Wij hebben twee jaar geleden een abonnement afgesloten + GSM. Deze werd vorige week over gezet naar een andere provider. Dit zou echter een dag te vroeg gebeurd zijn en zo verwijt men ons contractbreuk.
Het toestel is een Samsung Galaxy A5. Deze kost nu op een internetsite 139 euro.
Hiervoor was Proximus zo vriendelijk ons een eenmalige boete te geven van 119 euro.
We hebben dus 23 maanden en 29 dagen betaald voor die gsm en zouden deze boete moeten betalen.
Op de site hier is niets terug te vinden over de restwaarde van een A5.
Twee maal telefonisch contact met een medewerker bracht geen oplossing. De tweede man aan de telefoon excuseerde zich voor deze zaak, maar zei dat hij er niets kon aan veranderen.
Een mail met een klacht bracht wel een oplossing. men ging een creditnota opmaken voor de onterechte schorsing van het contract.
Enkele dagen later vind ik deze creditnota niet terug op MyProximus.
De factuur met de boete wel.😡 😡
Antwoord
Restsaldo GSM, te belachelijk voor woorden
Beste antwoord door Joel M
Beste,
Er is vandaag een tegoednota 6993081803 opgemaakt voor een bedrag van 119,59EUR.
U hoeft dus niets te betalen.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,Joël
Er is vandaag een tegoednota 6993081803 opgemaakt voor een bedrag van 119,59EUR.
U hoeft dus niets te betalen.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,Joël
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

