Een dikke maand geleden meer en meer problemen beginnen krijgen, storingen op tv en verbindingsproblemen met het internet. Alles herstart, geen oplossing. Joepie, weer zo lang in de wacht staan. Al een geluk dat de klantendienst gratis bereikbaar is via de telefoon! Telefonisch een afspraak gemaakt met een technieker. Deze ging langskomen tussen 16u en 20u maar is hier niet geweest. We kregen later wel een brief dat de technieker hier geweest is om 6u57. Niet volgens afspraak dus. Opnieuw gebeld naar de KD, een nieuwe afspraak gemaakt. Tweede keer kwam de technieker wel, deze zei dat er iets was met de decoder maar hij kon deze niet uitwisselen. Hij zei ook dat er buiten op straat ook een probleem was welke hij niet kon oplossen. De technieker zei dat ze me de dag erna gingen contacteren om een nieuwe afspraak te maken. We hebben echter geen telefoon gehad. We hebben dan zélf maar teruggebeld en een nieuwe afspraak gemaakt. Ze hadden aan de telefoon gezegd dat de technische ploeg op 1 mei ging langskomen. Aangezien dit een feestdag is hadden we meermaals bevestiging gevraagd. Ze bevestigden dat de techniekers op deze feestdag werkten. We kregen echter via mail de bevestiging dat de technieker 8 mei kwam. Niet zoals wat ze aan de telefoon zeiden dus... De techniekers zijn hier toegekomen om 9u en zijn om 14u30 terug vertrokken. Ondertussen hadden ze het trottoir opengelegd. Toen ze vertrokken zeiden ze dat ze de dag erna terugkwamen en me opnieuw gingen contacteren. Ik heb echter niemand meer gehoord of gezien. Het trottoir ligt nog steeds open. Wanneer ik dan opnieuw naar de KD bel om te melden dat het verkeersbord verdwenen (gestolen?) is. Moet ik opnieuw naar een ander nummer bellen. Ik vraag meteen om de decoders te wisselen omdat de eerste technieker dit niet heeft gedaan. We beschikken over twee decoders welke volgens de KD niet samen vervangen konden worden. Ik had ook maar een beperkte keuze in afhaalpunten. Ik ben benieuwd hoelang deze soap nog gaat duren. Hopelijk is het einde in zicht...
Klantnummer: 6*********
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.