Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Een dikke maand geleden meer en meer problemen beginnen krijgen, storingen op tv en verbindingsproblemen met het internet. Alles herstart, geen oplossing. Joepie, weer zo lang in de wacht staan. Al een geluk dat de klantendienst gratis bereikbaar is via de telefoon! Telefonisch een afspraak gemaakt met een technieker. Deze ging langskomen tussen 16u en 20u maar is hier niet geweest. We kregen later wel een brief dat de technieker hier geweest is om 6u57. Niet volgens afspraak dus. Opnieuw gebeld naar de KD, een nieuwe afspraak gemaakt. Tweede keer kwam de technieker wel, deze zei dat er iets was met de decoder maar hij kon deze niet uitwisselen. Hij zei ook dat er buiten op straat ook een probleem was welke hij niet kon oplossen. De technieker zei dat ze me de dag erna gingen contacteren om een nieuwe afspraak te maken. We hebben echter geen telefoon gehad. We hebben dan zélf maar teruggebeld en een nieuwe afspraak gemaakt. Ze hadden aan de telefoon gezegd dat de technische ploeg op 1
ik heb 2 decoders in huis. eentje bij de tv in de woonkamer en eentje in de slaapkamer. beide zijn ze rechtstreeks verbonden met het internet. mijn probleem is als volgt, als beide decoders opstaan dan krijg ik onzuiver beeld en geluid, in die mate dat tv kijken niet meer lukt. als ze afzonderlijk gebruikt worden is er geen probleem. heb dit probleem al sinds de 2e decoder er is bijgekomen. alles al een gereset maar probleem blijft. iemand ervaring hiermee of een oplossing?
Sinds een paar dagen is de accu van mijn telefoon leeg na 12u tegenover vroeger 2 dagen. Vandaag kreeg ik een SMS van Proximus dat mijn verbruik abnormaal hoog is en ik over mijn limiet (4G) zit. Allicht een virus. Wat doe ik er aan?
Dag, ik heb per vergissing aflevering 2 van "Those who kill", opgenomen op 27 april op NPO3 om 20u30, gewist. Ik begreep uit het Forum dat jullie dit zouden kunnen terugzetten. Ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn. Vriendelijke groet, IDM
Hoi, Ik heb nu al 2 jaar problemen met mijn netwerk (denk ik toch dat het daaraan ligt) op mijn gsm. Dit was zowel op m'n vorige gsm’s, 2x een Huawei, en nu ook op mijn nieuwe smartphone, een Samsung Galaxy. Ligt dus niet aan de smartphones. Als ik naar iemand bel, hoor ik soms dat hun stem blijft hangen (alsof je met een haperende robot spreekt), als iemand mij probeert te bellen gaat het rechtstreeks naar voicemail, of horen ze me slecht, of horen ze een constant gepiep op de achtergrond, of val ik weg. Tenzij ik mijn netwerk op 2G zet lukt het soms, maar vanaf ik het op 3G/4G zet is het zeker om zeep. Qua plaats gebeurd dit overal, zowel thuis als op het werk als in stad of op platteland. Een andere provider nemen is dan weer miserie met mijn abo bij Proximus (tv pack + 1 gsm nummer). Wat zou het probleem kunnen zijn, en hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt.
Heb een klein probleempje met overzicht van fakturen.Nu is de werkwijze verandert voor de fakturen.Krijgen dit nu van begin tot einde van de maand.Daarjuist één gekregen langs email,geen probleem voor te betalen.Maar in jullie promofilmpje beloven jullie nog altijd een gedetailleerde faktuur.Verleden maand geen gekregen.Dacht dat dit eenmalig zou zijn,maar nu ook nog niet.Staat alleen het verbruik,aantal gesprekken en sms-en.Heb langs de chat van Proximus dat ook gevraagd en daar vertelden ze me dat dit niet meer mag van de privacywet.Geloof er juist niets van,mag toch wel weten waarvoor jullie die aanrekening sturen en weten naar wie ik gebeld of gesmst heeft.Bij Myproximus staat er ook dat ge dit kunt downloaden als een exelbestand.Ge moet wel eerst een sms sturen naar nummer:8787 voor elke gsmnummer.Ook gedaan en bevestiging van gekregen.Heb dit eens gedaan en er staat juist niets in.Daarvoor was dat gewoon een faktuur op pdf met alle gegevens in.Daarna naar een Proximuswinkel gewee
Solved
Ik heb reeds 2 weken geleden een iPhone online gekocht met het volste vertrouwen , dit had ik dus niet moeten doen. Toestel ging geleverd worden en nu zijn we 2 weken verder. Dynalogic kon niet leveren door een sorteerfout en is dan maar mijn pakket verloren. Na een week bellen met talloze beloften had ik mijn toestel nog altijd niet. Ze hebben een dossier opgesteld om uit te zoeken waar het toestel is en verzekerden mij dat ik binnen 48 uur iets ging weten. We zijn ondertussen 4 dagen later en nog steeds niets gehoord. Het is mijn zorg niet dat ze het toestel kwijt zijn , ik heb veel geld betaald voor mijn iPhone en het is maar normaal dat ze dit onmiddellijk oplossen ! Vind het werkelijk schandalig hoe mensen hier behandeld worden en steeds worden voorgelogen. Laatste keer dat ik hier iets besteld heb en als dit niet snel opgelost geraakt ben ik genoodzaakt om met mijn producten ergens anders te gaan!
Ik krijg telkens de melding "stream niet beschikbaar, probeer opnieuw". Locatie is nochthans ingesteld. Mijn Samsung Galaxy P5110 tab werkt met Andoid 6.0.1. Heeft iemand een idee wat er scheelt ? Alvast bedankt voor jullie hulp ! Julien
Decoder werkt niet meer naar behoren, is mij de laatste keer gezegd door technieker, als probleem zich blijft voor doen deze aan vervanging toe is. Heb net gebeld met andere technieker die mij dit weigert. Zou nu ineens niet meer aan de decoder liggen maar aan de Wi-Fi bridge. Met deze service ben ik niet gediend, toch maar eens een andere provider zoeken.
Beste, Kan u mij informeren of trouwe proximus klanten via proximus aan een voordelig tarief tickets kunnen aankopen voor Werchter Boutique; Alvast vriendelijk dank bij voorbaat Mvg Sven
Beste, Bij ons thuis gaat het internet al een tijdje traag. zat een week op 2Mbps download speed dus heb dan de bbox opnieuw opgestart en ondertussen zit het al aan 14Mbps, maar dit lijkt me nog steeds lager dan verwacht aangezien er meer wordt gegarandeerd. Met kabel meten geeft weinig tot geen verschil vergeleken met via wifi. Bij My products -> Speed staat er aangegeven dat ik 46,2 Mbps zou moeten kunnen halen kan dit liggen aan verouderde bbox2?
Vandaag reclamemail gekregen dat er weer een paar mooie bonusfilms staan bij je tuttimus, familus en minimus abonnement zitten, oa Niet Schieten. In de shop staat die echter nog steeds 3,99 geprijsd. Hoe kan je die als bonusfilm bekijken?
Ik heb een Tuttimus abo maar moet voor mijn gsm nog 15,99 euro bijbetalen. Dacht dat mijn gsm in dit abo inbegrepen was ?
Maandag een leuk aanbod ontvangen via mail van Proximus/Skynet, maar als we op de link klikken om hiervan gebruik te kunnen maken, krijgen we de boodschap dat het klantnummer waarschijnlijk foutief is. Een mail naar "proximusevents" werd nog niet beantwoord en gisteren wist bijna niemand op de klantendienst (althans niet de 5 mensen die we aan de lijn kregen) iets over deze actie. We kregen wel de bevestiging dat we het correcte klantnummer gebruiken. Worden we nu even verlekkerd en krijgen we dan het deksel op de neus?
Opnames waar je al naar gekeken hebt kan je niet hervatten, als je op kijken drukt springt menu terug naar overzicht van de opnames. Als je een opname verwijderd, worden er ook andere opnames verwijderd... heb ook al geprobeerd om de decoder te rebooten door stroomonderbreking van 5 seconden: helpt niet. Graag asap software update!
Hallo, Tijdens het inlogproces wordt ik uit de app gesmeten. Werk op ipad air versie 12.2 en tot voor kort werkte alles goed. Hebben vandaag wel gewerkt aan mijn vaste lijn en ik zat blijkbaar sinds een vorige ingreep op een andere lijn waardoor ik geen vaste telefonie meer had. Nu is alles in orde maar ben ik mijn opnames op mijn cloud kwijt ( ondertussen is er een lijst opgestuurd en zouden ze bepaalde zaken terugzetten) maar nu werkt dus de proximus tv app niet. Ook niet na te hebben verwijderd en terug geïnstalleerd te hebben. En ook niet als ik inlog via 4G. Wat te doen?
Ik ontvang regelmatig mail op een skynet adres dat niet van mij is, hoe kan dat ?
Ik heb ondertussen al enkele maanden een samsung galaxy S9 met mobilus M. Hierdoor heb ik 7GB data per maand wat voor mij enorm veel is. Maar deze maand lijkt er iets misgelopen. Donderdag 18/04 om 23:09 krijg ik een sms: "Beste..., er resten je nog 1.3 GB van de 7.0GB...". Ik dacht hierbij dat ik gwn een beetje moest opletten. Mijn gsm ligt op mijn nachtkastje en half uurtje later kijk ik naar mijn meldingen. Ik heb wel 5 berichten in minder dan 15 minuten over dat mijn data is opgebruikt. In de app zie ik + 599,99 mb. Als ik alles bij elkaar tel heb ik zogezegd 1,9GB opgebruikt in 15 min???? Hoe kan dat?
Bah National Geographic blijkt ineens Spaanse sprekers in Engels te dubben. Verschrikkelijke ervaring. Kan proximus de originele taal doorzenden?
Hey iedereen, Ik lees dat glasvezel een snelheid zal hebben van 200/25 mbps. Maar momenteel zit ik al aan een uploadsnelheid van +- 31 mbps. Ik neem dus toch aan dat de snelheid van glasvezel dan toch veel hoger zal liggen dan de huidige aangegeven snelheid? Anders klopt er toch iets niet... De downloadsnelheid wordt ook maar gewoon verdubbeld. Ik heb een snelheid van +- 85 mbps momenteel. Dus die aangegeven "200" zou dan toch ook een pak hoger mogen, of niet?
We zijn klant bij Proximus sinds januari 2019. We zijn verhuisd en de problemen zijn al begonnen vanaf het moment van de installatie. De technieker komt alle diensten activeren maar achteraf blijkt de telefoon niet te werken. Aangezien alles tegenwoordig 'online' gebeurt belde ik om dit na te kijken. Volgens de klantendienst moest er absoluut opnieuw een technieker thuis langskomen. Ik probeer nog eens te bellen één uur voor de technieker komt maar de telefoon werkt nog steeds niet. De technieker komt en voor hij ook maar iets moest doen werkt plots alles?! Zijn we naïef? Ik dacht het niet. De overname van het GSMnr heeft weken geduurd omdat Proximus (ondanks eigen technische problemen) de fout op Telenet stak. Ze sturen 2 x SIMkaarten op, willen van op afstand niks aanpassen waardoor ik als klant opnieuw naar de winkel moest gaan. Uiteindelijk geraakt het opgelost. De eerste aanrekening wordt verstuurd. Maar de kortingen staan er niet op vermeld en de gratis installatie was aa
Kan via de smartphone en via de tv mijn opnames bekijken, maar dit lukt niet meer via de laptop. Live tv kijken kan wel.
Al verschillende malen gebeld omdat mijn factuur niet juist is. Eerst heb ik een gsm toestel besteld dat ongeveer 2 maand onderweg was en nu is de factuur nog niet aangepast. Mijn toestel heb ik nu pas verkregen een week geleden maar toch wordt er mij al aangerekend voor dingen die ik niet heb gehad. Ik denk wel dat niemand graag betaald voor iets dat ze niet hebben ontvangen of dat de factuur niet werd aangepast Noem mij maar een slechte betaler maar ik betaal niet voor dat het deze keer in orde is. Normaal betaal ik altijd een 85€49 . Wat veranderd is is mijn data 10€ en mobilus M 26€90 maar nog niet nog een keer een gsm abonnement s van 15€ 99 Graag alles in orde brengen dan betaal ik mijn Klantnummer 602840666
door mijn verhuis ben ik de optie ' free calls international incluided ' kwijt zonder daarvoor toestemming te geven na telefonisch contact krijg ik het antwoord niet meer beschikbaar wat kan ik doen
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.