Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Kan sinds enkele dagen niet meer sms'en...heb abonnement al jaren hetzelfde dus daar is niks mee veranderd en heb ook al maanden dezelfde smartphone Hoe oplossen?
Op gelijk welk kanaal ik het zet, ik kan niet opnemen. Krijg altijd melding: opnemen is niet mogelijk op deze zender. Heb thans de decoder v6 de laatste versie met opname functie. Installatie en aansluiting op 25/03/2019. Waarom kan ik dan niks opnemen en krijg ik iedere keer de zelfde melding? Op gelijk welk kanaal en tijd.
Ik ben verhuisd en heb nu een B-Box. Vroeger had ik een oude proximus-router, waarop ik een Airport station had aangesloten. De Airport diende ook als back-up. Nu is tegelijkertijd mijn Macbook gecrashed en de oude router kapot. Ik zou dus mijn Airport station willen aansluiten op de B-Box, maar de ethernet kabels zijn verschillend (bredere ingang met 6 i.p.v. 4 aders) . Hoe kan ik het Airport station aansluiten? Met welke kabel?
Ik beschik over ne degelijke smartphone 4GB+64Gb met WhatsApp + prepaid sim van 5 of 8 euro per jaar Orange of Lycamobile Plus vaste internet van Telenet inclusief telenet hotspot voor een kleine 25 euro (afgerond) Totaal per jaar 305 euro en ik ben de ganse dag op Internet-Online voor alles en nog wat. Films downloaden doe ik niet en telefoneren of mijn vliegtuig vertraging heeft doe ik evenmin. Beschik wel over 5 e-mailprogramma’s n.l. 2 op de phone + 3 op de PC en alles verloopt aan 100% , van al mijn afspraken nog nooit 1 gemist plus vrij van burn-out´s. Eenmaal per maand naar de Android-Bib en daar was het gespreksonderwerp - Mijne wifi traag en valt regelmatig uit ! Telenet vertelde ons : Te veel gebruikers op de hotspots van de Bib Wat mijn geval betreft : Thuis natuurlijk geen enkel probleem , maar enkele straten verderop heb ik een veredelde garage voor mijn hobby´s etc alwaar ik ook constant op internet zit via TelenetWifree en jawel Telenet heeft te veel klanten ,
Buiten de feiten dat opnames in 50%van de gevallen ergens of op meerdere plaatsen vastlopen, en buiten dat "uitgesteld kijken" (pauseren) het vervolg na enkele tot meerdere minuten een geblokkeerd scherm opleveren..(hiermee hebben we al leren mee leven!!), slaagt Proximus er tegenwoordig ook in om het programma op 5 "Adam zoekt Eva", telkens bij de geprogrammeerde dingen te zetten, ofschoon we het zelf NOOIT hebben geprogrammeerd om op te nemen. Zelf daarstraks nog vastgesteld: programma wissen uit de "geprogrammeerde lijst", en 5 minuten later staat het er terug in .... ( en ja, we hebben de decoder en modem al afgezet (220 V eruit) en herstart, dat doen we zelfs meerdere keren per dag als opnames vastlopen in poging die toch volledig te kunnen zien) Nu verwacht ik vanwege Proximus hiervoor geen oplossing, het is de zoveelste rariteit (of onbekwaamheid van hun ingehuurde would-be programmeurs), en zal ook het laatste niet zijn zekers.
De laatste dagen is het niet meer mogelijk om Live TV via zowel FF als Chrome te kijken op mijn iMac. Altijd de melding: "Problemen bij het laden van de pagina". Heeft er iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?
Het nieuwe menu is actief bij ons sinds gisteren. Echter ondervinden wij problemen met het scrollen in dit menu. Als ik bv naar rechts scrol (ik sta op home en wil naar 'film&series' springt hij ineens twee items verder. Idem bij het omlaag scrollen. Iemand nog zo'n probleem? Ik werk met een remote - Logitech Harmony Elite. Thanks
5 jaar lang hebben wij op de firma een witte modem gehad. Nu komt Proximus een zwart model hangen en reset ongevraagd mijn router die er achter hing en alle port forwarding bevatte voor het camera systeem en dergelijke. Gelukkig had ik hier een backup van, is dit de normale procedure ffs ???? Ik kan nu enkel het internet laten werken als ik in de router Dynamic IP selecteer, echter dan krijg ik als wan ip 192.168.1.21 welke mij niet correct lijkt. Ik kan ook mijn camera's niet benaderen van buitenaf. Volgens mij moet ik een PPPoE connectie hebben... Ik kan deze laten werken en dan krijgt de router een IP adres dat me wel ok lijkt, echter geen internet verbinding .... Hoe kan ik dit terug in orde krijgen ?
Tv app hapert en geeft melding: "Je bent offline. Connecteer met een netwerk en probeer opnieuw". Ik heb WIFI uit en terug aangezet, mijn toestel (Samsung A6) opnieuw opgestart en de app opnieuw geïnstalleerd. Zonder succes. Heeft iemand een oplossing?
Ik heb hetzelfde probleem, de tvapp sluit meteen af bij inloggen. Myproximus app werkt nochtans wel gewoon. Mijn klantnummer is 608******.
proximus tv via browser Chrome werkt niet Op de link in de website https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install_apps/particulieren/support/mobiele-apps/proximus-tv/van-start-met-de-proximus-tv-app/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gs-tablet-of-computer.html lukt het niet. Je krijgt gewoon een lijst met allemaal links die niet marcheren. Ik denk. de website om zeep gehaald.
Beste, ik had serie opname ingesteld voor rush hour op ZES van 02/05. Er is geen enkele aflevering opgenomen. Kunnen deze van gisteren geactiveerd worden? Alvast bedankt. mvg Jurgen De Fauw
Geen 4G in buitenland, buitenland ingereden met de optie roaming uit, nu geen 4g meer als ik optie aan zet...
Beste, Vroeger waren er een belgacom.net mailadressen. Kunnen mails naar die adressen nog gelezen worden of worden die doorgestuurd naar de skynet.be adressen?
Awel merci, Zeker al teveel negatieve dingen gepost (proximus plant zelf opnames en hardnekkig) Kan plotseling niet meer in loggen met Fonz (originele poster)-- bericht= uw account is verwijderd of U werd geband !! Toch nog even meegeven dat er og altijd opnames gepland worden door proximus zelve (en ditmaal niet verwijderd, namelijjk CanvasHD - Lentebeelden Wat een miserie om een nieuwe user aan te maken... ofwel is email zogezegd niet geldig, of te weinig velden ingevuld (als er maar één is) enz .. logica is ver te zoeken, maar dat zijn we gewoon. Rare is dat Fonz nog altijd terug te vinden is, maar recente postings niet meer te tonen, de zeer oude nog wél. Tijdens al die pogingen om nieuw forum account aan te maken , slaagt proximus er ook in om plots een nieuw account voor myproximus aan te maken (wat ik NIET gevraagd heb!!)of is het toch voor het forum alleen ??? (eerlijk gezegd , zelfs ik kan er niet meer aan uit), moest enkel nog op bevestingingslink klikken in mijn emai
Sinds een week hebben we hier last van storing tijdens het tv kijken, we hebben proximus tv nu sinds een 2tal maanden. De decoder is aangesloten op een wifi extender. Bij instalatie was er geen probleem, nu sinds een week is het zeer storend. Kan dit eens bekeken worden aub. Of hebben jullie een oplossing?
kan geen email verzenden sinds een paar dagen Niet met de mail van windows 10 Ook niet met webmail ,zelfs als ik mail stuur naar mezelf lukt het niet , Wat is er aan de hand ?
Ik ervaar als sinds een paar dagen gewone ping en gewone upload snelheid maar mijn downloadsnelheid is normal 45 ofzo en nu ineens is de downloadspeed 2 of 1,95 en dit is vreselijk traag en ik vroeg me af of jullie dat kunnen nakijken en de oorzaak ervan kunnen vinden Alvast Bedankt Mauro Van den Wyngaert
Hallo Ik heb sinds ik mijn iPhone SE heb aangekocht een paar jaar terug en een nieuwe simkaart moest laten maken, waarbij ik ook gelijk een proximus abbo afsloot, een vervelend probleem. Ik heb heel lang gezocht zonder enig antwoord te vinden. Als volgt, mensen die mij proberen op te bellen, worden als 'Onbekend' weergegeven op mijn scherm. De settings op de iphone (ondertussen een nieuwere iPhone) zelf staan aan op groen en bij proximus zelf heb ik ook door proberen te zoeken maar niets helpt! Ik hoop dat er eindelijk een einde aan komt want ik ben er gewoon gewend aan geraakt. Mvg
Beste Forum, Vroeger kon ik mijn maandelijks verbruikt volume raadplegen op My Proximus. Sedert enkele maanden vind ik die mogelijkheid niet meer terug. Ook mijn vaste lijn staat er niet meer op. Kan ik dat zelf ergens instellen? Of bijvoegen? Alvast bedankt voor uw toelichting. MVG
Ik heb 2 weken geleden mijn abonement van gsm veranderd in pack tuttimus. En nu heb ik sonds gisteren 1mei geen 4G meer. Hoe komt dit?
Hallo, Ligt het aan mij of is het onderdeel op het forum waar gepraat kan worden over het zenderaanbod verwijderd?
Hallo; waarom krijg je 1 maand na het herbijladen van 15 euro steeds de SMS berichten "beste klant, over enkele dagen moet u uw sms'jes weer betalen. ...... 15 euro herladen." Dit is zeer verwarrend, want als je nog krediet hebt, geeft die message alleen maar verwarring en je denkt te moeten bijladen. Ik begrijp dat een herlaadbedrag 1 jaar geldig is? (voor de echt weinige gebruikers....)
Ik heb mijn Easy switch ID nodig. Nadat deze id niet op de maandelijkse factuur blijkt te staan, vind ik volgende melding terug, na aanloggen op myproximus. Easy switch id's Voor klantennummer ****** U hebt momenteel geen easy switch ID Iemand die weet hoe ik alsnog deze id te weten kan komen? on a footnote : U wilt als privé-klant voor al uw vaste producten overstappen? Wij doen voor u het nodige. Alle internet- en/of tv-operatoren zijn verplicht om voor elke adres uw Easy Switch ID en uw klantnummer op hun factuur of hun persoonlijke ruimte (MyTelenet, MyOrange, MyVoo, enz.) te vermelden. mvg,
Hallo, sinds gisteren/vanmorgen komen niet alle mails toe op mijn skynet adres. Ik ben momenteel werkzoekende en blijkbaar zijn er al verschillende mails ivm sollicitaties / aanbiedingen die niet aangekomen / verdwenen zijn (het is mij telefonisch bevestigd dat de mails daadwerkelijk verstuurd zijn). Ik heb de spamfolder al tevergeefs gecheckt en ik heb ook geen regels ingesteld om bepaalde mails te weren. Ik heb 2 vrienden mij nu net laten mailen, en deze mails kwamen ook niet toe. Is er een technische storing? Zoja zouden de mails nog later toekomen? En ook enig idee wanneer dit opgelost zal geraken? Het is namelijk redelijk belangrijk!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.