Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hola, Programmagids van één en proximus voor vrijdagavond : film DEAD CALM. Volgens IMDb duurt deze film 1u36. Volgens één : van 23u32 tot 1u02 Volgens Proximus : van 23u24 tot 23u36 Groetjes peter V
Woensdagochtend 23 januari was de klantendienst niet zo bij de hand. Een maand geleden toen we wegens werken in de straat zonder alle Proximus diensten zaten, behalve mobiel, ging dit veel vlotter. Hebben toen een hele week continu problemen gehad, de halve straat waar we wonen, en dit ging over heel veel klanten die problemen hadden. Door de feestdagen sleepte dit toen allemaal iets langer aan. Maar toen ik daarvoor belde werd onmiddellijk voorgesteld om zolang de storing duurde ons op beide mobiele nummers onbeperkt en zonder extra kosten gebruik te laten maken van het 4G netwerk. Soms werkten onze diensten enkele uren weer wel, de Smart Wifi werkte ook af en toe, we zijn toen de week redelijk doorgekomen Ook mijn buren die daarover met Proximus belden, kregen dit ook. Bovendien een goede uitleg hoe je de PC via HDMI aansluit op je tv, hoe de Smart WIFI werkt enz. Later toen de storing voorbij was had ik toch nog problemen, blokjesvorming, na één telefoontje en via een update die de
Sedert de omschakeling van POP naar IMAP verdwijnen de mails, ouder dan 3 weken, op mijn MAC. Ik dacht dat door de overschakeling naar IMAP alle mails bewaard worden op de server. Op de server zijn echter geen mails te vinden. Waarom verdwijnen mails van de MAC en kan ik geen mails terugvinden op de server?
Is mogelijk is om van Proximus een normaal 'public' IPv4 adres te verkrijgen ivp een 'private' IPv4 adres? Philippe
Via de Proximus TV app op mijn iPhone kan ik niet inloggen vermits mijn login blijkbaar niet gekoppeld is aan een Proximus TV account. Via myProximus kan ik dit product raadplegen.
Al een week hebben wij technische problemen met onze telefoonlijnen. Vorige dinsdag middag komt er een technicus langs die dan later nog een brief in de bus deponeert dat hij nog eens moet terugkomen en dat we gaan gecontacteerd worden maar niks uiteraard. Nu ligt onze telefoon weer uit! Dus weer niet bereikbaar voor onze klanten! Dan bel je nog maar eens en krijg je als antwoord ik vind geen ticket nummer dat is mijn probleem niet. En als je vraagt om na te kijken wat er aan de hand krijg je als antwoord dat kan ik niet?! Vriendelijkheid en Nederlands spreken dat was ook een optie... ! En ze vond niet wat er aan de hand was maar ze ging dan wel morgen een technieker sturen maar nu iets nakijken dat kon niet?! Nog nooit geweten dat zelfs je lijn niet eerst vanop afstand verder nakijken en proberen om iets op te lossen? Dat is even veel gezegd als ik heb geen zin trek uw plan met uw probleem maar dat je als zelfstandige niet bereikbaar bent voor je klanten en ze ook zelf niet kan
Via deze weg wil ik iedereen die problemen ondervind met een Proximus Decoder even waarschuwen en behoeden van onnodige kosten. Korte probleemschets: Mijn oude decoder gaf plots geen signaal meer door aan de tv. Ik had alles getest, nieuwe HDMI kabels, andere netwerk kabels, andere HDMI-poort,... niets werkte. Ook een reset werkte niet. Voor mij was het duidelijk dat het probleem zich in de decoder bevond aangezien die wel nog geluid gaf via de digitale audio kabel, maar dus geen signaal via HDMI. HDMI uitgang kapot dus. De eerste persoon van de helpdesk deed er helaas meer dan 20 minuten over om 'mijn lijn te checken'. Ik moest op dat moment ophangen wegens andere verplichtingen. De dag nadien kreeg ik een andere medewerker aan de lijn die mij vertelde dat er een probleem was met de lijn. Volgens haar was die verstoord en bevond het probleem zich vermoedelijk in de aansluiting buiten. Oplossing? Een technieker sturen die dan alles zou checken. Dit zou me wel 75.00 Euro kosten
Beste, Ik gebruik de webmail van Proximus. Daar kan je ook andere mailaccounts aan koppelen zoals live mail en gmail. Op zich geen probleem om te koppelen en het ontvangen van de email gaat ook, maar ik kan daar niet mee verzenden. Als ik bijvoorbeeld een mail die in live binnenkomt wil beantwoorden of doorsturen dat lukt me niet. Wat moet ik waar invullen om ook te kunnen verzenden vanuit mijn livemail adres in proximus mail?
Sinds begin deze week zijn al men inkomende oproepen weeegegeven als onbekend kan iemand mij helpen aub?
Op 21 december 2018 bestelde en betaalde ik mijn LG televisie in combinatie met een Tuttimuspak. Eerst werd mijn bestelling door de externe leverancier geannuleerd. Het terugkoppelen van mijn bestelling aan de levering duurde 10 werkdagen, maar moest eerst onderzocht worden (euhm, waarom? Eerst oplossen en dan onderzoeken lijkt me net iets klantvriendelijker...). Eureka, de bestelling werd gekoppeld en de levering was in zicht. Oh neen, mijn alternatieve leveringsadres was niet gekoppeld. Een telefoontje naar de klantendienst zorgde voor een aanpassing van het leveringsadres. Helaas: de leverancier stond op het foute adres en mijn zending werd kurkdroog teruggestuurd. Na opnieuw een telefoontje met de klantendienst bleek: - we gaan dit onderzoeken - van voorgaande problemen werd geen dossier opgemaakt - mijn geld heeft Proximus al op de rekening staan, mijn televisie staat ook nog bij hen - een oplossing is er niet, de technicus is gepland Conclusie: van 21/12/2018 tot en m
Was op 11 januari jarig. Alle voorbijgaande jaren kreeg ik daarvoor een bonus in de premium club. Dit jaar is dat nog niet het geval geweest. Kunnen jullie dat alsnog in orde brengen?
Ik ben dus het wachtwoord van onze bbox 3 vergeten en had dus ergens gelezen dat ik moet kijken op de sticker die er normaal ophangt. Nu heb ik daar gekeken maar die sticker is weg. Ook is er geen enkele gsm of pc op die Wi-Fi verbonden. Wat kan ik doen om het wachtwoord terug te krijgen/veranderen?
Kan iemand mij helpen share play op de ps4 werkt niet meer, heeft tot nu toe altijd gewerkt maar sinds deze week kan ik niet meer hosten, heb al veel getest maar niks helpt . Ik heb een bbox3 een recente versie van 1 maand oud.
Heb raar probleem waar ik niet uitgeraakt . Wanneer ik mij bluetooh koptelefoon aansluit op mijn iPhone of laptop valt mijn wi-fi omzeggens uit. Het rare is dat als ik test , staat er uitstekend wifi signaal...maar de snelheid is bijna 0 .Iemand die hier een oplossing kan aanreiken of voorstellen ? Bedankt voor het meedenken
Bovenstaande onderwerp zou niet misstaan als krantenkop. Korte samenvatting van mijn probleem voor de aandachtige lezer: Al mijn documenten en foto's op de Cloud zijn niet meer toegankelijk en hoogst waarschijnlijk niet meer te redden. Veilige en online storage...ik denk het niet. Begin november wil ik als bestaande Proximus klant (Toen TV+vast tel+internet) 2 mobiele nummers toevoegen aan mijn pack (ik word dus Tuttimus klant). Nuttig om weten: via de werkgever van mijn vrouw kunnen we genieten van 10% korting op het Tuttimus pack . Ik besluit beroep te doen op dit voordeel. Een vriendelijke dame vertelt me telefonisch dat ik zonder problemen Tuttimus kan krijgen maar dat het klantennummer dan best op mijn vrouw vermeld staat omdat we die korting via haar werk krijgen. Ik krijg de garantie dat er verder niks wijzigt (behoud emailadres, myproximus etc) Weekje daarna; bevestiging via mail van de bestelde wijzigen en wat merk ik: oud klantennummer is geschrapt, nieuw klant
Vorige maand 19 dec heb ik keertje probleem en vraag een factuur in 2x te kunnen betalen en is ok ! Ik ontvang 22januari een brief met de vervaldatum 30januari van eerste aflossing via overschrijving te voldoen met mededeling erbij en ik betaal op zelfde moment deze dus ! De 24januari zie ik een domicieling van het zelfde bedrag die Proximus de 30januari gaan van mijn rekening op Belfius gaan nemen ??? Ik bel en ze zeggen ja mevrouw we zien dat bedrag is binnen maar das wel maar helft factuur hoor dus ik zeg is afbetaling en excuseer mijn volgend betaal afspraak is wel voor 28februari ! Oja sorry zegt ze ik zie het nu staan ! Dus ik vraag wat nu jullie hebben mijn betaling die ik correct betaalde zoals afgesproken via overschrijving en ja ze zag dat en vind ook nergens een dommicieling voor afbetaling staan dus raar zegt ze maar ze kunnen niet weghalen !!! Proximus zal die bedrag dubbel innen ! Wat tot gevolg voor mij heeft dan dagen later ze wel mijn factuur van de maand via domici
Enkele maanden geleden schakelde ik over van een abonnement naar laadkaart. Dit omdat mijn verbruik (enkele euro per maand) veel te weinig is om een abonnement te hebben. Sindsdien heb geen nummer -of naamherkenning meer. Ook gaat de beltoon maar 3 keer over. Bijgevolg ben ik altijd te laat met opnemen en krijg ik de melding "onbekend" nummer, terwijl ik achteraf hoor dat het iemand uit mijn contacten is. Alvast bedankt voor uw hulp. Groetjes,
Volgens Totaal TV zijn er geruchten dat Discovery World de volgende zenders is die zal verdwijnen uit de pluspakketten. ( Totaal TV: In de tweede helft van 2019 zouden de lineaire uitzendingen gestaakt worden. Voor de korte termijn is Mabelie Bruijns van Discovery Benelux helder of de toekomst van Discovery World: "Er is op dit moment geen sprake van." Maar de toevoeging die daarna volgt laat toch weer ruimte voor een lineaire stop van de zender tegen het einde van 2019 open. "Maar het kan zo zijn dat we in de toekomst de voorkeur geven om deze content in VoD aan te gaan bieden", aldus Bruijns.") Waar rook is, is er vuur natuurlijk. De kans bestaat dat het Entertainment pakket nog een pak kleiner wordt. Ik hoop dat PX snel duidelijkheid verschaft in wat ze van plan zijn. Als AMC stopt en er komt niets in de plaats is het bye bye Entertainment Channels. Bron: https://www.totaaltv.nl/nieuws/is-discovery-world-de-volgende-zender-die-stopt/
Beste gisteren IPhone 6 met nieuwe sim kaart besteld voor mijn dochter (nieuwe nummer). Vandaag geleverd, prachtig, maar SIM kaart vertoont na meer dan 8 uren in toestel nog steeds geen service. Is het mogelijk deze te activeren? Ik ken helaas de nummer niet verbonden aan deze sim kaart maar wel de SSN 2100313558985
Eind 2018 bekwam een kennis een upgrade naar VDSl2 (2TV's SD of 1HD en 10,1 Mbps download - 1,4 Mbps upload ) op een afstand van 2200m van een bestaande ROP. De klant is woonachtig in een van de +/-100 geplande Mantra+ regio's (100 tal netten gepland tegen 2023 volgens de Proximus publikatie van 09/01/2018) en was er zelf achtergekomen dat er alsnog Proximus HDTV mogelijk was. Het betreft m.i. een heel klein percentage klanten die dergelijke upgrade alsnog kan bekomen waardoor er wellicht bewust niet rond gecommuniceerd wordt. Het aantal TV's & speed zijn ook beperkt maar 't is alvast beter dan een aftandse ADSL. Nog iemand zelfde ervaring?
Meer dan 2 maanden geleden annuleerde ik mijn bestelling die ik op 18/10/2018 plaatste, (R4WEBSHOP002028528), tussen 18:00u en 19:00u een iPhone 8 256GB Silver BMID TrioSIM (dus met abonnement), waarvoor ik een voorschot van 349 euro betaalde. Dit werd er mij 2 maanden geleden voorgelogen door ene Aziz van het proximus team : "Hallo Jean, de annulatie is ondertussen gebeurd. De terugbetaling wordt automatisch gedaan maar kan tot 3 weken duren. Groetjes, Aziz" Na dit bericht werd er nooit meer op mijn privéberichten geantwoord. Dit is rondweg crimineel. Hoe kan dit probleem eindelijk opgelost worden?!
Tot vorige week had ik een internet abonnement bij Telenet waar ik in theorie 50 Mbps beloofd was en uiteindelijk in de praktijk zo'n 45 Mbps haalde. Ik zag jullie internet abonnement van 100 Mbps als een mooie upgrade. Deze week dus de overstap gemaakt naar Proximus, maar wat merk ik, van de 100 Mbps Download blijk ik in de praktijk slechts te beschikken over 22 Mbps. Net de test gedaan met de Bbox Sagem Tool. Huidig profiel 30/10 komt idd overeen met de snelheid die ik nu haal. Het baart me echter zorgen dat het DLM profiel niet actief is. Houdt dit in dat ik geen upgrade mag verwachten van m'n downloadsnelheid? Heb reeds de evaluatie van de lijn gedaan adhv het tel. nr 0800 22 424 maar resultaat blijft hetzelfde. Indien DLM geactiveerd wordt langs jullie kant, met welke tijdspanne worden er dan updates gedaan om het profiel te verhogen / verlagen? Hier alvast de resultaten van de Sagem Tool. Hopende op een positief resultaat wil ik jullie alvast bedanken om het
Omdat de tarieven voor bellen, sms’en en surfen in België hetzelfde zijn als die voor de EU-landen hebben we een nieuwe blokkering ontwikkeld om hoge kosten te voorkomen in niet-EU landen. Stel je voor: je bent op ski-vakantie dicht bij de Zwitserse grens en je GSM schakelt over op het Zwitserse netwerk met een torenhoge factuur tot gevolg. Hoe kan je dit vermijden? Activeer de nieuwe barring “Bel, sms en surf enkel binnen de EU” Met deze optie kan je in België en alle EU-landen aan dezelfde tarieven bellen, surfen en sms’en en wordt alle verkeer in niet-EU landen geblokkeerd. Hoe activeren? Producten/selecteer de GSM/instellingen/blokkeren
Beste forumleden, het is weer van dat! Mijn simpele GSM staat weer op: anoniem bellen inschakelen. Hoe schakel ik anoniem bellen UIT a.u.b.? Het nummer 1987 staat op non-actief, maar wordt nog altijd actief weergegeven. Hartelijk dank voor uw reacties.
Als trouwe Telenet klant ben ik door de hoge prijzen eindelijk overgestapt naar Proximus. Mijn Wifi router hangt in de garage en de dekking van Wifi is niet ok, doordat de nieuwbouw woningen de dag van vandaag "zo goed" geïsoleerd zijn zit ik meer op 4G dan op wifi. Nu had ik graag omdat ik internet bekabeling heb in mijn living hier nog een 2de Linksys wrt320N die ik had van vroeger aan gekoppeld. Echter krijg ik geen verbinding met wifi/kabel als ik deze gewoon er tussen stop. Is dit mogelijk om een bijkomende wifi router te plaatsen of moet hiervoor iets gewijzigd worden aan 1 van de routers? Alvast bedankt Mvg Sven
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.