Op 26/03 heb ik het bezoek gekregen van een technicus maar veel heeft dat niet geholpen
het was ook nieumand van Proximus zelf
ik kan wel inloggen op My Proximus via Firefox maar niet via chrome
en als ik gewoon hulp wil vragen aan Proximus krijg ik steede een pagina met Bad Request
ik heb dat aan die man gezegd maar hij kon dat niet oplossen
Wie zou mij kunnen helpen hiermee
Vrindelijke groeten
Jan
Antwoord
Happy House
Beste antwoord door Jan Roelants
Ik moet jullie zeer bedanken en heb gedaan wat Martin gevraagd heeft ;
heb mij opnieuw geregistreerd op my Proximus en het is terug normaal ik dank Wenzel M 016En voornamelijk Martin
Moet zeggen dat ik 87 ben en blij dat ik wat heb bijgeleerd
nog een woord over het Happy House bezoek
dat was vlug gedaan zonder oplossing
Nogmaals mijn dank
Vriendelijke groeten
Jan Roeolants
heb mij opnieuw geregistreerd op my Proximus en het is terug normaal ik dank Wenzel M 016En voornamelijk Martin
Moet zeggen dat ik 87 ben en blij dat ik wat heb bijgeleerd
nog een woord over het Happy House bezoek
dat was vlug gedaan zonder oplossing
Nogmaals mijn dank
Vriendelijke groeten
Jan Roeolants
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

