Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste allen, foto's en video's uploaden van m'n iPad filmrol kan ik, want als ik in de app voor "foto's en video's" kies, krijg 'k de mogelijkheid "uploaden". In "documenten" krijg 'k die mogelijkheid niet, ik kan alleen zoeken, selecteren of sorteren. Andersom, als 'k vanuit "To Pdf" (waar m'n pdf bestanden staan) "open in Cloud" selecteer, gaat het wel de app Cloud openen, maar verder gebeurt er niks. Kan iemand mij slimmer maken ?
Binnenkort weer een zender minder in het entertainment pakket. Ditmaal houd de zender AMC er zelf mee op. Het wordt wel heel mager dat entertainment pakket. Bron : Totaal TV AMC wordt sinds 2014 onder de vlag van het Amerikaanse AMC Networks in de Benelux aan tv-aanbieders aangeboden. AMC Networks kocht alle activiteiten van Chellomedia van Liberty Global. Onderdeel van deze transactie was tv-zender MGM Channel. Deze zender werd tot AMC omgedoopt. Op de zender zijn niet alleen oudere films en series te zien. Ook nieuwe in opdracht van AMC Networks geproduceerde series als Fear The Walking Dead zijn op AMC in Nederland en België te zien. AMC stopt zelf Daar komt vanaf 1 januari verandering in. AMC zendt namelijk op 31 december de laatste programma’s lineair in de Benelux uit. Diverse aanbieders die de zender in aanvullende tv-pakketten aan klanten aanbieden, bevestigen aan Totaal TV dat AMC stopt. De zender heeft op eigen initiatief alle op dat moment nog doorlopende contra
Wanneer wordt Amc nu vervangen .. we staan nog steeds 2 zenders achter, van het normale 16 dat het was ... geen vervangingen , dan op zijn minst prijs daling ... maar Proximus kennende ........
Al ruime tijd vraag ik om mijn facturen te versturen per mail of per post omdat ik zoals velen via MyProximus geen pdf open krijg. Mijn vraag blijft onbeantwoord. Zo teleurgesteld!! Betaling loop per domiciliering (ondertussen) stopgezet wil eerst zien waarvoor ik betaal. Graag oplossing
al twee maand wachten we, al 5 keer getelefoneerd en alles doorgegeven. MAAR NOG ALTIJD GEEN NUMMEROVERZETTING !!! en al 2 maand GEEN TELEVISIE !!!!! Wij overwegen om over te stappen naar telenet !
goede dag , kan iemand mij helpen hoe ik de binnenkomende oproepen op mijn vaste lijn kan zien mvg, maurice
Na meer dan een maand sukkelen met tv,telefoon en internet is het eindelijk opgelost.Eerst kwam een technieker die de fout ontdekte en herstelde maar hij zei dat er nog een verlies op de lijn zat wat niet mocht.Daarna kwam een ploeg werkmannen die een deel van de straat openlegden en een nieuwe lijn naar de cabine hebben getrokken. Nu is alles perfect en op tv heb ik nog nooit zo’n stabiel beeld gezien. Hartelijk dank technieker en werkmannen van Proximus Dit mag ook eens gezegd worden.
Ik mis opnieuw enkele opnames in een serie opname. Het gaat over de Serie "The Big Bang Theory" op Q2. Ik mis S1-E1, S1-E2 en S1-E3. Ik vermoed van maand 21/1, dinsdag 22/1 en woensdag 23/1. En neen, ik ben niet pas beginnen opnemen vana S1-E4. De serie opname liep al veel langer. Q2 is gewoon opnieuw het 1e seizoen beginnen uitzenden. Voor de volledigheid: ik heb mijn decoder al een keer gereset, maar de afleveringen kwamen niet terug. Het enige verschil is dat een aantal afleveringen nu een verkeerde titel en episode nummer hebben gekregen.
Sinds 22/01/19 elke dag - één maand voor vervaldatum- een sms rond 17h00 om een Pay&Go+ tijdig te herladen …. waarom? Op 23/01.19 zelfs twee: 1 rond 8h en de andere rond 17h. Waarom - in tegenstelling tot andere in bezit zijnde Pay&Go-kaarten - deze "Proximus sms sequentie" voor deze sim-kaart…? P.S. Het gebruik van deze kaarten is niet fundamenteel verschillend = weinig gebruikt om te bellen en/of om gebeld te worden & Naast het waarom, wordt het nut van deze "sms sequentie" voor deze sim-kaart in vraag gesteld voor elke uitgaand gesprek komt er immers ook een gelijkaardig gesproken bericht Voor de andere kaarten is de "sms-sequentie" op het eerste zicht beperkt tot één bericht één maand vooraf, één bericht twee weken vooraf en vervolgens één per dag gedurende de laatste week Dus graag toelichting/uitleg m.b.t. het waarom ervan, waarom deze verschillen tussen diverse kaarten en vooral een vraag tot een voorstel voor oplossing, het tf/sim-nr kan desgevallend apart in een PM b
Beste Eva, Op 20 mei van dit jaar werd mijn lijn afgesloten voor uitgaande oproepen. Na contact met de klantendienst, werd mij verteld dat dit is gebeurd vanwege een abnormaal verbruik op mijn lijn. De fraudedienst had daarom de lijn geblokkeerd. Men vertelde mij om te wachten op mijn eerstvolgende factuur. Als alternatief kon ik een provisie van 1500 euro betalen om mijn lijn terug te openen. Op de eerstvolgende factuur (eind mei) werd geen gewag gemaakt van een storing op mijn lijn, noch van de rekening van 1500 euro. Ik heb mijn abonnementsgeld betaald. Na herhaaldelijke contacten met de klantendienst werd mij nog steeds aangeraden om te wachten tot de factuur van juni. Daar zou het verbruik van mei worden weergegeven. Op de factuur van juni en de daaropvolgende heb ik steeds geen nieuwe informatie ontvangen. Na een aangetekend schrijven werd op 17 juni mijn rekening terug geopend. Nu weet echter nog niet wat er gebeurd is? Waarom Proximus mij dit onrecht
Ik heb enkele dagen geleden een V5 met harde schijf geïnstalleerd. Ik kan bij mijn opnames niet zien wat opgenomen is op de harde schijf. Ik kan ook bij opties opname de 60 dagen niet aanpassen.
ik heb boeket all entertainment maar mijn movies&series pass is verdwenen
Ik heb een Nokia 7 plus aangekocht bij Proximus winkel, super toestel. Nu wilde ik een beoordeling bij dit toestel plaatsen, maar er is buiten de sterretjes nergens iets te vinden om in te vullen. https://www.proximus.be/nl/id_cr_nokia-7-plus-black/particulieren/producten/toestellen/winkel/cr-nokia-7-plus-black.html vriendelijke groet, Walter
Een code gekregen voor gratis film. Sinds gisteren tracht ik een film te bestellen via ingeven code. telkens bericht op het scherm dat er een technische storing is, probeer later nogmaals. Is men bij PROXIMUS op de hoogte van dit probleem?
Reeds twee dagen geen internet, dus ook geen tv en dergelijke! OK ligt aan de werken in onze straat blijkbaar maar krijgen ook niks van informatie daarover. Nu hebben we gisteren nog Netflix en andere zenders kunnen streamen dus geen probleem. Maar is nog steeds niet opgelost nu en onze mobiele data is er nu wel door. Gaat heel traag en is super duur nu.! Miss een mogelijkheid om mobiele data vrij te geven of welke commerciële tegemoetkoming moeten we dan wel verwachten ? En kom weer niet af met 'je kan een gratis film huren' Graag spoedig reactie! Van een ontevreden klant die twijfelt om van provider te veranderen! Klantnummer:**** [Edit Wim]
Heb de volgende link doorgestuurd, https://www.proximustv.be/nl/UID50208/een-hd/UID50208_2019020311668170/reizen-waes-europa?origin=detailpage maar er zal een fout gebeurd zijn(??) Fout De uitzendrechten zijn niet beschikbaar voor dit programma. Reizen Waes is blijkbaar niet meer beschikbaar bij TV Replay. Mijn vraag:Kan ik de link nog ergens vinden ,zal ze willen doorsturen naar Familie in Oekraine. mvg.
Beste, Ik heb een abonnement met een smartphone. Nu zou ik graag mijn restwaarde betalen. Wie moet ik hiervoor contacteren? MVG
Reeds 3 dagen aan het wachten om een persoonlijk gsm nr, reed sbij Proximus (pre load kaart) over te zetten op zakelijk abonnement !!!! Ook nog geen afspraak voor internet en tv!!! Service voor zakelijke klanten trekt echt op niets.
Op mijn mail adres krijg ik 10 tallen e-mail van ecoslim ik heb daar nooit iets besteld en het interresseerd me niet ik heb al in de instellingen regels de naam ecoslim aangeduid als verzender het woord ecoslim bevat maar dat geeft geen resultaat. Ze blijven in mijn map ongewenste e-mail binnenkomen nu was ik mijn wachtwoord kwijt en het bericht van proximusforum kwam ook al binnen in map ongewenste e-mail. Wat kan ik nog meer doen om dit een halt toe te roepen. Vandaag kreeg ik er maar liefst 4 in mijn mailbox "EcoSlim" "EcoSlim" "EcoSlim" "EcoSlim" Er staat onderaan nog dit maar daar durf ik niet op te klikken want dan krijg ik misschien nog meer van die e-maisl binnen. Click Here for Removal Or send mail to: Borsigstr. 9 10115 Berlin Germany
mijn movies&series pass is weg terwijl ik boeket all entertainment heb
Hallo, Ik kreeg een mail afkomstig van nieuws@welkombijonze.be Ik vraag me af of onderstaande mail echt is of nep? Hallo Proximus-gebruiker , Na lange tijd hebben wij de Samsung Galaxy S9+ weer op voorraad, en dit gaan wij uiteraard vieren met onze vaste klanten. Deze week geven wij aan 20 klanten een volledig nieuwe Samsung Galaxy S9+ weg, en als jij deze email hebt ontvangen ligt hij voor je klaar. We hebben de smartphone voor je gereserveerd liggen t.e.m. 5 Februari 2019. Met vriendelijke groet, Team Skynet België
kan niet inloggen op proximus tv op laptop: abonnement Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account. ok
Sinds enige tijd kan ik via #121# het saldo van mijn P&G niet meer raadplegen. Graag hulp aub.
Want mensen je staat niet alleen 24maanden onder contract met je mobiel Abb maar met je hele pack ! Dat ben ik nu aan meemaken !!!
Als ik iets programmeer op afstand dan staat dat er niet op, op mijn tv ( geplande opname ). Sinds anderhalve maand is dat. Heb al van alles gedaan. Niks werkt.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.