Skip to main content
Antwoord

Proximus tv app valt uit

  • May 3, 2019
  • 6 reacties
  • 219 Bekeken

Tv app hapert en geeft melding: "Je bent offline. Connecteer met een netwerk en probeer opnieuw". Ik heb WIFI uit en terug aangezet, mijn toestel (Samsung A6) opnieuw opgestart en de app opnieuw geïnstalleerd. Zonder succes. Heeft iemand een oplossing?

Beste antwoord door ThierryW

Hey Abdel F, op je lijn zie ik geen problemen. Kan je de bbox2 modem eens herstarten door 10 seconden de stroom te onderbreken en opnieuw aan te sluiten.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • May 3, 2019
heb je dat ook als je heel dicht staat bij de bbox.

  • Auteur
  • Newbie
  • May 3, 2019
Dag Martin,

Ik zit op twee meter van de bbox. Op 4G heb ik geen probleem. Met netflix op wifi heb ik ook geen probleem. Maar als ik de tv app op wifi wil bekijken dan hapert hij vaak.

Martin
  • May 3, 2019
Hopelijk kunnen de Proximus medewerkers je dan wat verder helpen als ze hier langskomen.

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • May 3, 2019
Hey Abdel F, op je lijn zie ik geen problemen. Kan je de bbox2 modem eens herstarten door 10 seconden de stroom te onderbreken en opnieuw aan te sluiten.

Martin
  • May 3, 2019
@ Thierry, ik kom hier nu wel met iets totaal anders af maar omdat je nu hier juist passeert wil ik vlug tussendoor vragen of je weet hebt dat bepaalde bbox3 types last hebben ivm > pppoe passtrough ?

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • May 3, 2019
Martin, we hebben hier geen weet van.