Skip to main content
Antwoord

#151*1# werkt niet

  • March 18, 2019
  • 4 reacties
  • 507 Bekeken

Ik heb de bundel ‘FullControl S’ en wanneer mijn mobiele data op is kan ik mijn krediet herladen en via het nummer #151*1# nieuwe mobiele data kopen. Nu probeerde ik dit gisteren weer, maar wanneer ik het nummer ingeef komt er op mijn scherm dat ik geen toegang meer heb tot dat nummer. Hoe komt dit?

Beste antwoord door Wim

Alle info staat in onze nieuwe FAQ.
Let op: FullControl abonnementen zijn geen prepaid/Pay&Go.

Zie ook ons persbericht daarover.

Groeten,
Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • March 18, 2019
Als ik zie op hun site staat er nochtans dat het nog bestaat werd trouwens onlangs aangepast.
#151*1# zet € 12 krediet om in 3 GB mobiele data.
Het bedrag wordt automatisch van uw krediet afgehouden.

hopelijk werkt dit niet alleen voor de formule "Pay and go +" alleen want het werd om die reden aangepast!

Martin
  • March 19, 2019
❓ Aan Proximus medewerkers,
Het is toch zo dat
#151*1# zet € 12 krediet om in 3 GB mobiele data.
voor alle Pay and Go plannen werkt en niet enkel voor "Pay and Go +" ❓

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • March 19, 2019
Alle info staat in onze nieuwe FAQ.
Let op: FullControl abonnementen zijn geen prepaid/Pay&Go.

Zie ook ons persbericht daarover.

Groeten,
Wim

Martin
  • March 19, 2019
Bedankt Wim voor de info.