Skip to main content
Antwoord

Proximus TV applicatie

  • January 7, 2019
  • 9 reacties
  • 267 Bekeken

Geachte,

Ik krijg onderstaande melding op mijn gsm als ik mij wil aanmelden op de Proximus TV:

Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV account.

Proximus TV staat er wel tussen in MyProximus

Mvg

Beste antwoord door kevin1745

ale toch iemand die geholpen is 🤐
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

  • January 7, 2019
Hey Kevin,

Kan je me even je lijn- of klantennummer sturen via volgende link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 ?

Groetjes,
Wenzel

  • Auteur
  • Rookie
  • January 10, 2019
Nog steeds niet in orde ?!

  • Newbie
  • January 10, 2019
Hier ook nog steeds niet in orde kan toch niet zo moeilijk zijn ?

  • Newbie
  • January 10, 2019
20 jaar klant geweest bij Telenet . Toch maar op aandringen van anderen bij Proximus maar als dit soort kleine problemen al niet kan opgelost worden vrees ik dat ik de verkeerde beslissing heb genomen ???

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 11, 2019
Wes, ik zie twee geactiveerde Ipads op uw account. Dus ik vermoed dat dit euvel ondertussen is verholpen. Mvg, Charlotte

  • Auteur
  • Rookie
  • Antwoord
  • January 15, 2019
ale toch iemand die geholpen is 🤐

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 18, 2019
Beste kevin1745,

Ik heb uw probleem doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossiernummer 37157863.

Zij gaan hiervoor het nodige doen en ook zelf terug contact met u opnemen.

Alvast excuses voor het ongemak.

Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Rookie
  • January 18, 2019
dankuwel!

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 18, 2019
Graag gedaan.Groetjes,Joël