Dag iedereen,
Ik had een GSM abonnement bij Proximus. We zijn verhuisd en ik heb nu een pack met vaste lijn-tv- internet MAAR ook met gsm in pack. Ik mocht dan een financiele vermindering krijgen gedurende een paar maanden door dat te doen.
Nu blijkt ik myproximus moet schrappen om een nieuw te maken want ik kan niets meer aanvragen met mijn huidige. (Technische problemen- geen toegang- komt niet in aanmerking- enz) komen er steeds als berichten.
Ik had dus graag mijn huidige geschrapt en met mijn zelfde email een nieuw gecreeerd.
Mijn biz punten overdragen moet ook gebeuren.
Als ik bel, kan niemand me helpen en in de winkel zeggen ze mij van te bellen. Als dit niet in orde komt schrap ik alles gewoon voor onbekwaamheid!
Ze zijn trouwens een installatie komen doen op mijn nieuw adres en sturen facturen op een adres waar ik 5jaar niet meer woon! Hoe kan dit?! Maar de lijn afsluiten kunnen ze wel als je niet betaald!!!
Kan iemand me helpen aub?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
