Skip to main content
Antwoord

Pay&Go+

  • March 19, 2019
  • 2 reacties
  • 227 Bekeken

Misschien een domme vraag, maar hoe weet ik of ik een Pay & Go + kaart heb of niet? Ik heb deze Pay & Go SIM-kaart al eeuwen en veronderstel dat de + kaart iets vrij nieuw is? Staat dit op het SIM-kaartje? En indien ik het niet heb, dan ik dan overschakelen naar een Pay & Go + kaart maar met mijn huidig nummer? Iemand hier ervaring mee?

Beste antwoord door Martin

bel naar het nummer #122#
en zo achterhaal je uw gsm-nummer en uw huidige tariefplan

Tariefplan wijzigen: dan kunt u bellen naar het gratis nummer 1911.
U mag 3 keer per jaar gratis overschakelen, vanaf de 4de keer betaalt u € 6,20 per omschakeling.Ter info: op 👉 deze pagina 👈 vind je alle verkorte codes.
Mvg,
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • Antwoord
  • March 19, 2019
bel naar het nummer #122#
en zo achterhaal je uw gsm-nummer en uw huidige tariefplan

Tariefplan wijzigen: dan kunt u bellen naar het gratis nummer 1911.
U mag 3 keer per jaar gratis overschakelen, vanaf de 4de keer betaalt u € 6,20 per omschakeling.Ter info: op 👉 deze pagina 👈 vind je alle verkorte codes.
Mvg,

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • March 19, 2019
Ter info: op deze pagina vind je alle verkorte codes.
Mvg,