Skip to main content
Vraag

2de decoder terug sturen

  • March 27, 2019
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Ik heb na telefonisch contact te horen gekregen dat ik mijn 2 e decoder gewoon bij de Post moest binnen brengen, en dat daar alles mee opgelost zou zijn.
Nu zag ik na 2 afrekeningen nog steeds de decoder staan. Na opnieuw tel contact te hebben gehad, wisten ze mi j te vertellen dat ik dat met de nodige papieren moest terug sturen.
Dat was me de 1 e maal niet verteld.
Gevolg is nu 2 maal betaald voor een decoder die ik niet meer heb, en nu de nodige waarschuwingen.
Op sms en op mail, dat ik voor 2/4 alles moet binnen brengen bij de post, alsook de nodige papieren om dit te doen.
Kan iemand dit even recht zetten , want ik heb alles al binnen gedaan, maar heb daar enkel een kassa ticket van.

Alvast bedankt,

Ed
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • March 27, 2019
Beste Ed,

sorry dat dit zo gelopen is. Toestel staat nu wel opgezegd.

Ik maak een dossier op en zal je contacteren voor verdere opvolging.

Groeten,

Tina