Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, als ik iets opneem via de Proximus tv app op mijn iPhone dan kan ik deze opnames niet zien in mijn bibliotheek, mijn bibliotheek blijft leeg ? Hoe komt dit? Groetjes Tim
Ik heb een Proximus abonnement via het werk maar slaag er amper in om een telefoongesprek met redelijke kwaliteit te voeren in Hoegaarden. Heel vaak heb ik een mobiel signaal van amper 1 of 2 'streepjes' en wordt de verbinding verbroken. Is dit een gekend probleem in de omgeving van het centrum/kerkhof van Hoegaarden? Zijn er reeds plannen om dit te verbeteren?
Ik heb een probleem bij het herpositioneren van de Proximus TV-zenders. Sinds de herschikking door Proximus (voor ons gemak??? men vergeet dat we rond de 80 zenders opnieuw moeten instellen), krijg ik ZES-TV niet op de door mij aangeduide plaats. Steeds springt die zender naar preselectie 16, daar waar ik hem - zoals voorheen - op preselectie 36 wil hebben. Eigenaardig genoeg heb naast RTBF2 die ik op 16 programmeerde nogmaals preselectie 16 maar dan met ZES-TV. (dus 2x 16 op de afstandsbediening, eerst RTBF2 en dan met Program+ springt hij weer op 16 met ZES-TV) Reeds 2X gemeld bij 0800/22800. Eerst keer moest ik teruggaan naar de standaard zender instelling en de decoder afkoppelen. Maar dat hielp niet. Laatste keer 25/4 moest ik de decoder resetten en ook de modem werd ook gereset, geen oplossing, dus werd alles genoteerd en zou worden doorgegeven aan bevoegde technici. Ik wacht op antwoord en hopelijk een oplossing. Daarenboven verdwijnen nog andere geprogrammeerde zenders nadat
Hallo, We hebben onlangs een nieuwe decoder bijgehuurd en deze werkt goed samen met een nieuwe 4K televisie (Philips 43Pus6262) In een andere ruimte hebben we een setup met een Beamer (HD 1080P Optoma HD141x), deze Beamer hangt achter een Denon AVR X2300W De Denon voldoet aan de nieuwste HDMI 2.0a-specificatie, zoals 4K Ultra HD 60 Hz, 3D, 4:4:4 Pure Color subsampling, HDR voor intensere kleuren en 21:9 3D-video passthrough. Bovendien is iedere ingang geschikt voor BT.2020 passthrough. Tevens is de AVR-X2300W compatibel met HDCP 2.2 voor toegang tot beveiligde 4K-content. Probleem is volgens mij: de Beamer, die HDMI 1.4a compatibel is (geen nut voor een hdmi 2.0 compatibilteit aangezien deze toch enkel voor 4K nuttig is) Het probleem : Als je de V6 decoder aansluit op de Denon dan krijg je wel geluid maar het beeld geeft volgende tekst weer : Deze inhoud kan niet worden weergegeven omdat uw TV geen hdcp 2.2 ondersteund Aan de Denon hangt nog een klein scherm
Goedemiddag, is er een bepaalde reden waarom je eenmaal aangemeld in de my proximus app je niet kan afmelden ? Nav. een probleempje met de my proximus app op de mobiele telefoon van mijn dochter heb ik zelf proberen in te loggen met mijn gegevens wat gelukt is, maar zou nu graag op een of andere manier kunnen afmelden.
Naam van toepassing met fout: Proximus.TV.Windows.exe, versie: 1.3.0.0, tijdstempel: 0x5c667f4c Naam van module met fout: Windows.UI.Xaml.dll, versie: 10.0.17763.404, tijdstempel: 0x155de37a Uitzonderingscode: 0xc000027b Foutmarge: 0x0000000000707842 Id van proces met fout: 0x3210 Starttijd van toepassing met fout: 0x01d4fe6ec0756d5f Pad naar toepassing met fout: C:\Program Files\WindowsApps\Belgacom.ProximusTV0.1_1.7.0.0_x64__bcx4519w96y8m\Proximus.TV.Windows.exe Pad naar module met fout: C:\Windows\System32\Windows.UI.Xaml.dll Rapport-id: 7c5264b7-6a6d-48fc-af6c-aa0816160950 Volledige pakketnaam met fout: Belgacom.ProximusTV0.1_1.7.0.0_x64__bcx4519w96y8m Relatieve toepassings-id van pakket met fout: App !!!!!
Zondag 28/04 heb ik mortal engines gehuurd en die wil niet opstarten. Het gewone tv programma gaat in een stilstaand schokkend beeld met bovenaan vierkantjes. Geen film die begint. Alles geprobeerd, decoder heropstarten enz. Ben ik nu 4,99€ kwijt? Ik wil geen andere film uitproberen uit vrees voor hetzelfde probleem en terug mijn geld kwijt. Ligt dit aan de vernieuwde update van de beginpagina?
Beste, Het spijt me dat ik het via deze weg moet vragen, maar ik kan nooit enige actie uitvoeren laat staan enig verbruik of factuur raadplegen op My Proximus door 'technische problemen'. Dit is reeds vanaf het begin dat ik klant ben bij jullie (september 2018). Aangezien het internet werd afgesloten voor mijn gehuurd appartement te Brussel en ik dit appartement verlaat augustus 2019, wou ik nagaan hoe ik dit tijdig en kosteloos opzeg? Kunt u mij de opzegtermijn en wijze meedelen aub. Met vriendelijke groeten, Frouke
ik wil een smartphone bestellen via mijn bestaand abonnement en krijg de melding dat ik met mijn gsmnummer niets kan bestellen ,wat bedoelen ze ermee
Hallo Als we de proximus tv app gedownload hebben en we proberen. In te loggen komen we weer gewoon op onze beginscherm van de gsm we hebben de app al verschillende keren er terug afgegooid en er terug op gezet maar marcheert nog altijd niet
inlog wachtwoord wordt om de haverklap gewijzigd en dit kan gebeuren door jan en alleman
als ik naar het nieuwe menu ga op mijn proximus tv staat het menu niet volledig op het het scherm. de bovenste keuzes kan ik niet zien. ik kan ze wel aanklikken als ik op de pijltjes duw, maar dan is het een wilde gok op wat ik klik Hoe zet ik dit recht,aub?
Ik heb mac filtering aan gezet (white list) op mijn BBox-3 (Software Version 8c.235A), zowel bij 5GHz als bij 2.4GHz. Ik heb er een mac adres ingezet, maar de andere toestellen blijven toch vrolijk verbonden via wifi. Werkt deze functie niet of doe ik iets mis?
morgen, Is er iemand die weet, hoe ik het Facebook icoon van snel wisselen van account terug krijg? Na terug installeren van laptop is dat weg.
Hallo, ich habe jetzt schon 2 Mahnungen über die angebliche Nichtrücksendung meiner B-Box erhalten. Leider gibt es keinerlei Möglichkeit mit Proximus in Kontakt zu treten! Bei der Telefonhotline habe ich nach 12 und 14 Minuten Wartezeit aufgegeben, ich habe auch andere Dinge zu erledigen! Meine Kundenummer ist 618594203. DasGerät habe ich originalverpackt am 13.04.19 zurückgeschickt. Die Sendungsnummer ist 323200284799001171712033. Der Postbeamte hatte mich schon gewarnt, das Proximus des öfteren nicht in der Lage ist zurückgesendete Geräte aufzufinden, oder hat die Post das verbockt? Sie erreichen mich unter meiner bekannten Mailadresse. Es wäre schön eine Adresse von Ihnen zu bekommen. Dann kann ich den Beleg zumailen.
Betreft: R4WEBSHOP004138731 levering Galaxi 6 aan mevrouw Gabriëls Linda. Ik schrijf hier i.f.v. de niet-levering van een smartphone Galaxi. Deze moest in principe al geleverd zijn op maandag (14 dagen geleden). Betrokkene bleef telkenmale de hele thuis thuis. Tot VIER keer heeft de man zich aangemeld. Eén keer was zijn scanner stuk zodat hij de smartphone niet kon overhandigen (???), twee keer was het dossier zogezegd niet in orde (???) en één keer was betrokkene - volgens hem - niet aanwezig. Had een verkeerd nummer: 20 i.p.v. 020 (???). Bovendien nam mijn vriendin verschillende keren contact op met Proximus en met de maatschappij die de levering deed. Veel baatte dat niet. Men verwees naar elkaar dat het misgelopen was. Uiteindelijk was er toch iemand van Proximus die haar verhaal wenste te rapporteren (vrijdag 29 maart)en ... er werd een klacht geformuleerd. Men ging alles zo snel mogelijk regelen. Tot nog toe echter zonder gevolg echter!!! Graag een antwoord en ... actie vo
Geachte, Vorig jaar ergens in de 3de week van juli voegde ik 500MB extra bij. Dit verscheen slechts in augustus op mijn surftegoed, terwijl ik het eind juli nodig had gehad. Hoe komt dat? Is dat niet 'instant'?
Ik ben al jaren Proximus Generation Connect AR 20 klant voor mijn smartphone. Nu heb ik plots FullControl S tarief plan omdat Proximus Generation Connect AR 20 niet meer bestaat. Ik kan niet meer antwoorden op mijn vorige forum post hierover, maar heb toch nog paar vragen. https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/verandering-tariefplan-47201 Ik heb met mijn Proximus Generation Connect AR 20 nog 249,30 euro bel krediet over. Hoe wordt deze opgebruikt, wordt deze gebruikt om mijn Fullcontrol S abonnement nu te betalen tot krediet saldo 0 is? Vroeger had ik 2 GB data per maand, nu 1,5 GB maar Facebook en Messenger worden niet aangerekend in data verbruik. Stel dat ik toch data tekort kom in een maand, kan ik extra data zelf aanvragen door een speciale code in te geven zodat deze van die 249,30 euro openstaande krediet wordt afgetrokken? Ik ga nu paar maanden kijken wat mijn verbruik is van data en als die 1,5 GB voldoende is. Kan ik eventueel in de toekomst terug o
Kan ik gebruik maken van deze deal als ik al een bestaande klant ben? Maw, krijgen trouwe Proximus klanten ook korting op hun abo?
Ik wens bij mijn huidig abonnement Mobilus S een nieuwe gsm te kopen, maar ik krijg de melding dat dit niet kan. Is dit omdat ik niet via domiciliëring betaal ?
Na het bekijken van de video, alle zenders opnieuw genummerd om dan te moeten vaststellen dat na het bevestigen de gegevens niet correct bewaard worden. Blijkbaar worden alle HD-zenders terug in de rij geplaatst waar ze niet horen. Meerdere malen geprobeerd, meerdere malen niet gelukt. En dan nog door het dwaas schuifsysteem ipv om te wisselen tussen 2 zenders, nog telkens helemaal opnieuw te beginnen met de ganse lijst. Vraag me soms af hoe bij het grote Proximus er steeds opnieuw in slagen het telkens weer te verknallen, zelfs de website lijkt 20 jaar uit de tijd. Heel triest, maar zonder enige twijfel voor onze bestwil.
Hallo, Sinds 16/05/18 kan ik geen mails meer sturen of ontvangen op mijn tablet met de Proximus mail app,steeds verschijnt bovenaan de tablet "kan geen verbinding maken met de server" terwijl op mijn andere apparaten de mail wel marcheert? Mvg, Tim
kan netflix niet opstarten via kanaal 57 omdat betaling via proximus niet beschikbaar is.
Verschillende menu-functies zijn al geruime tijd onbeschikbaar of doen niet wat ze moeten doen. Ik heb het onder meer over "op aanvraag">"tv op aanvraag">"éen en canvas"> "nieuws en weer": daar is geen weer meer te bespeuren. Het weerbericht herbekijken via replay gaat ook niet: dan kom je ergens midden in het voorgaande programma terecht en moet je nog een kwartier wachten voor het weerberict begint (of bijbetalen voor de doorspoelfunctie). Ook "op aanvraag">"zoek&vind" werkt niet meer. Begin dit jaar kreeg ik de melding dat de functie "onbeschikbaar" was, nu krijg ik de melding "Er zijn geen programma's beschikbaar in deze categorie".
App geïnstalleerd. Opent paars scherm met logo, dan aantal seconden zwart scherm met onderaan enkel zichtbaar “tv gids” en “zenderlijst” (voor de rest is het scherm zwart) en dan sluit de app zich. Reeds vele malen app verwijderd en geïnstalleerd.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.