Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hoi, Dit is mijn eerste bericht hier. Ik heb al zitten zoeken, maar nog nergens een antwoord gevonden. Bij de firewall settings van BBox3 zijn er 3 mogenlijkheden: Low, Medium en High. Indien ik deze op High zet, wordt standaard internet (HTTP en HTTPs) doorgelaten naar het internet. Zeer tof dat internet hier dan nog werkt 🙂 Nu wil ik nog een paar rules toevoegen, zodat ik via outlook ook mijn emails kan binnenhalen (dit werkt helaas anders niet) en een VPN kan opstarten (moet af en toe connectie met werk kunnen maken indien ik van thuis uit werk). Toch stuit ik hier op een probleem. Na het klikken op "+ Add a New Rule", kan ik direct een nieuwe regel toevoegn. Wat moet ik ingeven? Vb: LAN Netwerk 192.168.0.1 255.255.255.0 DHCP Pool (VLAN10): 192.168.0.1-192.168.0.60 Voor een VPN verbinding die verbind op adres AAA.BBB.CCC.DDD, TCP poort 1194: Service: VPN Protocol: TCP Destination IP address: AAA.BBB.CCC.DDD Destination port(s): 1194 Source IP add
Hallo, Sinds de zenders veranderd zijn van nr. krijg ik geen geen ondertiteling meer op mijn favoriete zender " Annimal Planet", noch op HD of de gewone zender. Wat kan ik er aan doen ??
Als ik de bbox3 uitlees door middel van de Sagem tool kom ik tot de volgende vaststelling. Onder de regel vectoring zie ik dat de modem compatible en ROP compatible op yes staan. Echter onder Proximus profile staat er bij DLM profile no. Nochtans in verleden stond Proximus profile op yes. Ook het profiel is gezakt naar 70/30 terwijl dit in het verleden op 85/30 stond. Kan daar eens naar gekeken worden en wat kan de oorzaak hiervan zijn? Mijn klantnummer is 611606539.
Ben op mijn vakantieadres. Er is geen wifi van het huis. Moet dus beroep doen op smart wifi van proximus. In de lijst van beschikbare netwerken ziet dat er zo uit. Proximus Smart wifi Actie vereist Als ik hierop klik krijg ik een venster als volgt. Windows beveiliging Aanmelden Gebruikersnaam Wachtwoord En vervolgens gebeurt er niets meer. Wat heeft het een met het ander te maken? Dit kan ik nu versturen omdat ik aan thetering bezeg ben.
Heb een bestelling gedaan van een gsm online en die moest geleverd worden via dynalogic. 4X hebben deze me laten wachten en 4 X niet afgekomen iedere keer met een ander verhaaltje. Uiteindelijk terug naar proximus gebeld 2 a 3 personen aan de lijn had die het hele verhaal niet verstonden. Uiteindelijk een mevrouw aan de lijn had die een klachtdossier heeft opgemaakt en die wel degelijk wist wat ze doen moest. Ze ging dit doorgeven maar we zijn een dag verder en heb nog niemand gehoord. Hoe het nu verder moet weet ik niet meer en mijn gsm nog altijd niet ontvangen. Iemand raad !!! Er zou een nieuw dossier aangemaakt zijn maar heb daar nog geen vooruitgang in gezien. Vandaag terug gebeld naar proximus en het blijfd maar voortduren maar is wel al aangerekend aan een nieuw tarief, betalen mag maar krijgen 😡 😡 😡 😡
Terug maar eens hetzelfde geplaatst . Dat is nu al 6 weken dat ik van de een naar de ander wordt gestuurd gewoon om mijn levering te krijgen. Ieder persoon zegt iets anders en de een steekt het op de ander proximus versus dynalogic Wie is de dupe ? Ja de consument. Vandaag een paar keer terug gebeld naar proximus maar julie vertikken gewoon om mij terug te bellen zoals was beloofd. Ik heb het gehad met jullie , hoe gemakkelijk is dit niet op te lossen gewoon naar een winkel van proximus gaan aftekenen en heb zo direct mijn gsm die in feite een geschenk is en die we moesten meenemen daar we donderdag vertrekken. Als ik morgen hem niet heb mag alles terug gezet worden naar mijn vroeger abonnement ik hou het voor bekeken. Zo zaken doen Is niet te vatten. Maar ik kan je verzekeren dat dit nog een staartje krijgt. Jullie hebben lang genoeg met mijn voeten gespeeld . De promoties zijn niet conform met de wet. Krijg ik geen reactie ook goed. Heb een bestelling gedaan van e
Ik heb een TK star GPS tracker gekocht , maar ik krijg hem niet online. De GPS heeft precies wel ontvangst maar de gprs niet. Ik gebruik een pay & go sim card van proximus. Ik heb de simlock uitgeschakeld en de kaart heeft 10 euro belwaarde. De handleiding is niet heel duidelijk. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met een APN setting. Kan iemand helpen ? dank !
Hallo, Ik zag in het tv menu dat er binnenkort automatisch een nieuwe zendervolgorde zal worden ingesteld door proximus, nu heb ik zelf al almijn zenders perfect ingesteld naar mijn wens en zou ik dus absoluut niet willen dat dit veranderd word! Hoe kan ik voorkomen dat proximus al mijn zenders zal hernummeren?? Ik namelijk vind dat je de optie zou moeten krijgen over wie dit allemaal wel en niet wilt. Hoe kan ik dit voorkomen?
Als ik via de website probeer om live naar TV-programma's te kijken lukt dit niet omdat ik er niet op kan klikken. Weet iemand wat ik fout doe of wat er fout gaat?
Hallo, Ik heb sinds vandaag het probleem dat, telkens ik een opname wil bekijken en dus effectief klik op 'kijken', deze plots wordt verwijderd. Zo heb ik al 2 films en enkele afleveringen kwijtgespeeld die ik nog wou zien. Verder krijg ik afleveringen die ik al heb gezien niet meer verwijderd, ondanks meerdere keren te hebben geklikt op 'aflevering wissen'. Zowel tv als Proximuskastje (ben niet zo mee met de correcte termen, sorry...) al opnieuw opgestart, zonder effect. Wat kan ik nog doen? Heb gelezen dat dit probleem nog al is voorgekomen Alvast bedankt voor de hulp!
Ik heb de afgelopen maanden last van lag spikes. Zowel als ik games speel op dedicated servers, en als ik games host dan klagen andere mensen dat ze lag spikes hebben van 7-10 seconden op random momenten. Dit is echt een probleem en zeer vervelend. Ik heb het programma "PingPlotter" geïnstalleerd en daar zie ik Packet Loss bij jullie servers/hops. Het gebruikt denk ik gewoon WinMTR. Hier een screenshot van het programma met een ping naar Google.com: https://s.lolisandstuff.moe/PLAb7QqE.png Enig idee wat dit kan zijn? Ik gebruik een bbox3 samen met een EdgeRouter 4.
Beste, Sinds paar maanden hebben wij slecht tot zeer slecht internet. Na heen en weer bellen zijn er 2 techniekers. Geweest een ploeg lassers nieuwe kabel getrokken en toch nog in 50% van de gevallen maar een snelheid van 10/1 en de overige 50% 2/1 volgens de helpdesk kan er niets aan gedaan worden en daar betalen wij dan 80€ voor ferm
Hi forumers, al >7 jaren tevreden Px internet klant, helaas nog altijd op ADSL aan een luttele 4M down / 0.7M up. Nu maak ik daar niet zo'n drama van, maar het mag natuurlijk altijd wat meer zijn ... Soit, enkele maanden geleden waren er hier werken aan de nutsleidingen, bij ons in de straat een nieuwe bundel gelegd (duimdikke oranje kabel vol met koperdraadjes) en op de hoofdbaan staat er nu een nieuw kastje naast het oude kastje ... Nu vraag ik mij dus af: wil de aanwezigheid van die nieuwe kast zeggen, dat ik binnenkort ga kunnen genieten van VDSL? Of is dit daarom nog niet zeker? Op het nieuwe kastje staat er "91WACC107" Kan iemand met toegang dit eens natrekken in het systeem? Mijn tel.nr is 09*** [Edit Wim] Alvast bedankt Kenneth
Wat is er met de tv gids gebeurd? De layout is totaal veranderd en onbruikbaar. Er staan maar 2 zenders meer op een scherm en deze zijn super groot. Het uur is ook vergeten en de gids begint om middernacht. Tevens krijg ik steeds meldingen om een vreemde browser te gebruiken terwijl ik de laatste versie van mijn browser gebruik. Live tv werkt ook niet, niet dat dat ooit gewerkt heeft.
tijdens zappen regelmatig geen beeld en klank meer en na enkele ogenblikken dan de melding "Onverwacht probleem wil je hulp?" na enkele seconden, van 5 tot +- 15 seconden gaat alles terug normaal verder. Sync op lijn blijft ok en internet en TF geen probleem op dat ogenblik. Ik heb 2 v5 decoders en die zijn verbonden via UTP kabel aan BBOX3, heb decoders al gewisseld maar probleem blijft, Goede sync, want ik haal +- 50 mb/s down bij speedtest Proximus, en dit zelfs nog draadloos
Beste Sinds deze week klant bij Proximus. Tevreden over de installatie en hulp tot dusver, maar tv op alle schermen, dat lukt voorlopig niet. De tv app crasht zowel op Samsung Android als op iPad iOS bij de opstart, na het inlogscherm. Apparaat herstart, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ... Tips voor een oplossing? Wim
Het lukt mij niet om in Spanje op het internet te surfen. Herhaaldelijk heb ik de procedure overlopen “internet onderweg” zoals omschreven in de support. ( namen toegangspunten staan allemaal goed) ik bezit een samsung galaxy j5. Wie kan mij helpen?
Beste Ik moet nu eens min ontevredenheid uiten over de kantendienst ik heb twee jaar geleden per telefoon de toestemming gekregen om all sports gratis als bonus te krijgen voor de rest van mijn leven nu men mij heeft verplicht om een nieuw pack Familus te nemen heeft men zonder ook maar enige verwittiging dat voordeel afgenomen; kan iemand van jullie mij uitleggen waarom dat is gebeurd mvg jan
We hebben nog een oude tv staan waar alleen een scart aansluiting aan is. Aangezien de laatste decoder aleen een hdmi aansluiting heeft is dit voor ons een probleem. Moeten wij dan werken met een Hdmi naar Scart Converter of is het mogelijk een oudere versie te huren die wel een scart aansluiting heeft? Alvast bedankt
Ik heb een smartphone online besteld. Ik wacht nu al 3 weken. Volgens jullie klantendienst “Blijkbaar een fout in jullie systeem en daardoor ontvang ik niet de link om online te betalen....” maar verder kan niemand van jullie klantendienst mij helpen. Kunt u me aub helpen om dit probleem op te lossen ? Order: R4WEBSHOP004227367 Ticket: IM9856497
este Op 23 januari 2019 heb ik goudstukken ingewisseld, eerst voor een bon van 200 euro en daarna voor een bon van 50 euro. Ik merk echter dat de laatste bon binnenkort (eind deze maand) al vervalt, ik had deze datum niet gecontroleerd en ging er eigenlijk - domweg- van uit dat beide bonnen bruikbaar waren tot 14/05/2019. Het is ook gewoon onlogisch dat bonnen die je op dezelfde dag besteld niet op dezelfde dag vervallen. Trouwens normaal zijn waardebonnen van proximus toch altijd 6 maand geldig? Ik zag hier eerder al op het forum dat er eventueel een mogelijkheid bestaat om de bon te verlengen. Dus hierbij ook de vraag of dit mogelijk is. Alvast hartelijk bedankt Groeten Tim
Hoi. Ik begrijp niet wat ik nog meer kan doen om mijn details van mijn factuur van dec en jan te raadplegen: Ik ben ingelogd, heb me beheerder gemaakt, heb een sms gestuurd naar 8787, heb een bevestigingsmail ontvangen en nog blijven die exel bestanden LEEG! Hulp aub.
Ik heb eind vorige maand een internet+TV abonnement aangevraagd. Ik kreeg hierbij de melding dat de Proximus netwerkinfrastructuur geverifieerd diende te worden en dat dit op dat ogenblik niet kon gebeuren omwille van een administratief probleem. Nu drie weken later nog geen uitklaring van het probleem, hoewel ik hier al meerdere keren uitleg voor ben gaan vragen (zowel via chat, als in een Proximuscenter). Er wordt dan steeds beloofd dat men hiervoor binnen de twee werkdagen contact met mij gaat opnemen, maar ik heb nog niets vernomen... ? Ik ben ook al eens in een winkel van de concurrentie langsgeweest en die kunnen meteen hun netwerkinfrastructuur op mijn adres verifiëren. Ik heb een beetje de indruk dat er met mijn voeten gespeeld wordt. ☹ Zijn er hier mensen die hetzelfde voor hebben (gehad)?
Hallo, Ik heb per ongeluk een paar opvolgende opnames van Chicago pd op die worden uitgezonden op Fox gewist. Is er een mogelijkheid om deze fout te herstellen en de opnames terug te hebben aub? Heb gezien in een ander topic dat dit succesvol werd hersteld. Alvast bedankt!
Sinds vanmiddag is er een zwart beeld zonder geluid bij onze national geographic. De tv zelf zegt geen verbinding. De andere zenders doen het wel. Ligt dit nu aan de zender, Proximus zelf of de digitale corder? Ik heb die trouwens al eens gereset, zonder resultaat.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.