Vorige maand 19 dec heb ik keertje probleem en vraag een factuur in 2x te kunnen betalen en is ok ! Ik ontvang 22januari een brief met de vervaldatum 30januari van eerste aflossing via overschrijving te voldoen met mededeling erbij en ik betaal op zelfde moment deze dus ! De 24januari zie ik een domicieling van het zelfde bedrag die Proximus de 30januari gaan van mijn rekening op Belfius gaan nemen ??? Ik bel en ze zeggen ja mevrouw we zien dat bedrag is binnen maar das wel maar helft factuur hoor dus ik zeg is afbetaling en excuseer mijn volgend betaal afspraak is wel voor 28februari ! Oja sorry zegt ze ik zie het nu staan !
Dus ik vraag wat nu jullie hebben mijn betaling die ik correct betaalde zoals afgesproken via overschrijving en ja ze zag dat en vind ook nergens een dommicieling voor afbetaling staan dus raar zegt ze maar ze kunnen niet weghalen !!! Proximus zal die bedrag dubbel innen ! Wat tot gevolg voor mij heeft dan dagen later ze wel mijn factuur van de maand via domicieling moeten innen en er dan niet meer genoeg geld op rekening staat daarvoor ! Ik kom als slecht betaler te staan ! En dat doordat zij gewoon mijn rekening ten onrechte plunderen !
Sorry vind daar geen andere woord voor !
Ook wat Belfius niet kan betalen krijg ik boete voor !
Heb maar minimum inkomen ! Zelfs recht op sociaal tarief sinds 2014 wat ik niet eens wist maar nu per toeval zelf op website tegenkwam !
19jaren klant maar lijkt me de tijd breekt aan om vertrekken ! Ben geduldig persoon en die ene iets na de andere meegemaakt maar ben niet iemand snel vertrekt maar dit gaat echt te ver !
Steken me in kosten en pakken gewoon beetje leefgeld heb af en erger kom ik in problemen doordat ze de echte domiciling van mijn factuur niet kunnen nemen !
Dit vanwege zijzelf me geld pakte die ze niet eens mogen nemen !
Heb zelfs brief waar staat ik afbetaling via overschrijving moet betalen !! Dus ik betaalde op de juiste manier !
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.