Skip to main content
Antwoord

Internet onderweg

  • April 18, 2019
  • 2 reacties
  • 136 Bekeken

Het lukt mij niet om in Spanje op het internet te surfen. Herhaaldelijk heb ik de procedure overlopen “internet onderweg” zoals omschreven in de support. ( namen toegangspunten staan allemaal goed) ik bezit een samsung galaxy j5. Wie kan mij helpen?

Beste antwoord door ThierryW

Hey Stefan, je gsm-profiel bij ons staat volledig correct. Sinds gisterenavond 18u46 zie ik verbindingen vanuit het buitenland. Indien je nog steeds problemen ondervindt, kan je best eens handmatig een ander netwerk kiezen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • April 19, 2019
Hey Stefan, je gsm-profiel bij ons staat volledig correct. Sinds gisterenavond 18u46 zie ik verbindingen vanuit het buitenland. Indien je nog steeds problemen ondervindt, kan je best eens handmatig een ander netwerk kiezen.

  • Auteur
  • Newbie
  • April 19, 2019
Het is inderdaad in orde gebracht. Bedankt voor de service.