Ik heb een probleem bij het herpositioneren van de Proximus TV-zenders.
Sinds de herschikking door Proximus (voor ons gemak??? men vergeet dat we rond de 80 zenders opnieuw moeten instellen), krijg ik ZES-TV niet op de door mij aangeduide plaats. Steeds springt die zender naar preselectie 16, daar waar ik hem - zoals voorheen - op preselectie 36 wil hebben. Eigenaardig genoeg heb naast RTBF2 die ik op 16 programmeerde nogmaals preselectie 16 maar dan met ZES-TV. (dus 2x 16 op de afstandsbediening, eerst RTBF2 en dan met Program+ springt hij weer op 16 met ZES-TV)
Reeds 2X gemeld bij 0800/22800. Eerst keer moest ik teruggaan naar de standaard zender instelling en de decoder afkoppelen. Maar dat hielp niet. Laatste keer 25/4 moest ik de decoder resetten en ook de modem werd ook gereset, geen oplossing, dus werd alles genoteerd en zou worden doorgegeven aan bevoegde technici. Ik wacht op antwoord en hopelijk een oplossing.
Daarenboven verdwijnen nog andere geprogrammeerde zenders nadat ik de nieuwe instelling heb bevestigd. Ook andere zendernummers staan dubbel bvb. 26 en 105. En misschien verder ook maar ik heb niet specifiek gezocht.
Is er iemand die ook met dit probleem te maken heeft? Volgens de mevrouw van 0800/22800 ben ik een speciaal geval??!!!
Antwoord
Hernieuwde zender instelling van Proximus
Beste antwoord door Charlotte.D
Goeieavond iedereen,
Naar aanleiding van de hernummering van de zenders werd de supportpagina op onze website aangepast. Ons IT team heeft ons ook gemeld dat de zendervolgorde aanpassen ook in dit project geen probleem mag geven.
Maar ik geef hieronder graag de link even door. Test het zeker even uit en geef ons een seintje. We horen graag jullie feedback en kunnen deze altijd naar onze specialisten doorsturen.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_order_set/particulieren/support/televisie/proximus-tv-gebruiken/instellingen-aanpassen/de-volgorde-van-de-tv-zenders-veranderen.html
Grtjs, Charlotte
Naar aanleiding van de hernummering van de zenders werd de supportpagina op onze website aangepast. Ons IT team heeft ons ook gemeld dat de zendervolgorde aanpassen ook in dit project geen probleem mag geven.
Maar ik geef hieronder graag de link even door. Test het zeker even uit en geef ons een seintje. We horen graag jullie feedback en kunnen deze altijd naar onze specialisten doorsturen.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_order_set/particulieren/support/televisie/proximus-tv-gebruiken/instellingen-aanpassen/de-volgorde-van-de-tv-zenders-veranderen.html
Grtjs, Charlotte
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
