Ik heb mijn Easy switch ID nodig.
Nadat deze id niet op de maandelijkse factuur blijkt te staan,
vind ik volgende melding terug, na aanloggen op myproximus.
Easy switch id's Voor klantennummer ******
U hebt momenteel geen easy switch ID
Iemand die weet hoe ik alsnog deze id te weten kan komen?
on a footnote :
U wilt als privé-klant voor al uw vaste producten overstappen? Wij doen voor u het nodige.
Alle internet- en/of tv-operatoren zijn verplicht om voor elke adres uw Easy Switch ID en uw klantnummer op hun factuur of hun persoonlijke ruimte (MyTelenet, MyOrange, MyVoo, enz.) te vermelden.
mvg,
Antwoord
Easy switch id niet beschikbaar?
Beste antwoord door IngeDC
Hallo De Pelikaan,
Kan je ons via een privé bericht je klantgegevens bezorgen?Deze houden in ; je klantnummer, naam en voornaam, geboortedatum en adres zodat we een correcte identificatie kunnen doen en dit gegeven voor je kunnen opzoeken? Een prive bericht kan je sturen zoals Martin hierboven heeft uitgelegd, door op onze naam te klikken.
Groetjes IngeDC
Kan je ons via een privé bericht je klantgegevens bezorgen?Deze houden in ; je klantnummer, naam en voornaam, geboortedatum en adres zodat we een correcte identificatie kunnen doen en dit gegeven voor je kunnen opzoeken? Een prive bericht kan je sturen zoals Martin hierboven heeft uitgelegd, door op onze naam te klikken.
Groetjes IngeDC
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
