Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Op de 5.0 Ghz frequentie wordt de modem elke 2 à 3 dagen 'gereset' naar 'automatic channel selection'. Ik kijk, na het wegvallen van de DVB-T televisie sinds 1 december 2018 TV via VRT.NU en de 5.0 Ghz modem frequentie die mijn BBOX3 van Proximus aanbiedt. Doch dien ik het modem-kanaal van de 5.0 Ghz frequentie waarvoor ik betaal aan Proximus op een specifiek kanaal, bijvoorbeeld kanaal 36 te zetten vooraleer mijn PC het 5.0 Wifi-netwerk kan zien. Het probleem is nu dat Proximus blijkbaar elke 2 à 3 dagen dit kanaal in de modem 'reset' naar 'automatic channel selection' i.p.v. het door mij gekozen kanaal, waardoor de 5.0 Wifi weer onvindbaar wordt. Zeer vervelend. Na het bellen van Proximus technische support, werd het telefoongesprek door de Proximus-medewerker van dienst gewoon midden in het gesprek volledig afgesloten zonder enige hulp !
Sinds de nieuwe layout lees ik dat meerdere mensen hier problemen ondervinden. Zo ook hier. Op moment van schrijven viel de livestream weg en bij het opnieuw inloggen krijg ik geen inhoud meer te zien van de pagina's. Enkel de header en footer. De foutmelding dat er iets misgelopen is staat er inderdaad de hele tijd en is niet weg te krijgen, ook al werkt de stream op dat moment wel. Ik kijk voornamelijk via mijn pc die op tv is aangesloten dus online kijken is hier voornaamste keuze. Heb 5 jaar geen tv gehad en snap terug waarom. Iets volgen op tv is en blijft een ramp. Elke provider wil exclusieve zenders en series die je zoals nu met de nieuwe versie niet kan zien ipv een gezamenlijk stabiel platform te maken dat voor iedereen beschikbaar is bij wie ze ook klant zijn. Wat zijn de plannen met de site en app? Of waar kan ik dit terug vinden? Gewoon weten of het tijdelijk is of niet.
Ik heb een gerecupereerde Proximus Wi-Fi Bridge (Technicolor TG234) als accesspoint geconfigureerd en op zich werkt dat behalve : - hij soms blijft hangen - het om de zoveel seconden een nieuw IP vraagt aan de DHCP server en ik de admin console dus telkens moet gaan 'zoeken'. Is daar wat aan te doen? - Ik nergens een firmware update kan vinden (in de hoop probleem 1 en 2 op te lossen). Imand raad?
Hallo, Ik had vroeger via het werk een proximusabonnement voor mijn telefoon. Het werk is omgeschakeld naar een ander. Ik zou graag nu dit account koppelen aan mijn contract voor tv en internet zodat ik de proximus tv-app kan gebruiken. Is dit mogelijk? Mvg, Adriaan
Beste Proximus gelieve iets snel te doen met volgende bevindingen: TV-gids: - Wanneer je inlogt op proximustv.be verschijnen enkel de zenders in de tv-gids die je live kan bekijken. Zenders zoals BBC One, Evenaar, FOX, ZDF en Eclips TV die je niet live kan bekijken, verschijnen niet in tv-gids en je kan dus oa geen opnames hiervan instellen via de website wanneer je bent inlogt. Gelieve alle zenders zichtbaar te maken die in je abonnement(en) zitten in de tv-gids. - Waarom ook geen knop om een horizontale tv-gids te laten verschijnen ipv verticaal? - Geen zendernummering te zien in de online tv-gids: je weet niet op welk kanaal een zender is op je decoder. Opnames bekijken - Na anderhalf jaar wachten kunnen we opnames bekijken, maar alleen van de afgelopen 7 dagen en enkel van de zenders van de VRT, SBS en Medialaan. In de vorige lay-out konden we ook van oa Nickelodeon/Spike en Disney Channel opnames bekijken. Wat is er gebeurd met die zenders? Ik snap dat je niet van a
Vanaf gisteren heeft proximus beslist om de TV gids niet langer toegangkelijk te maken voor windows Phone gebruikers. Men laat ons dus gewoon vallen. Je kan dus niet langer je decoder programmeren via je phone.
Net zoals gisteren en eergisteren weer problemen. Marcheert 20' goed. Dan melding" Oeps er is iets fout gelopen Probeer later opnieuw. " terwijl beeld blijft lopen. Plots alles gedaan met de melding: "500 Internal server error" Dus weer niks play-off wedstrijd kijken. Thx Proximus !!
Remote V5 Proximus kan IR en BT(Bluetooth) of RT(Radio Freq) doorsturen naar de decoder V5 Compact, correct? Wat is het nu BT of RT.(is niet duidelijk op de website) De vraag is, ik heb een Harmony Elite Universal afstandsbediening geprogrammeerd maar die schijnt enkel te willen werken op de V5 Compact Digibox met IR signalen , niet BT noch RT. Indien BT zou ik moeten kunnen paren met de V5 Compact....hoe? Indien RT, zou volgens mij géén enkel probleem moeten zijn....maar het werkt niet... Kan iemand helpen? Thanks
Weeral zijn er een aantal afleveringen niet opgenomen bij een serie opname. Er zijn de laatste maanden blijkbaar terug veel problemen met opnames. Dit keer gaat het over de laatste 3 afleveringen van Flikken. telkens op "Eén": - maandag 18 maart - donderdag 21 maart - vrijdag 23 maart
Nog mensen waar de chromecast niet meer werkt na de update van de ios proximus tv app naar 3,1,1 ? de chromecast stopt steeds met casten en de verbinding valt ook steeds weg na de laaste update ; Had nog een oudere app staan op de ipad maar deze zegt steeds om de update uit te voeren dus kan ik die niet meer gebruiken om naar de chromecast te streamen . Dus momenteel is de chromecast onbruikbaar met de proximus tv app na de laatste update .
Hallo allemaal. Zijn er nog die geen tv en internet hebben nu vanwege een storing? Ik kijk vanuit Nevele... Timm1983
Ik heb een besteling van een gsm met abbonoment gedaan. Ik krijg elke keer als ik ga kijken waar mijn gsm is de melding bestelling ontvangen. Wat moet ik doen hieraan of wat kan ik doen zodat ik mojn gsm krijg ?
Heren Dames Proximus, gisteren met vol enthousiasme Proximus TV app ge-update (info verwees naar verbeteringen en parental controle), MAAR tot grote verbazing is opnieuw de Chromecast functie weg ? (en dat staat natuurlijk niet bij de info...). Zelf de klassiekers van herinstallatie en heropstart gedaan, maar lijkt me een vaststaand feit. Plus, Tablet hier op App versie 4.16 heeft wel nog Chromecast, dus woordje uitleg zou mooi staan. thx
Proximus tv op laptop marcheert weer niet !!! Net nu de play-offs bezig zijn. Leuk is anders .
Ik wil van gebruikersnaam wisselen voor MyProximus en volg de beschreven procedure waarbij ik in een mail van Proximus de link "Bevestig uw nieuwe MyProximus-login hier" moet aanklikken. Probleem is echter dat er niets gebeurt , de link lijkt wel aanklikbaar te zijn doch bij klikken gebeurt er dus niets. Iemand een suggestie/oplossing? Dank u wel,
Een vriend van mij heeft meer dan 6 mbps op steam met proximus en all mijn andere vrienden hebben meer dan 10mbps met telenet. ik vraag mij af of 1.3 mbps normaal is voor proximus en als niet dan waarom heb ik het zo laag, als u weet hoe u dit kunt fixen dan aub help mij.
Ik vroeg om de gsm van mijn dochter op haar eigen klantnr te zetten. Nu hebben ze mijn gsm ook op haar klantnr gezet! Op 17 maart is hierover dossier 37959096 geopend. Sedertdien 3 x gebeld en 4 x gechat, maar niemand bij Proximus slaagt erin om hun eigen fout recht te zetten : gewoon mijn gsm nr opnieuw op mijn klantnr zetten. Zo hebben ze mijn dochter nu ook doen betalen voor mijn gsm , door haar factuur via domiciliëring aan te bieden bij de abk , ook al hadden we die factuur betwist op de site. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, niemand geeft de indruk echt te willen helpen, het enige antwoord is al 16 dagen aan een stuk "in behandeling". Om deze reden wil ik van operator veranderen.
Elke keer als ik een gekeken programma verwijder, staat dit de volgende dag terug bij de opnames. Hoe komt dit?
ik heb mijn mailapplicatie opnieuw moeten installeren. Nu krijg ik elk bericht 7 maal binnen. Op mijn gsm heb ik in de instellingen "schermkopieën voorkomen" aangevinkt. Zowel op mijn gsm als op mijn pc krijg ik elk bericht 7 x binnen. Weet iemand hoe ik dit kan uitzetten ?
ik heb mijn mailapplicatie Proximail opnieuw moeten instellen op mijn gsm en op mijn pc. Ik heb ook Outlook 2013 mail en daar werkt het password (van mijn gsm en van mijn pc) dat ik voor aanmelding bij de server niet. Iemand enig idee hoe dit komt ?
Sinds 3 weken ben ik klant bij proximus. Echter heeft het mij tot nu toe alleen maar miserie opgeleverd. Het begint er al mee, dat bij mijn orginele aanvraag de operator "vergeten"was nummer overname in het pakket te stoppen. Dit terwijl ik dit duidelijk 3 keer heb gevraagd tijdens het gesprek. Monteur komt bij ons en levert alles netjes af. Echter blijkt tot mijn verbazing, dat het nummer helemaal niet overgezet is. Ik heb de eerst volgende werkdag met proximus gebeld. na 20 minuten in de wachtrij te hebben gestaan en 4x doorverbonden te worden, kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die mij kon helpen. Deze beste man zou alles in orde maken. Ik zou bevestiging krijgen in mijn mail.... een week later, nog steeds geen bevestiging. Toen nog maar eens gebeld. Weer kreeg ik iemand aan de lijn. een dame dit keer. Wederom zou het in orde gemaakt worden. Ik zou ook nog bevestiging krijgen in mijn mail. Bovendien had ik ook een tv bij mijn abonnement. Hier waren wat leverings prob
De Persgroep lanceert dan toch hun nieuwe streamingservice VTM GO. De service is een AVOD, ondersteund door reclame en dus gratis, die je ongeveer een 300 titels aanbiedt uit het archief van de zenders van De Persgroep. Er zijn ook exclusieve series in partnerschap met Walter Presents. Walter Luzzolino is een curator van niet Engelstalige series. De dienst bestaat al in het VK in partnerschap met Channel 4 en als alleenstaande streaming service in de VS. Top series van over de hele wereld zoals Ijsland, Spanje, Polen, Noorwegen. Jammer genoeg, biedt vtm go geen betalende optie zodat je de reclame kan vermijden. Dat zou gerust een toegevoegde waarde zijn, want ik vermoed dat veel mensen graag deze series willen (her)ontdekken zonder te worden lastig gevallen door reclameonderbrekingen. Series met volledige seizoenen Medialaan Moeder, waarom leven wij Ons Geluk De Rodenburgs Clan ... Walter Presents (https://vtm.be/vtmgo/catalogus?filter=exclusief-walter-presents) Co
Het beluisteren van BBC radio via internet ( 4G ) en Apple iPhone in de wagen leidt tot een verbruik van 3.6Mb/min. Samen met de PROXIMUS Technische Dienst werd dit uitgetest. Is er een werkwijze waarop BBC radio ( geen beeld !! enkel klank ) op een efficientere / goedkopere manier kan beluisterd worden ? Smart Wifi is op de autosnelweg - dus buiten de stedelijke agglomeraties - uiteraard geen oplossing .
Op 26/03 heb ik het bezoek gekregen van een technicus maar veel heeft dat niet geholpen het was ook nieumand van Proximus zelf ik kan wel inloggen op My Proximus via Firefox maar niet via chrome en als ik gewoon hulp wil vragen aan Proximus krijg ik steede een pagina met Bad Request ik heb dat aan die man gezegd maar hij kon dat niet oplossen Wie zou mij kunnen helpen hiermee Vrindelijke groeten Jan
Op 8 maart heb ik een melding gemaakt van de verhuis naar mijn nieuwe woning, deze was ingepland op 23 maart. Ik heb een bevestigingsmail gekregen met daarin ook de waarschuwing "Momenteel kunnen wij u jammer genoeg nog geen afspraakdatum en -uur geven. Zodra dit mogelijk wordt sturen we u nog een e-mail via dewelke u deze kan plannen.". In deze mail stond ook een link naar de status van mijn bestelling. Deze status staat vandaag nog steeds op "Je bestelling xxxx wordt momenteel verwerkt. Zodra het correct is geregistreerd in ons systeem, is meer gedetailleerde informatie beschikbaar.". De bevestigingsmail waarvan sprake heb ik nooit ontvangen. Intussen zijn we 27 maart en ben ik effectief verhuisd. Ik probeer nu te achterhalen wanneer er iemand kan langs komen. Ik heb al vijf keer gebeld, en iedere keer krijg ik een andere verklaring waarom ik nog niks gehoord heb: - er is een technisch probleem op mijn nieuw adres, - er is iets fout gelopen bij het doorgeven aan de planningsdien
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.