Heb een klein probleempje met overzicht van fakturen.Nu is de werkwijze verandert voor de fakturen.Krijgen dit nu van begin tot einde van de maand.Daarjuist één gekregen langs email,geen probleem voor te betalen.Maar in jullie promofilmpje beloven jullie nog altijd een gedetailleerde faktuur.Verleden maand geen gekregen.Dacht dat dit eenmalig zou zijn,maar nu ook nog niet.Staat alleen het verbruik,aantal gesprekken en sms-en.Heb langs de chat van Proximus dat ook gevraagd en daar vertelden ze me dat dit niet meer mag van de privacywet.Geloof er juist niets van,mag toch wel weten waarvoor jullie die aanrekening sturen en weten naar wie ik gebeld of gesmst heeft.Bij Myproximus staat er ook dat ge dit kunt downloaden als een exelbestand.Ge moet wel eerst een sms sturen naar nummer:8787 voor elke gsmnummer.Ook gedaan en bevestiging van gekregen.Heb dit eens gedaan en er staat juist niets in.Daarvoor was dat gewoon een faktuur op pdf met alle gegevens in.Daarna naar een Proximuswinkel geweest en daar vertelden ze me dat ze het ook niet wisten.Bij hun op computer konden ze wel mijn gedetailleerde faktuur bekijken.Ze hadden me daar voorgesteld (als ge dit wilt)naar de winkel te komen en daar mijn gedetailleerde faktuur te bekijken. Waarom veranderen ???????Heeft iemand dat ook?
Groeten Elsermans
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.