Skip to main content
Vraag

Simkaart niet geregistreerd

  • March 20, 2019
  • 2 reacties
  • 639 Bekeken

Sinds deze namiddag krijg ik plots de melding dat mijn sim kaart niet meer geregistreerd is, deze ochtend verliep alles nog perfect. Kan dit terug geactiveerd worden want er is geen aanvraag gedaan om te veranderen?
Ik kan dus ook niet naar de klantendienst bellen om dit op te lossen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • March 20, 2019
Ter info: https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/mobilus/prepaidkaarten/identificatie-van-je-prepaidkaart.html

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • March 21, 2019
Dag Noordb,

Jouw gsm nummer eindigend op 86 staat momenteel niet actief. Best dat je hiervoor contact opneemt met je werkgever.

Groetjes,

Antonella