Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik heb de bundel ‘FullControl S’ en wanneer mijn mobiele data op is kan ik mijn krediet herladen en via het nummer #151*1# nieuwe mobiele data kopen. Nu probeerde ik dit gisteren weer, maar wanneer ik het nummer ingeef komt er op mijn scherm dat ik geen toegang meer heb tot dat nummer. Hoe komt dit?
Sinds begin deze maand ondervonden wij dikwijls haperingen in internetverbinding / kleine beeldstoringen op proximus-tv. Lastig, maar soit, er viel mee te leven. Sinds 16/03 is het echter helemaal naar de knoppen. Geen vaste telefoon meer Geen proximus tv meer Geen internet meer Ondertussen dus al 8 dagen!! Onaanvaardbaar! Op 17/03 contact opgenomen met klantendienst (0800 22 800). Daar zei een zeer vriendelijke computerstem me dat we "mogelijk hinder" konden ondervinden. Een oplossing was voorzien voor 22/03, 5 (!) dagen later dus. Mogelijkheid om een medewerker te spreken werd niet geboden. Dinsdag en woensdag was er plots terug internet, maar dat ging zoooooooooo traag dat er niets mee te doen viel (speedtest was 0.2 download). Gisteren na werk vol blijde verwachting thuis gekomen, direct gecheckt, nog steeds niets! Vanochtend: nog steeds niets ! Ook internet terug weg. Terug gebeld. Dezelfde vriendelijke computerstem verzekerde ons dat men er alles toe deed om
Als ik mijn V6 decoder aansluit op een fritzbox 7490 werkt deze niet. Internet werkt wel maar tv kijken lukt niet daar de V6 decoder geen verbinding maakt. Doe ik iets verkeerd of wat kan het probleem zijn?
Sinds 14 maart aangesloten bij proximus minimus, maar het lukt me maar niet om proximus tv op smartphone en laptop te kijken. Ik krijg steeds volgend scherm: de accountgegevens die je hebt ingevoerd laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Wanneer ik kijk op myproximus, staat proximus-tv nochtans in mijn pack met de vermelding 'inbegrepen'. Iemand een oplossing?
Hallo ik kan al een tijdje niet meer inloggen op de website van studio100 go , op een android toestel lukt het wel nog. ik heb een Studio100 go pass Ik heb het getest met Firefox, microsoft Edge, Google Chrome ik krijg telkens een foutmelding {"statusCode":500,"error":"Internal Server Error","message":"An internal server error occurred"}
Waar kan ik ergens die promotiecode vinden bestaande uit 9 cijfers om die gratis films te zien aub.
Ik krijg als ik op de Proximus site surf een melding dat ik uitgekozen ben om een smartphone van Samsung te winnen (?). De afzender is PROXIMUS phone-win2019.com. Ik ga hier natuurlijk niet op in. Spam? denk ik. Kan ik dat kwijt geraken? Het komt regelmatig terug.
Hallo, Ik heb in juni ingetekend op een Tuttimus-pack. In de winkel werd verteld dat Netflix was inbegrepen. Netflix staat ook op MyProximus als TV-bundel ingesteld. Op mijn factuur stond de eerste maand €10, 99 aangerekend voor Netflix. (Waarschijnlijk voor 2 schermen) Op de volgende factuur €13,99 (4 schermen), wat de gewone prijs is voor Netflix, wtf? Wel staat er: Pack- voordeel -2€ Dus, Netflix is helemaal niet inbegrepen maar te betalen aan de gewone prijs? Dit is dus misleidende reclame of is er een foutje in mijn factuur geslopen? In het eerste geval is Uw Netflix promotie misleidend en dubieus. Groeten, Kenneth
Hoe kan ik een een 2de decoder aanvragen???
Hallo, ik ben niet de persoon die snel zal klagen of op sociale media zijn beklag zal doen, maar de ervaring die ik deze week heb opgedaan met Proximus overstijgt mijn geduld en begrip. Ik ga niet in detail treden hoe vaak ik gebeld heb om een bereidswillend persoon te vinden of hoe vaak ik van kastje naar muur ben gestuurd, maar ettelijke telefoons en 2 klachten later zit ik al 3 dagen zonder internet en TV door een fout van Proximus. Zij hebben mij onterecht op de zwarte lijst van wanbetalers gezet en mijn contract afgesloten zonder mijn medeweten of mijn schuld. Blijkt om verkeerde facturen naar een verkeerd adres te gaan. Ondertussen moet ik thuis op mijn hotspot werken en heb ik mijn maandelijkse limiet al lang overschreden, wat me nog voor extra kosten gaat geven. Mijn vertrouwen en tevredenheid is helemaal weg en ik weet niet wat gedaan om hulp te krijgen. Het duurt allemaal veel te lang. Als de fout bij Proximus ligt, moet dit soort klachten naar mijn insziens absolute voor
Via de MyProximus app kun je makkelijk met ons chatten. Hoe? Heel simpel: 1/ open de MyProximus app 2/ swipe naar '?Help' 3/ klik op 'Chat met ons' 4/ kies en klik op een categorie en begin je chat
Ik heb geen geluid en geen beeld. Hebben al eens alles uitgetrokken. Ik kan in elk menu maar als ik op kijken druk geen beeld geen geluid. Mijn kinderen komen zot!!! En zo wij ook!
Na update naar 4.0.16 kan ik geen stream meer aanklikken, ongeacht of ik het uit de rubriek 'Nu op tv', 'Mijn opnames' of via de tv-gids probeer. Merkwaardig ook: als ik via de app het feedback formulier probeer te versturen krijg ik de melding 'Je bent offline, connecteer met een netwerk.' terwijl ik gewoon op mijn eigen WiFi actief ben (mobiel staat ook aan). Android tablet 4.4.2 Gekend probleem/oplossing?
Vroeger was hier toch Anne, en ik dacht dat er achteraf zoals bij Telenet Ment was bijgekomen maar ik vind deze zender precies niet.
Dit is al het tweede weekend oprij dat ik geen voetbal van mijn favoriete ploeg in HD kan zien, betaal er nochtans wel voor. SD kwaliteit is echt niet meer om aan te zien anno 2019! Over enige vorm van compensatie wordt ook niet gesproken, een goedkoop uitvluchtje dat het niet mogelijk is alle machten in HD uit te zenden dat wel, de kalender is nochtans al lang bekend!
De app opent normaal, maar als ik wil inloggen geeft deze steeds een foutmelding. Zowel op tablet als op gsm. Heb de app al verwijderd en terug geïnstalleerd, maar dit helpt niet. Gelieve zo snel mogelijk op te lossen, mijn dochter kan niet zonder.
hoe kan ik mijn oude gsm van smart wifi verwijderen. ik wil mijn nieuwe GSM met smart wifi verbinden
recent een smartphone Samsung A9 aangekocht en bij proximus (mobilus S) een oudere simkaart laten omwisselen voor het kleinere exemplaar. Schijnbaar moet er beperkt gebruik zijn gemaakt van 4G, gezien 280 mb verbruik. Hier in Mallnitz (Oostenrijk) is de smartphone wel verbonden met de provider, maar een internetverbinding lijkt niet te kunnen. Buiten T-Mobile A is er geen provider die wil verbinden, ook al wegens te zwak signaal. Alle mogelijke raadgevingen gevolgd. De instellingen van APN, roaming edm nauwgezet bekeken. Niets helpt .... Kan iemand mij helpen? Beste dank.
ik heb al twee maal voor ge had, dat bij het afsluiten niet enkel het rode, maar ook het blauwe lampje bleef branden. Ik krijg dit dan wel opgelost door achteraan die knop even uit te schakelen en even later weer in te schakelen, maar volgens mij is dit toch niet de bedoeling. Is dit soms al geweten dit probleem. Heb het nu 2 maal voor gekregen, niet kort na elkaar. ben klant einde December denk dat er een dikke maand tussen zit.
Beste, Als ik naar mijn opnames wil gaan op Proximustv.be krijg ik de onderstaande foutmelding: De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus. Kan dit opgelost worden? mvg
Wanneer komt het bedrag van de inruilpunten op je smartphone
Beste, Na het overschakelen van de gewone telefoondraad naar een fiber voor hoge snelheid, heb ik ook een nieuwe router gekregen. Deze gedraagt zich op bepaalde punten heel anders dan mijn vorige box. Bij de port forwarding geeft hij veel problemen om het opgeslagen te krijgen. Uiteindelijk lukt dat wel na wat trial en error... Nu werkt het meest maar ik heb een probleem bij het doorsturen naar mijn webserver. Ik stuur de binnenkomende op poort 80 door naar de pc die als webserver dient. Dit heeft al jaren zo feilloos gewerkt... echter nu wil dat met die nieuwe router niet meer lukken. Ik heb al alle andere partijen zoals dyndns en de dnsserver provider gecontacteerd en die besluiten allemaal hetzelfde... het routen tot bij mij is ok...Wat te verwachten was, want de enige andere factor is wel degelijk de nieuwe bbox... Ik heb een screenshot van de instellingen in de portforwarding... ik heb wel het ipadres geblurred, niet iedereen hoeft alle info te zien natuurlijk....
Sinds 2016 zijn wij klant bij Proximus. Elke keer wij een wijziging doorvoeren (soms op advies van uw medewerkers), duiken er problemen op. Wij zijn ondertussen op aanraden van een medewerker van de klantendienst overstapt van Tuttimus naar Minimus. Sinds dat moment heb ik (opnieuw) ongelooflijk veel de klantendienst moeten contacteren omdat er zaken niet kloppen... Gezien ik in het onderwijs sta, heb ik recht op een affinity korting van 10%. Het personeel lijkt er maar niet in te slagen deze korting toe te passen. Sinds januari betaal ik maandelijks 8 euro te veel. Eind februari is er een medewerker bijna(ja inderdaad, bijna...) in geslaagd de korting toe te passen. Jammer genoeg vermeldde hij in het zelfde document dat de korting ook moest opgezegd worden.... Hoe is dit mogelijk???? Vandaag (14 maart 2019) dan 'Kenneth' van de klantendienst aan de lijn gehad, die me wist mee te delen dat hij de korting voor de maand maart kan geven, maar dat hij niets kan doen voor
sedert de app verdwenen is moet ik nu werken met de website. Een dag of twee lukt het me nu niet meer op te nemen in serie. Wel de losse opnamen, maar niet meer de ganse serie, de knop staat er ook niet meer op. Komt die knop terug? want het is natuurlijk vervelend als je serie dagelijks of wekelijks moet programmeren, met de kans dat je een vergeet en zo één mist; wat gebeurt er toch allemaal, eerst verdwijnt de app voor windows en nu werkt de website ook al niet meer goed.
Ik wil mijn kontaktdoos op een andere plaats
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.