Skip to main content
Antwoord

Opnames in decoder kunnen niet meer bekeken of gewist worden

• September 24, 2018
  • 9 reacties
  • 336 Bekeken

Hallo,
sinds we verhuisd zijn, zijn er enkele opgenomen reeksen niet meer bereikbaar op de decoder.
De afleveringen zitten in de lijst , kunnen afzonderlijk geselecteerd worden maar de opties: kijken, opname wissen, alle afleveringen wissen, opnameopties ... komen niet op het scherm.
De korte inhoud van de aflevering is wel aanwezig.
Hoe kunnen we deze opnames alsnog bekijken en wissen naderhand ? Ze nemen ook plaats in op de harde schijf.

Tnx.

Beste antwoord door ElsJ

Gilbert_050

Wanneer je verhuist zullen inderdaad de opnames die op je harde schijf stonden niet meer beschikbaar zijn, aangezien deze ook allemaal ouder zijn dan 60 dagen zal het helaas niet mogelijk zijn deze terug te plaatsen.Groeten Els
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 24, 2018
Gilbert, kan je ons via een privé bericht even je lijnnummer/klantennummer doorgeven?
Alsook graag de reeksen die problemen geven?
Grtjs, Charlotte.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 24, 2018
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Via deze weg kan een privé bericht worden gestuurd.

• Auteur
  • Practitioner
  • September 24, 2018
Dag Charlotte,
antwoord werd privé verzonden.
Grts, Gilbert

• Auteur
  • Practitioner
  • January 24, 2019
Sinds het prive gaan totaal geen reactie meer op dit probleem.
Raar is ook dat ons "oude" telefoon nummer nog voorkomt en geselecteerd kan worden als ik via PC naar opnames wil kijken.
Harde schijf staat nog voor 50% gevuld met opnames die totaal niet meer bereikbaar zijn.
Iemand een idee hoe ik hiervan verlost kan worden?

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • January 24, 2019
Gilbert_050

Wanneer je verhuist zullen inderdaad de opnames die op je harde schijf stonden niet meer beschikbaar zijn, aangezien deze ook allemaal ouder zijn dan 60 dagen zal het helaas niet mogelijk zijn deze terug te plaatsen.Groeten Els

• Auteur
  • Practitioner
  • January 24, 2019
Dit had ik al heeeeel lang begrepen maar we kunnen ze niet bekijken en ook niet wissen.
Wel nemen ze plaats in op de schijf en dat is het probleem.

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • January 24, 2019
Gilbert_050 kan u eventueel de oude nummer dan ook even doorgeven via onderstaande link , de lijst met opnames vind ik hierboven nog terug

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • January 24, 2019
Gilbert_050 ik heb het nogmaals doorgegeven. Groeten Els

• January 24, 2019
De opnames zouden opnieuw zijn toegevoegd. Kan je even bekijken of ze nu wel terug zichtbaar worden?