Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Als ik naar de Proximus website ga, krijg ik een totaal verkeerd beeld (en vroeger had ik dat niet). Zijn er nog die dat hebben? Groeten, Caroline
Vandaag gebeld met klantendienst. Totaal 30 min. aan de lijn gehangen. Keer op keer kreeg ik een onbeschofte medewerker aan de lijn ! De ene laat je aan de lijn blijven en schuift het probleem door naar iemand anders ? De andere laat je niet uitspreken, heel onbeschoft en hangt gewoon op ?Bedankt Sabine ? Is dit de manier waarop Proximus zijn klanten behandeld ? Ook het klachtenformulier is moeilijk te vinden ? Waarom ? Foei Proximus, waar zijn jullie mee bezig ? Het wordt tijd dat we een andere operator nemen, misschien vriendelijker dan Proximus.
Beste Proximusteam Ik zal u nog even: - alle niet gemaakte of veel te laat gemaakte afspraken - alle gebrek aan info - alle data van niet nagekomen afspraken - alle mislukte pogingen tot installatie wegens het slecht of niet doorgeven van mijn gegevens aan enerzijds de technieker (internet en tv) anderzijds de koerierdienst (mijn gsm-toestel) - ... besparen en tot de point komen. Op 11 september vroeg ik mijn switch aan van Telenet naar Proximus wegens verhuis (er ligt geen Telenet in de appartementsblok). Vandaag heb ik nog steeds geen énkele dienst mogen ontvangen. Hierbij komt dat ik reeds 2 dagen verlof nam om thuis te kunnen zien op het moment van uw levering, maar op beide dagen niemand is komen opdagen (verkeerde adres doorgegeven, nadat ik 3x naar jullie gebeld heb om mij er van te vergewissen dat het juiste adres nu wel degelijk was doorgeven). Mijn vooruitzichten zijn nu: komende zaterdag (misschien) een GSM-toestel. Op 7 november (misschien) internet en tv. Eé
Heb altijd Telenet gehad en nu na jaren overgestapt naar Proximus. Heb eerst alle providers gebeld gehad voor de beste voorwaarden. Toen ik Proximus gebeld had, werd er mij gezegd dat ik geen installatie kosten moest betalen, omdat ik overkwam van Telenet en om goedkoper dan orange te zijn,moest ik ook geen huur voor de decorder betalen. Nu krijg ik mijn eerste factuur en moet ik wel de huur betalen en installatie kosten. Naar de klantendienst gebeld en krijg hier gewoon te horen dat ik wel alles moet betalen. Toen ik aanhaalde dat mij iets heel anders beloofd was voor mijn overstap, kreeg ik gewoon te horen. Dat ze mij dit wel zou beloofd zijn bij mijn aanvraag,maar het toch niet zo is en ik gewoon alles zal moeten betalen. Sorry,maar dat is voor mij gewoon pure bedrog om de mensen over te laten stappen en dan voor alle kosten op laten draaien. Daarbij heb ik reeds gemeld dat mijn internet super traag is en krijg daar gewoon geen oplossing voor.
Als mijn vriend wilt gamen, merkt hij dat het internet plots heel traag is. In het begin viel dit mee, maar nu heeft hij al een paar keer gewoon uit ellende moeten stoppen omdat internet lijkt weg te vallen of zo traag is dat hij praktisch niks kan doen. Veel speciaal doet hij bij mijn weten niet. Hij gamet en voicechat ondertussen via discord met een paar vrienden, dit gaf nooit eerder problemen. We hebben al geprobeerd met de modem te herstarten en het gebruiken van de home optimizer. Iemand een idee met waar dit aan kan liggen, want dit is natuurlijk niet aangenaam en ergert natuurlijk steeds meer en meer. (home optimizer hielp maar een paar dagen en ik ben al gestopt om proximus tv te kijken om te zien of dat hielp, maar helaas)
Kan je ook een abonnement afsluiten zonder inbegrip van het vaste lijn telefoonnummer?? Nu hebben we Tuttimus bevalt prima maar het telefoonnummer van de vaste lijn wordt eigenlijk nooit gebruikt, en ik neem aan dat je daar wel voor betaald. Gr J Baars
Als ik van zender verander, komt dit kanaal niet door. Het zendernummer veranderd wel, maar geen beeld of geluid komt door. Als ik dan de stop/start toets indruk, komt dit kanaal wel door. Alle andere zaken zoals opgenomen films, films op aanvraag en tv-gids werken wel. Op een tweede decoder heb ik dit probleem niet. Heb BBOX en decoder reeds herstart, helpt niet.
Sinds deze namiddag krijg ik plots de melding dat mijn sim kaart niet meer geregistreerd is, deze ochtend verliep alles nog perfect. Kan dit terug geactiveerd worden want er is geen aanvraag gedaan om te veranderen? Ik kan dus ook niet naar de klantendienst bellen om dit op te lossen
Hallo allemaal, Weet iemand wat er gaande is op youtube? Het is al van vrijdagavond, dat het zoeken met de filters niet meer werkt op Youtube, als ik zoek op vandaag, deze week, of deze maand, staan er video's bij van soms jaren of maanden geleden als ik op deze week zoek, idem dito voor video's als ik op vandaag zoek. Is dat misschien een hack of zit misschien die Brexit daar voor iets tussen? Want Youtube is toch Engels, raar dat zo een IT probleem nog altijd aansleept. Hebben IT'ers ook al ooit zo een problemen gehad? Met zoekmachines en filtertoepassingen. Duurde dit toen lang voor zoiets opgelost werd? Bij mijn weten heeft Youtube nog nooit zo lang last gehad van zo een probleem. Zelf is daar weinIg aan te doen zeker, dan maar genieten van een lekker drankje en tv ipv Youtube... Maar wat vinden de andere leden hier van, is eens wat anders dan last ondervinden met Proximus TV, maar je vraagt je soms af hoe is dat zo ver kunnen komen? Wat is nu de reden, want via de media, de k
Waarom is de zender E (post 211) in Brussel in het Frans en niet in het Nederlands. Voor zover ik weet ik Brussel tweetalig. Dit is racisme
Beste Proximus, Ik heb een aantal maanden geleden aangegeven niet meer door jullie, of door jullie ingehuurde callcenters, gecontacteerd te willen worden. Toch kreeg ik zonet opnieuw telefoon vanop nummer 09 330 60 40, in naam van Proximus. Telefoonnummer blijkt toe te behoren aan "Adviesbureau Totaalplan". Dit soort telefoontjes op het werk zijn bijzonder storend! Zeker omdat ik in het verleden aan Proximus had laten weten niet meer gebeld te willen worden, en zij verzekerd hebben mijn GSM-nummer uit hun bestanden gehaald te hebben. Niet, dus!
Ik kan (soms) naar tv op mijn pc kijken. Met soms bedoel ik dat het enkele minuten goed gaat, en dat ik dan de boodschap krijg dat er een 'fout is opgetreden' (App). Via een ondersteunde browser kan ik soms al eens een halfuurtje ononderbroken kijken (een echt succes!). Ik heb er mij al bij neergelegd dat daar nooit een oplossing voor zal komen! Maar ik kan dus bv. naar Discovery kijken op pc, maar niet naar de opnames van Discovery. Die kan ik enkel bekijken via tv. En dat geldt voor opnames van enkele andere zenders waar ik op pc naar kan kijken, maar niet naar de opgenomen programma's. Heeft dat een reden? Een oplossing durf ik al niet meer te vragen... Immers, deftige tv op pc voor Proximus? Neen, dat is geen geslaagd huwelijk. mvg. f.
Ik heb recent ontdekt dat ik via mijn werkgever een korting op mijn Familus kan krijgen. Echter krijg ik reeds een maandelijkse korting gedurende een beperkt aantal maanden wegens verschillende problemen bij installatie. Concreet: We krijgen een maandelijkse korting van 5 euro beloofd door Proximus. Kan ik hierboven op nu nog mijn Affinity korting krijgen? Hopelijk krijg ik snel een antwoord!
Ik wilde naar de modem 192.168.1.1. maar krijg geen verbinding . Ik heb het geprobeerd in 3 browsers.
Gisteren bij de buren een HP Envy (uit reparatie door HP) helpen opnieuw te installeren. Alles is prima gelukt, behalve e-mails verzenden met het skynet account via Win 10 mail. Fout: wordt niet verzonden en in concepten geplaatst. Reeds account verwijderd en opnieuw ingesteld zonder resultaat. Iemand een idee?
Vandaag terug zitten wachten op mijn bestelling .Afspraak was tussen 8h en 15h30 niemand niet gehoord of gezien ! 2x gebeld naar 0800 15 690 Had zelf de tijd niet voor uitleg of ze haakten in. Dan maar gebeld op het nr0800 22 800 daar konden ze mij niet helpen. Mijn ref is R4WEBSHOP004138731 voor levering van een gsm . Vlug is men om te verkopen maar leveren.......
Zaterdag, Maandag en vandaag naar proximus gebeld in verband met levering gsm. De een weet niet van de ander. Dan sta je daar als klant .... mooi is dat ! Paraplu systeem maar het geraakt niet opgelost.
Waarom bij Proximus , geen Fox Tv, en Eurosport 2 in basis pakket ,,zoals bij concurenten Telenet en Orange ??????
Ik installeerde advanced ipscanner en kreeg 4 toestellen met hun ip en mac-adres. Dat leek mij correct. Onderaan stond 4 actief, 0 inactief en 250 onbekend. Wat betekent die onbekend ?
Ik heb donderdag 14 maart 2 gsm-abonnementen opgezegd via een online-formulier. Is het normaal dat deze nu 4 dagen later nog steeds geactiveerd is?
Beste Is het mogelijk om het data abonnement van 20 euro op te zeggen en te veranderen naar een hoger abonnement met meer gb? ( abonnement met gsm) alvast bedankt!
Goedemiddag ik stuur dit berichtje voor mijn grootmoeder, ze heeft enkel een vaste lijn is zelf 94Jaar en sinds dinsdag belt er een wel bepaald nummer tot 3 x 1 een uur dat ze moet terugbellen naar een nummer of ze gaat zware problemen ondervinden. politie is op de hoogte maar het kan toch niet mogleijk zijn dat we dit niet kunnen blokkeren zoals op gSM het verdoemde nummer in kwestie is 0032 289 920 16
Misschien een domme vraag, maar hoe weet ik of ik een Pay & Go + kaart heb of niet? Ik heb deze Pay & Go SIM-kaart al eeuwen en veronderstel dat de + kaart iets vrij nieuw is? Staat dit op het SIM-kaartje? En indien ik het niet heb, dan ik dan overschakelen naar een Pay & Go + kaart maar met mijn huidig nummer? Iemand hier ervaring mee?
Beste Proximus Ik had graag van jullie de algemene voorwaarden voor de actie "Enkel in de provincie Antwerpen" (TV, internet, telefonie) van jullie ontvangen of je mag natuurlijk ook gewoon de rechtstreekse link opgeven waar dit op jullie website staat. mvg
Al sinds zaterdag 16/03/19 hebben wij technische problemen met tv internet en telefoon,tel werkte niet meer,internet zeer traag en tv storingen. tegen de avond lag alles volledig plat. Op de site van internet staat dat er zelfs op zaterdag techniekers beschikbaar zijn maar wij moesten wel wachten tot di 19/03/19 vooraleer een technieker kon langskomen.Dat er in het wk-nd niemand beschikbaar is daar kan ik nog mee leven.Nu vndg is de technieker langsgeweest en het probleem zou in de bekabeling in de grond zitten toen ik vroeg wnnr men dat komt repareren zei de technieker dat het een wk kan duren en dat vind ik echt niet kunnen dat is toch geen service.Als dit klopt betaal ik nog liever het dubbele bij een andere provider.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.