Skip to main content
Antwoord

BB3 fabrieksinstellingen

  • March 22, 2019
  • 9 reacties
  • 185 Bekeken

Na herstelling aan de buitenkabel en na de bbox3 op fabrieksherstellingen heb gereset is het paswoord niet meer juist ( dat op de rugzijde van de box staat
Kan u mij helpen ?

Beste antwoord door Bieze

Probleem opgelost door modem te vervangen
Thx
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Martin
  • March 22, 2019
Opgepast, er staan twee paswoorden op, één voor het wifi netwerk en één om in te loggen op de modem interface.

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • March 23, 2019
Normaal gezien, wanneer de B-Box 3 gereset wordt, zou het wachtwoord terug gezet moeten worden naar het oorspronkelijke.

Kan je ook eens proberen om je in de modem zelf geraakt met het wachtwoord dat op de sticker van de B-Box staat?

Je geraakt hier door een internetbrowser te openen en te surfen naar het adres 192.168.1.1

  • Auteur
  • Rookie
  • March 24, 2019
Heb beide paswoorden geprobeerd en lukt niet ?ook niet met het oude of nieuwe
Procedure om in de modem te geraken ken ik niet !!!?
wat kan ik nog doen ?

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • March 24, 2019
Ik vrees dat in dat geval enkel een Px-medewerker met admin-rechten u kan verder helpen
Probleem vandaag komt er niemand van Px op dit publieke forum, eventueel 0800 22800 bellen voor technische ondersteuning

192.168.1.1 user en user-password (hoofd-en kleine letters)

  • Auteur
  • Rookie
  • March 24, 2019
Dank u , zal morgen bellen naar Px

Martin
  • March 24, 2019
je kan wel vandaag ook bellen op een zondag naar de technische dienst 080022800 (gratis) tot 22u.

  • Auteur
  • Rookie
  • March 24, 2019
???

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 25, 2019
Bieze, via de 192.168.1.1 moet dit sowieso werken.
Je kan deze stap voor stap gids gerust even raadplegen hiervoor:


https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_pwd/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/wachtwoord-van-het-wifi-netwerk.html

  • Auteur
  • Rookie
  • Antwoord
  • March 25, 2019
Probleem opgelost door modem te vervangen
Thx