Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
The moderator tags you can use for the two widgets: • Announcement box in the sidebar: featured • First widget on the homepage (En vedette & Uitgelicht): highlighted Be aware that the latest topic(s) are shown with that moderator tag. So for the announcement box this means that if you remove the moderator tag for a topic and there is an old topic still tagged, then the old topic will be shown. So our advise is to keep the moderator tags of the topics up to date.
In de wintertijd klopt het uitzendschema van BBC World (kanaal 271) met de EPG op TV. Dan kan ik, telkens om 15:30 op zaterdag, de uitzending "Dateline London" programmeren. Van zodra de zomertijd ingaat, loopt het mis! De EPG voor kanaal 271 schakelt immers niet over van winter- op zomertijd. Een probleem dat ik reeds 2 of 3 jaar geleden al eens aangekaart heb. Wie moet ik hierover aanspreken? Bij de BBC krijg ik immers geen antwoord. Bij Proximus al evenmin.
Ik ben sinds 5 maart een nieuwe klant bij Proximus. We zijn 2 weken geleden naar ons huis verhuisd en na 2 dagen digitale tv te gebruiken merkte ik al de problemen op. Plots staat het beeld stil (alsof je op pauze zou zetten) en krijg ik de melding dat er een technische storing is. Meteen contact opgenomen met klantendienst. Ze merkten inderdaad storing op onze lijn en een technieker ging langskomen. Om een lang verhaal kort te maken: aangezien we als eerste in een nieuwe wijk wonen willen ze nog geen glasvezel leggen. Ze willen hebben dat de storingen daarmee zouden te maken hebben. Kan dit? Er zijn al 3!! Techniekers langsgeweest en nog steeds geen oplossing. (Nieuwe boxx geprobeerd, nieuwe modem maar niks verhelpt de problemen)Ik ben het echt meer dan beu. Ik betaal de facturen dus verwacht ik werkende TV en WiFi. En neen, 6a7 keer per avond de modem moeten herstarten is voor mij geen goed werkende digitale tv! Het kan toch niet dat wij de dupe zijn omdat ons huis als eerste af is i
Beste wil inloggen op proximus tv app. Maar het sluit/ stopt steeds.
Daar ik gehoor problemen heb, moet ik dikwijls de ondertiteling aanzetten(888). Bij opgenomen programma's werkt het sinds een week niet meer.Is proximus ervan op de hoogte, JA!Oplossing: GEEN?
Ik maak al enige tijd geen gebruik meer van mijn oude website, die nog steeds op Google te zien is. Is het mogelijk om deze te verwijderen? Het gaat om de volgende vermelding: users.skynet.be/30Foot_Smurf
Hallo; een tijd terug was de regionale zender Focus WTV aanwezig in de lijst van zenders via de web browser op Chrome op mac. Vandaag wou ik weer kijken maar de zender komt niet voor. Is dit normaal?
Wanneer jullie een nieuwe gsm, een nieuwe iPhone of een nieuwe smartphone willen kopen, zijn de keuzemogelijkheden die jullie in ons Proximus Center vinden dan voldoende? Vinden jullie steeds wat jullie zoeken? Ontbreken er mobiele apparaten📱? Zo ja, welke en waar kan men ze kopen? Proximus wil graag de mening weten van jullie, forumgebruikers, om zo nodig ons gamma mobiele toestellen in ons Proximus Center verder te verfijnen. Laat gerust een commentaar achter waarin jullie keuze wordt toegelicht. Alvast bedankt voor jullie medewerking 🙂
Ik heb een OnePlus 5t die volledig up to date is en voLTE aankan. Ik krijg de voLTE optie helaas niet aan? Komt dit doordat Proximus specifiek een model moet accepteren of heeft dit te maken met een fout in mijn gsm? Waarom zou een 'onbekend' model geen gebruik kunnen maken van voLTE?
Verdwenen uit de lijst?
Oeps het kinderslot is er weer. Wat nu? Niet te geloven. Kun je dit echt niet uitschakelen? Wij hebben geen kinderen of kleinkinderen of achterkleinkinderen.
Beste Proximus gelieve iets snel te doen met volgende bevindingen: TV-gids: - Wanneer je inlogt op proximustv.be verschijnen enkel de zenders in de tv-gids die je live kan bekijken. Zenders zoals BBC One, Evenaar, FOX, ZDF en Eclips TV die je niet live kan bekijken, verschijnen niet in tv-gids en je kan dus oa geen opnames hiervan instellen via de website wanneer je bent inlogt. Gelieve alle zenders zichtbaar te maken die in je abonnement(en) zitten in de tv-gids. - Waarom ook geen knop om een horizontale tv-gids te laten verschijnen ipv verticaal? - Geen zendernummering te zien in de online tv-gids: je weet niet op welk kanaal een zender is op je decoder. Opnames bekijken - Na anderhalf jaar wachten kunnen we opnames bekijken, maar alleen van de afgelopen 7 dagen en enkel van de zenders van de VRT, SBS en Medialaan. In de vorige lay-out konden we ook van oa Nickelodeon/Spike en Disney Channel opnames bekijken. Wat is er gebeurd met die zenders? Ik snap dat je niet van a
Ik stel vast dat ik om de 2 dagen rond de 90 ct kredietverlies heb op mijn P & G kaart. Nochtans staat mobiele data op mijn nokia 8 helemaal uitgeschakeld. Ik heb ook niet getelefoneerd of sms verkeer gehad. Kan iemand me een verklaring geven? Waar kan ik de verbruiksgeschiedenis van mijn P & G vinden op de proximus-site?
Dag iedereen, Ik had een GSM abonnement bij Proximus. We zijn verhuisd en ik heb nu een pack met vaste lijn-tv- internet MAAR ook met gsm in pack. Ik mocht dan een financiele vermindering krijgen gedurende een paar maanden door dat te doen. Nu blijkt ik myproximus moet schrappen om een nieuw te maken want ik kan niets meer aanvragen met mijn huidige. (Technische problemen- geen toegang- komt niet in aanmerking- enz) komen er steeds als berichten. Ik had dus graag mijn huidige geschrapt en met mijn zelfde email een nieuw gecreeerd. Mijn biz punten overdragen moet ook gebeuren. Als ik bel, kan niemand me helpen en in de winkel zeggen ze mij van te bellen. Als dit niet in orde komt schrap ik alles gewoon voor onbekwaamheid! Ze zijn trouwens een installatie komen doen op mijn nieuw adres en sturen facturen op een adres waar ik 5jaar niet meer woon! Hoe kan dit?! Maar de lijn afsluiten kunnen ze wel als je niet betaald!!! Kan iemand me helpen aub?
Krijg nu sedert deze week op sommige opnames een rood veld met bericht beschikbaar op decoder. OP tablet kan ik deze echter wel afspelen. Wat is het probleem op PC ?
wanneer iemand mij opbelt wordt nooit zijn naam of nummer weergegeven.Wat kan de reden zijn?
Ik heb een gsm betseld de iphone 8 64 gb met abbonoment en dit al van zaterdag. Bestelnummer is R4WEBSHOP004315781 rn het is op naam van alain henri en het adres was vastenavondstraat 10 der staat nu al 4 dage bestelling intvangen wanneer word der nu is gevorderde ik blijf geen weken meer wachten ?!
Ik ben geïnteresseerd om klant te worden bij Proximus. Omdat ik mijn twijfels heb bij de kwaliteit van de verbinding (t.o.v. Telenet) wou ik me even informeren. Via via op de pagina gekomen om te kijken of een Proximuslijn uberhaupt mogelijk is in mijn woning -> Deze geeft mij aan dat dit niet kan op mijn adres... Ik woon in een deelgemeente van Aalst, een woonwijk met rijhuizen met op de hoek een nieuwbouw appartement. Ik ben de eigenaar van het gelijkvloers. De buren met de gevel in het Noorden hebben volgens diezelfde website een goede verbinding, de buren aan de gevel in het Oosten hebben ook een goede lijn volgens die website. Bovendien ligt er in mijn garage een donkergrijze kabel met 4 aders in, alsook 4 van die kabels in de kast van de nutsvoorzieningen in de gemeenschappelijke ruimte. Met die info bel ik naar Proximus & ik vraag letterlijk: "Wat moet er gebeuren alvorens bij jullie klant te worden?" waarop zij uiteraard ook even mijn lijn bekijken: "Ah meneer, dat ga
Noch op Chrome en niet opFirefox geraak ik op tv op mijn Laptop
Dag allen, In mijn straat kan ik niet met het Proximus netwerk verbonden worden. (2 huizen verder wel, maar bij ons is het niet mogelijk. Te gek voor woorden, maar dat is een andere discussie). Ik had graag willen betalen voor de Studio 100 Go pass van 5,99. Ik moet echter Proximus klant zijn... Wat is het goedkoopste product of oplossing binnen Proximus die ik kan boeken om die app te kunnen ontgrendelen? Alvast bedankt!
Bij gebrek aan een deftige statuspagina bij Proximus vraag ik het hier maar ... IMAP server en webmail-server blijken niet bereikbaar ... Is er momenteel een storing ?
Heb de laatste tijd vaak last van 's avonds dat blokjes tijdens tv kijken duurt maar een secondje en dan kan ik verder kijken, decoders werden reeds afgezet en de modem ook. Zijn er nog mensen met dit probleem ?
C'mon guys! Again?! Deze morgen omstreeks 10:00 weer netwerk down? Weer onaangekondigd... Lap, weer een herstart van de modem. Weer alle servers disconnected. Dit kan nu toch niet meer! 4 keer storingen in 1 week... Ofwel verwittig je je klanten dat er mogelijk storingen zullen zijn, ofwel zorg je dat alles perfect verloopt. Dit is niet meer onvoorzien en occasioneel! 😞
raadsel voor proximus ik stort op 2 april 10 euro op een herlaadkaart even later kom ik er achter dat de kaar geblokkerd is bel naar proximus en zegen sorry de kaart is geblokerd kunnen niets doen geld kwijt maar er staat nog wel geld op (dus dat weten ze ) naar de winkel nieuw kaart de verkoper vernietigd de oude kaart ik bel de zelfde dag terug naar proximus en zegen ga vlug naar de winkel en probeer de kaart terug te hallen was vernietigd bel weer terug sorry maar wij kunnen niet weten waar dat geld naar toe is (staf proximus die niet weet wat er met dat geld gebeurt ) maar hoe kan het dat je op een geblokerde kaart geen saldo kan afhalen maar ze nemen wel het geld aan voor er op te zetten (hoeveel 10.000 , 100.000euro's) zoude ze zo al achterover hebben gedrukt
Beste ik kan geen Proximus tv meer krijgen op mijn laptop kan je mij helpen aub MVG jan
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.