contract en er werd een afspraak vastgelegd voor de installatie. Daarna werd de smartphone gekoppeld aan de oude om de reservekopie over te nemen. Dit lukte na vele pogingen niet via i cloud en ik werd verder geholpen door de dienst na verkoop van fnac om de gegevens over te zetten via itunes. Volgens de Proximusmedewerker zou ik diezelfde avond nog kunnen telefoneren met mijn nieuwe gsm. Dit lukte niet en de volgende dag ging ik terug. De medewerker van de dag er voor was er niet en de nieuwe vond mijn gsmnummer niet in het sys
Op 2 november kreeg ik een offerte van Proximus om mijn Internet Maxi te upgraden naar Familus. Familus was 67 euro en tussenkomst werkgever is 48,20 dus met een opleg van 18,80 euro. Sindsdien lijkt de administratie een grote chaos van dubbele facturatie, verkeerde facturatie, kortingen wel en dan weer niet toegepast... sinds november heb ik ondertussen 258,85 euro betaald bovenop de tussenkomst werkgever, terwijl ik slechts 112,8 had moeten betalen. Telkens opnieuw kom ik in contact met iemand die niets kan ondernemen, maar het telkens doorgeeft aan de facturatiedienst. Ik heb al een keer gedreigd met alles op te zeggen, maar ik vrees dat ik dit gewoon moet doen. Ik ben wel bijzonder teleurgesteld hoe slecht je als bedrijf kan georganiseerd zijn.
Beste, Ik heb gemerkt dat de serie opname van de serie "Flikken" onlangs 2 afleveringen niet heeft opgenomen. Kunnen jullie deze manueel erugzetten? Het gaat over de serie "Flikken", op de zender "één". De afleveringen die ik mis zijn die van 31/12/2018 en 05/01/2019. Mvg, Christophe
Beste, Bij het opnemen van een serie verdwijnen telkens opnames als een nieuwe opname gemaakt wordt. Zo ben ik al veel afleveringen kwijt geraakt en ik vind nergens een oplossing hiervoor. Staat er een maximum op het aantal opnames per serie?
Door een vergetelheid van mijn kant had ik de factuur (maandelijkse mail met PDF) van november niet betaald. De eerste keer sinds mijn >35 jaar klant bij RTT, Belgacom, Proximus. Ik had inmiddels al de factuur van december ontvangen en betaald. Niettemin bleef de reactie van Proximus niet uit: geen TV, geen telefoon, internet sterk vertraagd. Via de Proximuswinkel en hun speciale telefoon met directe lijn gebeld naar de klantendienst. Ze zouden alles technisch in orde brengen na betaling van de factuur van november, wat ook gebeurde. In de factuur van januari werd de rekening van de technische operatie gepresenteerd: 40€. Aangezien het onmogelijk is om van thuis uit iemand persoonlijk bij Proximus te contacteren, ben ik terug naar de Proximuswinkel gereden om kreditering van de 40€ te vragen op de factuur van februari. "Doen we niet ! " was het antwoord. Voilà, de wijze waarop Proximus zijn trouwe klanten behandelt ! Voor mij een brug te ver. Ik overweeg nu een andere provider ! Ik ho
Ik ga binnenkort verhuizen en omdat het m'n eerste keer is heb ik totaal geen idee hoe ik dit moet doen met mijn tv, telefoon en internetpakket. Ik zou natuurlijk het liefst willen besparen door alles zelf zoveel mogelijk te doen, maar kan dit wel? Moet de technicus langskomen om iets aan te sluiten ivm internet of kan ik gewoon alles aansluiten en zelf proberen om het in te staleren?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.