Op 21 december 2018 bestelde en betaalde ik mijn LG televisie in combinatie met een Tuttimuspak.
Eerst werd mijn bestelling door de externe leverancier geannuleerd.
Het terugkoppelen van mijn bestelling aan de levering duurde 10 werkdagen, maar moest eerst onderzocht worden (euhm, waarom? Eerst oplossen en dan onderzoeken lijkt me net iets klantvriendelijker...).
Eureka, de bestelling werd gekoppeld en de levering was in zicht. Oh neen, mijn alternatieve leveringsadres was niet gekoppeld. Een telefoontje naar de klantendienst zorgde voor een aanpassing van het leveringsadres.
Helaas: de leverancier stond op het foute adres en mijn zending werd kurkdroog teruggestuurd.
Na opnieuw een telefoontje met de klantendienst bleek:
- we gaan dit onderzoeken
- van voorgaande problemen werd geen dossier opgemaakt
- mijn geld heeft Proximus al op de rekening staan, mijn televisie staat ook nog bij hen
- een oplossing is er niet, de technicus is gepland
Conclusie: van 21/12/2018 tot en met vandaag heb ik al veel gebeld, gechat, maar geen oplossing gekregen
Van een compensatie is er geen sprake maar de fout ligt wel exclusief bij Proximus.
De ombudsdienst werd op de hoogte gebracht maar ik verwacht geen mirakels.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
