Skip to main content
Antwoord

Geen verbuik zichtbaar

  • May 21, 2019
  • 3 reacties
  • 96 Bekeken

Op 19/5 ging voor mijn mobiel internet op mijn laptop een nieuwe maandelijkse periode in voege.
Maar nu kan ik mijn verbruik niet meer zien?
Ik kan wel het verbruik via mijn vodafone modem bekijken, maar niet op MyProximus.

Beste antwoord door leo_028

Ondertussen is het in orde gekomen. Mijn tariefplan is gewijzigd.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

  • May 22, 2019
Hallo Leo_028
Je kon dit ervoor wel via jouw MyProximus account?
zou je mij eventueel je klantengegevens kunnen doorsturen via een privébericht? (klik hier)
Dan kan ik ook eens nakijken als er iets veranderd is.

  • Auteur
  • Rising star
  • Antwoord
  • May 22, 2019
Ondertussen is het in orde gekomen. Mijn tariefplan is gewijzigd.

  • May 22, 2019
ok! goed te horen dat het in orde is.