Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste Ik heb Tuttimus Mobiel L met 20 GB. Ik gebruik Wi-fi en mijn mobiele data is uitgeschakeld. Ik ben nieuw in Proximus en ik heb nooit bij Telenet mijn mobiele data boven het limiet gebruikt. Ineens zie ik dat ik ben meer dan 400 mb in een dag boven mijn limiet van Proximus 20 GB. Ik ben thuis, ik gebruik wi-fi. De bijkomende 500 mb kost 5 euro en ik moet meer dan 40 euro bijbetalen voor iets dat ik niet gebruik heb. Ik denk dat het expres gedaan is dat mens elke maand bijkomende data bestelt om het geld te besparen. Mijn vriendin heeft 10 GB en zij gebruikt elke dag mobiel internet en tot nu toe heeft zij maar rond 700 mb gebruikt. Ik ben nu echt aan het twijfelen of bij Proximus te blijven of gewoon terug naar Telenet te gaan! Het wi-fi zelf werkt niet zo goed als het zou moeten. Het snelheid is lager dan 100 mb terwijl Telenet op 150 reële snelheid zit.
Hallo! Gisteren begon ik een film (bonusfilm) en deze zou ik nu graag verderkijken, maar wel via app/online... helaas vind ik de film nergens terug? Is er geen vakje voor de reeds gehuurde films? Ook merkte ik nu dat ik niet alles van mijn opnames kan bekijken, waaraan kan dit liggen? Kan iemand me helpen?
Ik krijg volgende mail binnen : "Je bent een goede klant voor ons geweest en daarom ben jij een van de weinigen die deze geweldige kans krijgt om een van onze Skynet-prijzen te winnen. Bevestig uw skynet-kortingscode "221568FD" Ik vind dat een vreemde mail. Ik ben nog altijd klant bij Proximus. Ik ben niet op deze mail ingegaan. Is deze mail veilig?