Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
meerder malen als ik een opgenomen programma wil starten verdwijnt dit, vandaag zelfs eentje dat zonder reden verdwenen is, ik heb al een restart en een reboot gedaan maar ze komen niet terug in de lijst, zijn ook niet meer op de app of proximus tv site te zien
https://glasvezel.fluvius.be Iemand een idee hoe dit praktisch in zijn werk gaat voor je Proximus-aansluiting thuis? Ik heb me ingeschreven voor het pilootproject en mijn woning ligt binnen het gebied waar ze de uitrol gaan doen.
Ik herlaad pay&go voor mijn familielid. Herhaaldelijk komt op GSM dan de melding SMS: Proximus-info: beste klant, over enkele dagen moet u uw sms'jes weer betalen. Om 24u/dag gratis te kunnen blijven sms'en moet u uw simkaart met minstens 15 EUR herladen. Dit is fout want bij opvragen komt er dat er nog 5 EUR krediet is geldig tot januari 2020. Zeer vervelende bericht. Nog iets. De 500 MB in pay&go herladen van 15 EUR is maar 1 maand bruikbaar? Indien niet gebruikt, kwijt?
hallo, sinds maandag heb ik plots een super slechte ping om te gamen. en als ik een trace route doe zie ik dat dit: 187 ms 211 ms 200 ms 1.240-176-91.adsl-dyn.isp.belgacom.be [91.176.240.1] mijn slechte ping veroorzaakt. zijn er problemen bij belgacom? en zal dit opgelost geraken?
Beste, Ik heb al een tuttimus abbonnement met een smartphone inbegrepen. Kan ik nog een abbonnement + smartphone er bij doen? Of moet ik dan een ander pack pakken bij mijn tuttimus. Grts
Beste Proximus, Er is geen internet sinds gisteren. ik heb b-box 3v+ en rode licht bijven knipperen op phone 1 phone 2 . Blauwe licht is niet stabiel in DSL. klantnummer: 622213949 MVG Kumar
hallo, even een vraag ik zie altijd maar promotie's verschijnen van inbegrepen in je pack bij nieuwe klanten( netflix). wat voor jarenlange bestaande klanten deze moeten voor zulk een extra altijd bijbetalen
Ik krijg steeds de melding deze dienst is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens. De updates van de app komen wel, opnieuw geinstalleerd ook geen oplossing! Graag een oplossing aub!! mvg, Geert B
Beste klant, Een van uw producten is verouderd en wordt daarom niet langer ondersteund in MyProximus. U kunt dit product nog gewoon blijven gebruiken, maar u kunt de opties hier niet meer zelf aanpassen. Ga naar www.proximus.be om een product te kiezen uit ons nieuw aanbod of bel ons op 0800 22 800. PS Voor uw andere producten verandert er niets! Ik heb als eens gebeld naar 0800 22 800 maar daar zei men dat er niks aan de hand was! Nog steeds kan ik mijn verbruik niet zijn in de app ook al lang bezig en geen oplossing voor?????????????? Graat oplossingen PROXIMUS!!!! Thx, Geert B
Sinds ik overstapte van Telenet naar Proximus zie ik geen nummers/namen meer op het display van mijn draagbare telefoon Panasonic. Er komt enkel "Inkomende oproep". Hoe kan ik dat verhelpen.
Ik heb meerdere problemen. Soms valt het geluid uit tijdens het tv kijken. Met de voedingkabel uit te halen, is dit wel opgelost maar het is nogal lastig als dit meer dan eens in een avond voorkomt. Ook ondertussen verschillende keren dat er bij een opname op komt, media niet beschikbaar of krijg ik een zwart beeld. Met te resetten (ook de modem) verandert er niks. Of als ik klik op aflevering bekijken, deze gewoon spoorloos verdwijnt. Verbinding slaat soms enkele seconden uit. Heb dit tot 2 maand geleden nog nooit gehad. Nog nooit veel problemen gehad met proximus maar de laatste maanden loopt het de spuigaten uit. Ik kijk soms meer op het opstartscherm van de decoder dan dat ik werkelijk tv kijk.
Vandaag met de zoon een nieuwe smartphone met abonnement gehaald. Na enkele uren, toen de oude gsm niet meer functioneerde, de nieuwe sim geplaatst. Alles ok tot dusver. Dan logt de zoon op de pc in op zijn game-account en vraagt een code per sms om dit te linken aan nieuwe gsm. Sms komt er NIET door (een gewone sms van ons wel) dus risico dat hij account kwijt is ter waarde van 300 euro … Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn dat die sms'en er niet door komen en gewone wel?
Wij hebben twee jaar geleden een abonnement afgesloten + GSM. Deze werd vorige week over gezet naar een andere provider. Dit zou echter een dag te vroeg gebeurd zijn en zo verwijt men ons contractbreuk. Het toestel is een Samsung Galaxy A5. Deze kost nu op een internetsite 139 euro. Hiervoor was Proximus zo vriendelijk ons een eenmalige boete te geven van 119 euro. We hebben dus 23 maanden en 29 dagen betaald voor die gsm en zouden deze boete moeten betalen. Op de site hier is niets terug te vinden over de restwaarde van een A5. Twee maal telefonisch contact met een medewerker bracht geen oplossing. De tweede man aan de telefoon excuseerde zich voor deze zaak, maar zei dat hij er niets kon aan veranderen. Een mail met een klacht bracht wel een oplossing. men ging een creditnota opmaken voor de onterechte schorsing van het contract. Enkele dagen later vind ik deze creditnota niet terug op MyProximus. De factuur met de boete wel.😡 😡
Wanneer ik naar een film of voetbal kijk of een ander programma en dit even stil zet om de telefoon op te nemen of drinken te halen of eender wat, en even later het programma weer verder speel dan is dit niet meer vloeiend. Maar dan gaat het beeld in horten en stoten vooruit. Om de paar seconden zit daar een soort knik in en dan loopt die band even verder dan heb je die knik weer en zo gaat dat maar door tot dat je die tv afzet of op dat blokje duwt dat die band dus terug in de tijd loopt zoals hij vroeger was als of hij nooit heeft stil gestaan.
Ik heb verschillende opnames gedaan met mijn decoder v5. Na enige tijd zijn deze verdwenen. Als ik kijk op de website van Proximus tv en op mijn Proximus tv app staan deze daar wel tussen. Ik heb mijn modem als een gereset en mijn decoder ook. Niets helpt, ik zie de opnames nergens terug op mijn decoder.
Is de omruilingsactie van de V4 decoders met SW versie NTE-v4_6.42.1.30 ondertussen al afgelopen? 'Momenteel loopt er inderdaad een omruilingsactie voor V4 decoders met een bepaald type software versie, met de nieuwe interface, welke inderdaad geen factory reset mogen doen. Het niet mogen doen van de factory reset is enkel en alleen voor deze doelgroep. De overige V4 gebruikers met de andere software versie hebben geen problemen. Er zijn momenteel ook nog geen plannen om deze pro-actief te vervangen. De doelgroep waarbij we de decoder V4 decoders vervangen zijn diegene met SW versie: NTE-v4_6.42.1.30 Je kan dit controleren via de instellingen op je TV menu. Ter info, de omruiling gebeurt in verschillende golven, dus mocht je nog niet gecontacteerd zijn, zal je nog even geduld moeten uitoefenen.'
Beste, Ik heb een tuttimus abonnement met Proximus TV. De applicatie is geactiveerd maar telkens wanneer ik tracht in te loggen met mijn gegevens (dezelfde gegevens als MyProximus) krijg ik de melding "de login gegevens zijn niet correct". Ik heb hiervoor reeds contact gehad met Proximus via de chat en de persoon in kwestie wist mij te zeggen dat er een configuratie miste in mijn account, dat dit aangepast ging worden en dat ik later nogmaals moest proberen. We zijn nu 3 weken verder maar ik heb nog steeds hetzelfde resultaat. Zou het mogelijk zijn om de configuratie van mijn account te bekijken en dit probleem op te lossen aub? Alvast bedankt! Steven
Beste vrienden, wij hebben zopas een nieuwe smartphone gekocht die met nano-simkaart werkt. De huidige werkt nog met gewone sim. Kunnen wij op eender welk moment naar een Proximuswinkel stappen waar deze kaart onmiddellijk omgewisseld wordt en geactiveerd? Wij zijn zelfstandige klant en hebben dit dringend nodig. Is het nodig om het nieuwe toestel mee te nemen????
Beste Proximus Ik heb een stille mediacenter met windows10 pro op vaste ethernet verbinding , waar ik naast blu rays ook veel streaming afspeel zoals prime tv, netflix, stevie enzov... Bovenstaande werken altijd perfect! TV bekijken via de Proximus TV app is zeer frustrerend!!!! Het loopt meestal vast (stilstaand beeld, geen geluid) De Proximus TV app op een android tablet loopt dan wel vlotjes Ik zie dat ik nu niet de enigste ben hier en er al een jaar beloofd is om aanpassingen te doen? Wat kan ik concreet doen om uit deze lijdensweg te geraken aub? Het is allesbehalve reklame voor Proximus... En ja , het werkt via de browser , maar super traag tot onbruikbaar, het is een volledige ramp. Ik heb nog een kleine decoder liggen, maar zou graag voortwerken met mijn mediacenter.. Kan ik eventueel de decoder besturen en bekijken via de medicacenter? Kan ik bepaalde compatibiliteits modus doen in windows10 om te zien of de app beter werkt in windows 7 bvb? I
Amateurisme van de hoogste plank,proficiat. Begin december de overstap willen doen van telenet naar proximus. En dit gaat momenteel als volgt: Ik vraag de diensten aan voor tv internet en 3 simkaarten. Ik zeg er uitdrukkelijk bij dat men pas de mobiele diensten moet activeren vanaf de installatie compleet is en niet eerder aangezien ik wigo klant ben en ongeacht het aantal simkaarten ik de volledige som moet betalen. Ik moet meermaals terugbellen omdat men telkens 1 telefoonnr niet opneemt in het dossier. Na een 4tal keren bellen lukt dit. Rond kerstmis schakelt men plots 1 mobiel nr over naar proximus. Ik bel om te melden dat dit niet afgesproken is. Men adviseert mij om dat nr terug te activeren bij telenet. Zou max 48u duren. Jammer genoeg duurt het een week voordat telenet met mij contact neemt om het terug te activeren. Ik geef aan dat dit niet meer hoeft want op 3jan komt men prox installeren en dit heeft dus geen zin meer. De installatie op 3 Jan lukt niet, geen juiste kabel
Travel Channel stopt op 31 januari , en wordt vervangen door TRAVEL XP vanaf 1 februari .. Travel XP zit al enige tijd bij TV Vlaanderen ...
Beste, de facturen die bij ons thuis komen staan voorlopig allemaal op mijn naam. Ik woon samen met mijn nicht in een appartement. Op deze factuur staat zowel mijn gsm als ons internet + tv + telefoon. We zouden dit nu graag allemaal aanpassen want ik verhuis namelijk. Ik zou graag de factuur zoals die nu is laten aanpassen naar enkel tv & internet dus de pack van 59 euro. Dit zou op mijn nicht haar naam moeten komen, nl, Maite Casteels ook wonend te Massemsesteenweg 257/2 te Massemen. Dit zou dan ook van een andere rekening moeten afgaan en het email adres moet aangepast worden. Ikzelf heb dus mijn Gsm in dit pakket zitten die ik dan ook verder moet afbetalen. Ik zou dan graag het XL unlimited abonnement nemen. Maar indien dit mogelijk is had ik wel graag mijn gsm in een keer ook afbetaald. Is dit allemaal mogelijk of heeft u een andere oplossing? Met vriendelijke groeten Shauni Casteels
Op Discovery, animal planet en RFM is er geen geluid, wel beeld en de programmatie van Viceland klopt van geen kanten zodat geprogrammeerde programma's niet opgenomen worden. En daarom moeten we zoveel betalen, wat een service.
Maar technisch mogelijk mijn ene tv is wel een smart tv maar aan de oudere kant deze denk ik 8 a 9 jaar. Mijn tv in de living is nog maar 1 jaar oud maar de derde is ongeveer 4 Jaar oud dus alle drie technisch mogelijk voor alle drie goed voor Netflix. Het gaat dus allemaal via jullie automatisch omgezet van Movies /Series. Ik wil wel een degelijk antwoord en “mogelijk” zoals jullie mij laten weten. Dat dit voor mij geen vergissing zo zijn als ik van het ene naar het ander ga??
In 2001 maakte ik met mijn toenmalig abonnement een website aan : http://users.belgacom.net/yvan.vyane Graag had ik deze verwijderd gezien, maar ik ken de login gegevens van toen niet meer. Ik ben nu wel klant maar dit is met een ander klantnummer. Kan iemand mij laten weten hoe dit kan verwijderd worden, want de info is achterhaald en ik wil niet meer dat mensen dit nog kunnen zien als ze b.v. via google mijn naam intikken en als resultaat deze pagina's zien opduiken Dank u
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.