Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste Ik heb Tuttimus Mobiel L met 20 GB. Ik gebruik Wi-fi en mijn mobiele data is uitgeschakeld. Ik ben nieuw in Proximus en ik heb nooit bij Telenet mijn mobiele data boven het limiet gebruikt. Ineens zie ik dat ik ben meer dan 400 mb in een dag boven mijn limiet van Proximus 20 GB. Ik ben thuis, ik gebruik wi-fi. De bijkomende 500 mb kost 5 euro en ik moet meer dan 40 euro bijbetalen voor iets dat ik niet gebruik heb. Ik denk dat het expres gedaan is dat mens elke maand bijkomende data bestelt om het geld te besparen. Mijn vriendin heeft 10 GB en zij gebruikt elke dag mobiel internet en tot nu toe heeft zij maar rond 700 mb gebruikt. Ik ben nu echt aan het twijfelen of bij Proximus te blijven of gewoon terug naar Telenet te gaan! Het wi-fi zelf werkt niet zo goed als het zou moeten. Het snelheid is lager dan 100 mb terwijl Telenet op 150 reële snelheid zit.
Hallo! Gisteren begon ik een film (bonusfilm) en deze zou ik nu graag verderkijken, maar wel via app/online... helaas vind ik de film nergens terug? Is er geen vakje voor de reeds gehuurde films? Ook merkte ik nu dat ik niet alles van mijn opnames kan bekijken, waaraan kan dit liggen? Kan iemand me helpen?
Ik krijg volgende mail binnen : "Je bent een goede klant voor ons geweest en daarom ben jij een van de weinigen die deze geweldige kans krijgt om een van onze Skynet-prijzen te winnen. Bevestig uw skynet-kortingscode "221568FD" Ik vind dat een vreemde mail. Ik ben nog altijd klant bij Proximus. Ik ben niet op deze mail ingegaan. Is deze mail veilig?
Beste, er is vandaag een installatie gebeurd van Proximus. Hierbij werd in de bureelruimte een PLC adapter geplaatst met wifi. Deze adapter heeft 2 utp verbindingen. Mijn vraag: is het mogelijk om een toestel aan te sluiten op 1 van deze utp poorten dat PoE gebruikt als voeding? Tevens geeft de wifi hier enkel 2.4, geen 5, is dat normaal? M.v.g. Bernaert Dominique
My proximus app geinstalleerd maar kan niets bekijken,melding geen produkten voor dit account?????
Dag, ik zie in mijn bibliotheek mijn apps staan. Ga ik daar heen staat er, even geduld. Na een 20 minuten nog steeds hetzelfde. Is dat normaal? Ik heb ook extra tv bundels enz. Of heeft dat er niets mee te maken. groeten marcel
Wat zijn premium smsen ? Ik stuur normale sms naar gsm nr vrienden en verder messenger en whatsap maar opeens lees ik dat 1 internationale sms heb en al 4 premium sms ?? Is zelfs elke dag meer aan worden maar wat is dit dan ! Doe niets anders dan anders en maak me ongerust hierover
Wou hier even navragen wat het vernieuwingsbeleid van Proximus is i.v.m. toestellen zoals de modem en de televisie decoders. Worden deze toestellen enkel vernieuwd op initiatief van Proximus zelf, of kan de klant hier zelf initiatief voor nemen? Zelf heb ik al een lange tijd de V5 compact decoder staan (2x) en ik had er graag een willen upgraden naar de V6 decoder om aan onze Uhd tv te plaatsen. Een tijd geleden ging 1 van deze decoders stuk en had ik Proximus gecontacteerd om deze te laten vervangen. Ik had gehoopt een V6 te ontvangen, maar kreeg terug een V5 compact in de bus. Daarom wou ik hieromtrent wat info inwinnen.
bij het aanmelden via de app of via de browser krijg ik steeds de foutmelding "We konden u niet inloggen gelieve later opnieuw te proberen"
Mijn vader is licht dementerend 94 jaar ,woont alleen maar hij trekt goed zijn plan. Helaas is hij een grote beller en hij belt nu voortdurend de 1212 1313 1414 op..300 keer in 1 maand deze keer met als gevolg dat zijn rekening meer dan 800 euro is waarvan 750 naar deze nrs..kan ik deze oproepen naar laten blokkeren,heel zijn pensioen is op..hij onthoud ook niet wat ik zeg .....
Hallo, sinds we verhuisd zijn, zijn er enkele opgenomen reeksen niet meer bereikbaar op de decoder. De afleveringen zitten in de lijst , kunnen afzonderlijk geselecteerd worden maar de opties: kijken, opname wissen, alle afleveringen wissen, opnameopties ... komen niet op het scherm. De korte inhoud van de aflevering is wel aanwezig. Hoe kunnen we deze opnames alsnog bekijken en wissen naderhand ? Ze nemen ook plaats in op de harde schijf. Tnx.
Maar alles is zelfde gebleven ! Nergens staat waarom dit is en zelfs Proximus kan Niet verklaren waarom ik opeens vanaf nu 9€ Maandelijks meer betaal !
Geachte , Ik heb internet start en ontving nu mijn maandelijks factuur met een zeer bizarre bijkomende melding . Graag een korrekte verduidelijking . Gaat in de toekomst internet start met 6.00€ per maand omhoog ??????? Wordt dit een verkapte prijsverhoging ?????? Factuur uitdruk November 2018 : Internet Start XXX XX XX XX 1nov - 30 nov 21,50 € 21,50 Factuur Uitdruk December 2018 Internet Start xxx xx xx xx 1 dec - 31 dec 27,50 Réduction promotionnelle sur abonnement -6,00 € 21,50 Graag een duidelijk antwoord. Mvg. André
Bij het activeren van Smart WIFI wordt de toegangscode gevraagd Over welke code gaat het hier? Dank bij voorbaat voor uw gebruikelijke feedback Willy
Hallo Hoeveel lampjes moeten er branden op mijne B-Box 3 als ik deze aansluit op een Wifi Booster?
ik kan niet meer inloggen op proximus mail en dus mijn mails niet meer lezen. Ook niet op mijn gsm niet onder e-mail en ook niet onder proximus mail
heb een week geleden een one line bestelling gedaan van samsung s9+ zouden mij binne de 3dagen bellen voor eventueel levering tot op heden nog nergens ook maar iets gehoord ik vind dus dat dat niet kan
Ik sluit vanmorgend met iemand van de commerciele dienst een akkoord om een Pack voor in onze toekomstige woning. Om me over de streep te trekken haalt de persoon ook aan dat we in onze nieuwbouw over supersnel glasvezel verbinding beschikken van 220 mibs. Akkoord gegaan en het order volgt al snel per mail. Ik zie niets van glasvezel dus check ik even de beschikbaarheid via de website. Er ligt helemaal GEEN glasvezel, noch in de straat, noch in het dorp. Dit wordt bevestigd via een chatsessie. Ik moet het stellen met een eenvoudige "sorry".
Beste, door de storing van deze nacht, is het onmogelijk om de Aflevering S3-21 van Lucifer te kijken. Ook in de opname als in de herbekijken (binnen 36 uur) zitten de melding: Beste Kijker, Gelieve ons te willen verontschuldigen voor deze tijdelijke technische onderbreking. Wij danken vu voor uw begrip. Dus is het niet een tijdelijke storing. Kan er hier iets aan gedaan worden? Alvast bedankt. Mvg, Jurgen
Client Number (622213949) I can't login with my Proximus it says server error. The Server could not complete your request due to an unexpected error. Diagnostic Information Method: GET URL: /EAIWeb/IDPLogin?lt=s3z39kBEKHabjUI8EhEFQMytInpoffbn5emZYFlqcSTjyHjj8YRDaEp7Zfz-H1Gpta4v5WRg2RpJsFCs-wiL-9lksg2PUdk95qn5NDf_yA2Oxo5FYI2YKesNvlpQ3jRunvjgUb3uYwryOkfpJoUSTN1FE17C9g4U9k-eeKcP1ZvaCGlXfhye1_twKtxrXhSzB8Oywx2ZR6RDpuq4l0xEvZhWJFUJRikHd6d86Oe-J-K2lWd_38F6ebGKwR_HLHzk0eOp-o4RT5PBm6jjJzSUxYnosxnTcgiieHputY1QKItcbY_XegNM_E76MZjja0QV1Y3hz8iDucJWqU4qzLEY7s1HxzUAo_Xw4n3YXgZoi8t7tQk_ZxFnRCrAibKeDAo5aUV-IeIN5WAkBSD8TUHIyKmmfMEquYS9PmuNJRW5qlHAyF21Vj9eH7CsMW2362CVHV2mM1n_M1YmbR-8JlLPPUA-M4S_qZft5R9jVJJe-jOxGIze0_aYvwE9pQp0nD49m35EqvHBozNf-h2qho377fY2DqtAmr_P58RT9PD2g_S67KWmCvRLrJJS2dnIRhB60vf0xSSnZUFd028VHej70ygZW5ji5tI4vnNvJ3WPGPIn9O-PM360zxVt-2J3vy8d Error Code: 0x13212072 Error Text: HPDIA0114E Could not acquire a client credential. Solution Provide your System Administrato
Wat is het verschil tussen "Movies & Series Pass" NL en FR ? Is dit enkel verschillende ondertiteling (NL/FR), of is dit een verschillend aanbod van films (meer frans of gedubd naar het frans) ?
Hallo, Telkens wanneer ik probeer in te loggen op de TV app lukt dit niet. Myproximus zegt wel dat de app gekoppeld is aan mijn account. Ook op alle andere apps van proximus kan ik inloggen met mijn account. Enig idee hoe ik dit kan oplossen? Michel
Hallo, ik gebruik Firefox 64.0.2 en kan geen details van mijn GSM verbruik consulteren. Na het klikken op "Meer details over uw verbruik " beland ik altijd op "Mijn factuur online" . Heeft iemand een idee wat de correcte setting van Firefox zijn om dit toch correct te laten werken? Heb alles op standaard instelling gezet. Tnx
Ik heb verleden week de uitzending springvloed geprogrammeerd op npo3 op zaterdagavond 19/1/2019 om 20uur35. Nu wilde ik die gisterenavond bekijken maar geen opname te zien. Kan iemand mij die alsnog bezorgen. Dank bij voorbaat.
Ik ben recentelijk van werkgever veranderd, mijn oude werkgever heeft hierbij mijn proximus abbonement omgezet naar een pay&go zodat ik mijn nummer kan behouden. Bij mijn nieuwe werkgever kan ik ook een proximus abbonement krijgen, maar hoe transfereer ik mijn nummer naar mijn werkegever? Is het opgeven van mijn telefoon nummer + Sim card nummer genoeg? Of zijn er nog bepaalde documenten die ik moet invullen? Ik had mezelf al 'geidentificeerd' op de pay&go.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.