Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo, door het laattijdig betalen van mijn factuur staan we nu op minimumlevering internet.. Ik heb daarnet de betaling rechtstreeks via kbc rekening betaald omdat het niet lukte via de proximus app deze gaf de faxtuur die ik moest betalen niet weer. Hoelang zou het duren alvorens er weer word aangesloten? Mvg
We vroegen gedetailleerde facturen aan van het afgelopen jaar maar ontvingen blanco documenten. Enkel de laatste 4 maanden werden half gedetailleerd bezorgd. Kan dit alsnog MET VOLLEDIGE DETAILS bezorgd worden voor het volledige jaar? Dwz, oproeper, opgeroepene, tijdstip, datum, ook voor SMS, MMS, etc ...
Beste Ik heb in mijn abonnement een entertainmentbundel, deze is blijkbaar echter geactiveerd voor de franse bundel en niet voor de nederlandse zoals ik had voor mijn fysische verhuis van enkele weken gelden. Nu probeer ik dit aan te passen maar ik kan noch via mijn tv noch via My Proximus iets aanpassen aan mijn bundel. Kan dit nagekeken worden aub. Mijn lijnnummer = 03*** Alvast bedankt
Het is mij opgevallen, dat ik vroeger op de plaats mijn opnamens kon zien hoeveel % er nog vrije plaats was op die V6. Nu zie ik dit precies niet meer staan. Is dit bij anderen ook het geval?
Beste , ik heb onlangs de app Cloud geïnstalleerd en mijn foto's erin gezet maar het lukt me niet om deze te laten inzoomen , heeft er iemand een uitleg of hulp daarvoor ?
Beste , Kort samengevat 2014 zijn wij naar hier verhuisd met onze proximus abonnementen, na een jaar ofzo zijn we overgeschakeld naar het goedkopere scarlet (die met proximus toestellen werken) . Vorige week wou ik terug naar proximus tv+ internet, diensten besteld, toestellen aangekomen met de post. Voor mij natuurlijk vrij eenvoudig te installeren aangezien scarlet met dezelfde toestellen werkt. Ik deed deze installatie op dinsdag 19-3 (want dan pas kon ik het pakket afhalen bij de post) , terwijl de diensten al zaterdag 16-3 ( zouden geactiveerd mogen zijn, volgens de begeleidende mail. Nu blijkt dat ik proximus diensten (nog) niet kan activeren , 1 week nadien, omdat de 1 zegt dat -'de vorige eigenaar het niet goed heeft afgesloten '' unk??? -'er een probleem is bij de leiding die in de kast nog op scarlet staat' Of gewoon het antwoord 'ik weet het niet en vanaf ik het weet laat ik u iets weten'. Of gewoon niet meer antwoord... Ik moet telkens, ja bijn
Hoe lang kan dat duren vooraleer een All Sports bundel wordt geactiveerd? Maandag aangevraagd, vandaag nog steeds 'in behandeling'... Komend weekend starten de PO's in de JPL, tegen dan hoop ik toch van m'n All Sports te kunnen genieten...
Beste, Op 19/03 mocht ik mijn nieuwe smartphone met abonnement (via webshop aangekocht) in ontvangst nemen, samen met de nieuwe simkaart. Tevens betreft het een overdracht van een bestaand gsmnr naar proximus. Ik heb nu al via de verschillende kanalen getracht te weten te komen waarom de nieuwe simkaart nog altijd niet geactiveerd is. Simkaart gegevens: SSN2100342473966 Kan iemand dit oplossen aub,
Betreft aanvraag aangemaakt op 26/03/2019 met referentienr : 920636414. Ik zou door iemand van Uw diensten gebeld zijn geweest, maar ik heb helaas de oproep op mijn GSM gemist. Op het meegegeven nr 02/2354000 kan ik U helaas ook niet terugbellen. 😞 Wat is nu de status van mijn aanvraag ? Alvast bedankt om ernaar te kijken ! Mvg, Praet Eddy, klantnr 2*******.
Verhuizen zonder zorgen is de slogan van proximus,maar niets is minder waarwe hebben verhuis aangevraagd en brief ontvangen ,er zou een technieker langskomen op 15-3 tussen 16u30 en 20u!Zitten wachten maar niemand gezien of gehoord. Dan maar klantendienst gebeld waar ze niks konden terugvinden van die afspraak????Gaven me een nummer waar ik maar naar moest bellen,maar nummer was niet meer in dienst!!!!Zaterdag 16 maart opnieuw naar klantendienst gebeld en er werd me gevraagt om even te wachten,ze zouden afspraak voor me maken,na 10 minuten muziek kreeg ik te horen dat de afsprakendienst in het weekend gesloten is !!!GEWELDIG Dus maandag 18 maart opnieuw gebeld......kreeg de belofte dat ze me zouden terugbellen voor nieuwe afspraak,maar weer niks !!!Dinsdag 19 maart naar technische dienst gebeld daar kreeg ik de belofte dat we voor het weekend alles in orde zouden hebben en dat ik zou teruggebeld worden voor afspraak en zoals gewoonlijk WEER NIKS!!!!Dus juist gebeld en krijg ik te h
Ik heb na telefonisch contact te horen gekregen dat ik mijn 2 e decoder gewoon bij de Post moest binnen brengen, en dat daar alles mee opgelost zou zijn. Nu zag ik na 2 afrekeningen nog steeds de decoder staan. Na opnieuw tel contact te hebben gehad, wisten ze mi j te vertellen dat ik dat met de nodige papieren moest terug sturen. Dat was me de 1 e maal niet verteld. Gevolg is nu 2 maal betaald voor een decoder die ik niet meer heb, en nu de nodige waarschuwingen. Op sms en op mail, dat ik voor 2/4 alles moet binnen brengen bij de post, alsook de nodige papieren om dit te doen. Kan iemand dit even recht zetten , want ik heb alles al binnen gedaan, maar heb daar enkel een kassa ticket van. Alvast bedankt, Ed
Beste, Ondanks mijn "All kids" abonement op de digitale TV krijg ik geen toegang tot de Studio 100 Go App. Hoe kan dit?
Wat een ellende!ben dit kotsbeu Heb gewoon verhuis gevraagd !!!! Vrijdag zou mechanieker langskomen!Maar ik verzeker u als het vrijdag niet in orde is kunnen jullie alles op te stoep bijeen zoeken want gooi het allemaal aan het venster uit
De streamingurl is niet toegevoegd op proximustv.be en de tv app voor de HD-zenders Discovery HD NL en Discovery HD FR. Hierdoor kan je de zenders niet in HD bekijken. De SD-versies zijn wel te bekijken. Trouwens ook de HD-versie van TV5 Monde is niet eens in HD maar in SD. Kan dit nagekeken worden? Mvg
Midden vorig jaar beloofde Proximus dat je opnames via proximustv.be kan ook bekijken in een andere browser dan Internet Explorer tegen eind 2017: https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_entertainment_proximus_tv_new_player/particulieren/discover/news/bits-and-bytes/kijk-online-tv-via-je-favoriete-internetbrowser.html "Bekijk ook je opgenomen programma’s Voorlopig kan dit wel enkel via Internet Explorer 11. Maar momenteel werken we hieraan, zodat je ten laatste tegen het einde van 2017 ook je opnames via de drie andere browsers kan bekijken, waar je ook zit." We zijn inmiddels meer dan een jaar verder en dit is nog steeds niet in orde, is hierover nog nieuws? Mvg
Beste, Ik probeer al even opnames te bekijken via jullie website. De lijst met opnames kan ik zien, maar als ik klik op één van de opnames krijg ik het kijkvenster en blijven de drie bolletjes pinken, zonder verder resultaat. Ook live tv kijken lukt niet. Heb dit al in verschillende browsers geprobeerd (google chrome, microsoft edge, internet explorer, ...). Kunnen jullie dit oplossen? Alvast bedankt!
wij hebben nu een pack met netflix aangekocht. Ik heb mij via proximus tv op netflix aangemeld met oude account (dat ik al had voor ik proximus klant werd) Moet ik deze account via netflix zelf annuleren en een nieuwe aanmaken via proximus? Of wordt die gewoon doorgeschakeld naar proximus? Het is om dubbele kosten te vermijden. Mvg, Glenn
Beste, Ik probeer in te loggen via mijn smartphone op de Tv-app maar krijg altijd bovenstaande melding. Login niet gekoppeld aan Proximus tv-account. Ik ben totaalklant en in mijn produktoverzicht heb ik uiteraard ook tv … ?
Beste, vorig jaar heb ik me kaart gekocht van 10 GB om tv te kunnen zien in het buitenland op mijn laptop, ik heb een avond kunnen kijken en dat was het dan, nu is mijn vraag wat moet ik doen om op mijn laptop tv te kunnen bekijken, en wat is de kost prijs? kan ik dat samenvoegen in mijn pack ? ik had graag met de paasvakantie en dan in juni of juli er gebruik willen van maken. mijn gegevens :W Van Alboom klantnummer 1429343 Vriendelijke groet. W Van Alboom
De klantenservice van Proximus heeft weer een hoogtepunt bereikt. Al de hele dag storingen. Kan gebeuren uiteraard, wij dus heel geduldig. WiFi werkt ondertussen weer, maar TV helaas niet. Heeft u de modem wel correct verbonden, vraagt de TV. ? Alsof de kabouters deze nacht de kabeltjes verwisseld hebben. Hulp nodig? Bel dan de helpdesk. Doen we dus. En dan zegt die stem doodleuk dat we wellicht last hebben van een storing in de buurt en ze ons per sms op de hoogte zullen houden. Die SMS zal ergens in de lucht hangen, want aangekomen is die niet. En iemand aan de lijn krijg je niet. Zo blok je dus je klanten op een zeer eenvoudige manier af. Misschien eens een cursus Customer Delight volgen... ?
Zoals in de titel, mission impossible om het geluid aan te krijgen bij de film. Hoe kan dit opgelost worden? het is al de tweede keer dat we deze film proberen, echter met hetzelfde resultaat. Het geluid blijft weg! Bij instellingen heb ik dit al verzet naar Dolby, dan naar Dolby digital plus en steeds hetzelfde resultaat. Dan terug in Stereo geprobeerd, maar ook hier hetzelfde resultaat. Als we nu op SD moeten proberen is het al de derde keer :( Ondertussen zijn we steeds onze bonusfilms kwijt :( Graag een oplossing mvg Koen
Na herstelling aan de buitenkabel en na de bbox3 op fabrieksherstellingen heb gereset is het paswoord niet meer juist ( dat op de rugzijde van de box staat Kan u mij helpen ?
Sinds wij nieuwe decoders hebben (eentje van 6 maand oud en eentje van nog geen maand oud) worden wij telkens uit het menu gesmeten en moeten we helemaal opnieuw beginnen op TV. Als je dus het hele menu doorloopt voor bv. een liedje van Plop en het liedje is gedaan, sta je terug in begin en moet je weer helemaal het menu doorlopen om een volgend liedje.. Dat is als we al geluk hebben dat het wil afspelen. Het gebeurt ook wel dat we gewoon een zwart scherm hebben. Met back eruit en je staat weer in 't begin.. We hebben dit reeds gemeld want het is enkel met die nieuwe decoders. Tot vorige maand hadden we nog één oude en hiermee hadden we totaal geen problemen! Maar die houden mochten we niet. Eens bellen met de technische dienst. Gedaan.. ze hebben iets vanop afstand gedaan. Juist niets is er veranderd. Het is enkel met die nieuwe decoders. Bestaat er geen enkele mogelijkheid om die nieuwe decoders om te wisselen voor een ouder modelletje? Of bestaat er een andere oplossing?
Proximus beslist zijn factuurdatum te wijzigen naar de eerste van de maand. Het klopt, ik heb hiervan een mail gezien... De dochter is kotstudent en heeft problemen met de WIFI aldaar. Ze gebruikt haar 4G en is 'gerust' want het is de 22ste voorbij dus er is opnieuw 6MB beschikbaar. Ze is daar heel consequent in want heeft al vaak genoeg van moeder te horen gekregen dat ze binnen bundel moet blijven. Voorheen was de 22ste van de maand, de dag van de nieuwe 'dosis' 4G... deze maand dus niet. noodgedwongen gaat ze over haar abonnement en dat kost ZOMAAR EVENTJES 61,99€ voor +- 600 MB... Ik geef toe ik ben niet altijd thuis in die dingen maar ik log dus in en zie dat bijkomende 500MB 5€ kost.... is die verhouding er niet TOTAAAAL over !! zeker in deze situatie waarbij ze eenzijdig bepalen de datum te verleggen. Ik heb dus alsnog voor 10€ extra 4G moeten bestellen ik vind dit allesbehalve klantvriendelijk en bovendien ben ik 'gegijzeld' want heb een abonnement met een telefoon.
Sinds 2 maanden blokkeert de tv app iedere keer ik iets wil kijken (opname) , ik nam reeds contact op met jullie technische dienst en volgde alle richtlijnen op en nog blijft het probleem duren. Men zou me terug contacteren maar dat is nu reeds enkele weken geleden en gebeurde niet en het probleem is nog steeds hetzelfde ondanks de recentere update. Ik kan iets beginnen kijken maar dan blokkeert alles in de proximus tv app en krijg ik de keuze tss het te melden, wachten of ok duwen. Maar daar ben ik niets mee. Wanneer komt er nu een echte oplossing, dit is enorm frustrerend. Aangezien het op dit moment mijn enige mogelijkheid is tv te kijken met uitz van Stevie, wat dan wel lukt erger ik me elke dag. Ook is het niet echt serieus een klant te beloven ze te contacteren en ze dan in de kou te laten staan.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.