Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
bij elke poging om in te loggen krijg ik unknown error..nog iemand?
Als ik op Live Tv druk krijg ik geen zenderaanbod op het scherm. De zoveelste moeilijkheid met Proximus Tv via de website. Heeft de voorbije weken welgeteld één dag gewerkt.
Zowel verbruik binnen de App, als MyProximus website, als SMS ontvangen over data limiet opgebruikt, terwijl helpdesk zegt dat er nog NIKS is verbruikt sinds 1mei & de omschakeling naar nieuw facturatie systeem. Zie ook foto in bijlage (telNr & klant nr beschikbaar op aanvraag) Customer support dossiernr: 38747820 Het vandaag ontvangen antwoord verwijst gewoon terug naar de (incorrectie) MyProximus website. Hoe kan ik dit escaleren? (telefoonnr / email adres), want ik heb momenteel niet het gevoel dat ik geholpen wordt door Proximus Alvast bedankt.
Mailtje van Proximus gekregen, mijn huidige decoder is een V4 denk ik, heeft nog een harde schijf, zal vervangen moeten worden binnen de 2 maanden, maar door welke decoder dan, V5, V5+ of V6, dat is mijn vraag. V6 zou wel het meest logische zijn.
In de Populierenlaan in Rekem zijn grote infrastructuurwerken gestart. Alle nutsleidingen worden vervangen en vervolgens wordt de weg heraangelegd. In het voorbereidingstraject heb ik vele malen de vraag gesteld of nu ook de Proximus leidingen worden vernieuwd en vervangen door de nieuwe glasvezel. Het antwoord bij Fluvius en de gemeentelijke verantwoordelijken was... wellicht. Nu de werken gestart zijn heb ik bij de lokale ploeg opnieuw de vraag gesteld. Blijkbaar zal Proximus opnieuw "oude kabels" installeren, hetgeen de kwaliteit niet zal verbeteren. Er is geen enkel idee (net "glasvezel team" gebeld) wanneer dit wordt gepland. Het duurt duw wellicht nog vele jaren. Kan iemand mij vertellen waarom bij dergelijke verken niet de "nieuwste" infrastuctuur wordt gebruikt om zo klanten het best mogelijke product te bieden?
Ik heb een smartphone online besteld en online betaald. Volgens jullie klantendienst “Blijkbaar een fout in jullie systeem en daardoor ontvang ik niet bevestigingsmail ....” maar verder kan niemand van jullie klantendienst mij helpen. Kunt u me aub helpen om dit probleem op te lossen ? Order:R4WEBSHOP004587836
Welke is de juiste procedure om wifi booster in dienst te stellen en de vorrecte werking . Bedoeling is om acces point te creeren 25meter van de bbox 3 verderop.
Beste Is het mogelijk om mijn TV-abonnement op te zeggen binnen Tuttimus. Ik kan de prijs van dat onderdeel binnen mijn abonnement ook niet terugvinden. Mvg Geert
Op 19/5 ging voor mijn mobiel internet op mijn laptop een nieuwe maandelijkse periode in voege. Maar nu kan ik mijn verbruik niet meer zien? Ik kan wel het verbruik via mijn vodafone modem bekijken, maar niet op MyProximus.
Ik kan al een tijdje geen sms's verzenden, bellen of nog 4g gebruiken en na het proberen te sturen van een sms krijg ik altijd de melding 'fout 50' wat kan ik hier aan ?
Sinds de nieuwe menu kan je via je TV-gids niet meer direct naar de programma's van vb overmorgen. Wat een achteruitgang in gebruiksgemak! Kan ik terug naar de vorige menu, ik heb geen boodschap aan "voorgestelde" films uit de shop. Bedankt!
Ik heb onlangs opgemerkt dat er een nieuw tv menu is,wanneer wordt dit uitgerolt naar de decoders
Ik vroeg een simpele verhuis aan bij jullie via de MyProximus app. Ik vraag dit aan voor 18 mei. Zonder overleg krijg ik na enkele dagen een bevestiging voor 13 mei. Een afspraak vastleggen zonder overleg is een heel rare procedure. Deze afspraak past niet (we verhuizen pas een week later) en ik laat dit weten via mail. Ik krijg opnieuw zonder overleg een standaardbericht met een afspraak op 17 mei. Ook deze datum past niet. Ik mail onmiddellijk terug, geen reactie. Daarna nam ik contact op met jullie klantendienst via chat. Deze mensen zeggen mij dat ik mijn afspraak, die zonder overleg is geboekt, niet kan verleggen want het gaat om een lasser? Verder kunnen zij enkel gokken waarom er een lasser wordt gestuurd, zij beschikken blijkbaar niet over info over de dossiers die zij behandelen??? Ze zijn niet bereid dit even na te Een klantendienst die op deze manier moet werken heeft geen enkele meerwaarde. Deze mensen hebben geen dossierkennis en gaan niet concreet in op d
In een nieuwe verkaveling is vorige week een bobijn van Proximus verschenen: Proximus GA24/12390, gabocom speed-pipe SRV-G 50/7x12 tc + 2x10. Is dit een garantie dat er glasvezel in de wijk beschikbaar zal zijn? (Volgens de adres check is er geen internet beschikbaar: logisch want er ligt nog geen aansluiting in de straat) Of wordt deze kabel ook gebruikt voor koper? (of nog erger, gaan ze de buizen voor glasvezel in de grond steken maar er geen glasvezel door schieten en er koper naast leggen...)
sinds deze ochtend is onze skynet.be mailbox gelocked, bij het openen van onze mail werd er naar het password gevraagd en werd dit waarschijnlijk meerdere malen verkeerd ingegeven. hoe kan deze terug vrijgegeven worden ? bestaat daar een procedure voor?
Als ik via mijn proximus tv app op mijn iphone iets opneem staat dit niet op mijn digibox opgenomen. En kan ik dit dus niet bekijken op mijn tv. Hoe kan ik dit oplossen?
Na installatie ongeveer een week geleden hebben we een storend hoog geluid komende van de decoder wanneer deze in standby staat
Dag iedereen. Wie zal er kijken naar dat songfestival zaterdag. Daarvoor moet weer een herhaling van fc de kampioenen wijken. Ik heb zelfs dinsdag er mijn tijd niet ingestoken om naar dat songfestival te kijken. Ik ben benieuwd of dat songfestival bij de top 10 zal staan van de kijkcijfers. En zondag 26 mei een hele dag verkiezingen op tv. We zouden toch beter af zijn met een vrt en vtm apart nieuwskanaal. Zodat de gewone programmas kunnen uitgezonden worden. Het zal dus heel leuk worden binnenkort. Ik kijk er al naar uit. Timm1983
Hierbij een detail uit een spreadsheet van de nieuwe tarieven Proximus vanaf 1 januari 2019 . Dit is maar een deel . Kan iemand mij de link bezorgen waar ik de ganse spreadsheet met tarieven kan vinden , die nu van toepassing zijn ( oude en nieuwe packs )? Dank . Ro
Omdat mijn smartphone defect was ging ik onlangs naar een verkooppunt van Proximus om een nieuwe smartphone aan te kopen. Ik ben 68 jaar en niet opgegroeid met bits en bytes maar ik wilde toch met mijn tijd mee en ook af en toe internet gebruiken. Nadat ik mijn probleem had uitgelegd aan één van de jonge verkopers wees hij mij op de mogelijkheid om een toestelletje aan te kopen voor de prijs van 9 euro op voorwaarde dat ik mijn oud abonnement van 10 euro liet aanpassen voor een mobilus S abonnement van om en bij de 15 euro per maand en dit voor een periode van 24 maand. ik zou dan over 1.5 gb kunnen beschikken voor internetverbindingen. Omdat ik niets ken van Gsm’s vroeg ik hem wat volgens hem een goede keuze zou zijn. Hij raadde mij een Huawei Mate 20 black aan. “zo goed als Iphone” zei hij Toen ik thuis de documenten nog eens las, kwam ik er achter dat ook getekend had voor een optie van 2Gb dataphone . Ik moet dus maandelijks minstens 35 euro betalen . Op zich kan dat ook nie
Een viertal keer per kijkavond valt het beeld weg, alles is dan zwart. Ik moet dan uitloggen en terug aanloggen wat toch even duurt en daardoor het programma voor een deel mis, wat kan het toch zijn? Zeg nu niet dat het aan de wifi ligt want dat is door de home service ook al gecontroleerd.
Hoi, Ze zijn deze morgen bij ons alles komen installeren, alles werkt perfect enkel de Proximus app wil niet werken. Als ik me inlog valt de app meteen uit op mijn iPhone. Heb de applicatie al meerdere malen verwijderd en terug geïnstalleerd maar niets helpt?
Mijn PC is gecrasht en ik bewaarde belangrijke emails in mappen. Nu zijn die emails allemaal weg en staan ook niet in de backup die ik regelmatig maak. Ik dacht dab kijk ik wel in de webmail maar die gaat maar 2 weken terug. Ben ik dan al die emails kwijt of is er een manier om ze te recuperen?
Hoe zet ik het voetbalabonnement vanaf de maand juni stop?
Bij aansluiting aanvraag , 8 maanden geleden , gevraagd voor factuur per email ! Nog altijd niet gelukt ! Meerdere keren naar de shop geweest , getelefoneerd , geprobeerd via de app en de website , hopeloos .
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.