Ik heb een smartphone online besteld. Ik wacht nu al 3 weken.
Volgens jullie klantendienst “Blijkbaar een fout in jullie systeem en daardoor ontvang ik niet de link om online te betalen....” maar verder kan niemand van jullie klantendienst mij helpen.
Kunt u me aub helpen om dit probleem op te lossen ?
Order: R4WEBSHOP004227367
Ticket: IM9856497
Antwoord
Levering smartphone Dynalogic
Beste antwoord door Anonymous
Hallo JP
Je oorspronkelijke bestelling is geannuleerd omdat er blijvend problemen mee waren.
Ik heb het nu opnieuw ingeleid en nu zou je effectief een email moeten ontvangen om de betaling van het toestel te kunnen uitvoeren.
Kan je me op de hoogte houden als het gelukt is?
Groetjes Samantha
Je oorspronkelijke bestelling is geannuleerd omdat er blijvend problemen mee waren.
Ik heb het nu opnieuw ingeleid en nu zou je effectief een email moeten ontvangen om de betaling van het toestel te kunnen uitvoeren.
Kan je me op de hoogte houden als het gelukt is?
Groetjes Samantha
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
