Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Sinds gisterenavond raakt de decoder V4 (en niet V6) niet opgestart. Verschillende keren helemaal heropgestart. Stroom uitgeschakeld etc. 1) software update 2) check HDD 3) booting 4 software update --- en dit blijft telkens draaien. De hele nacht door.
Wanneer komt de security patch van april beschikbaar voor de galaxy S9 voor "pro" toestellen? De lux variant heeft deze patch immers al.
ik heb 3 v5 compact decoders kan ik deze omruilen voor V6 ?
Hallo. In heb van deze middag nieuwe iPhone met abonnement. Nieuwe Sim maar nog met mijn oud nummer van Orange. Ik stak de nieuwe simkaart in van Proximus maar nog steeds geen service. Hoe lang gaat dit duren aub voor ik service heb.
sinds een paar weken hapert het beeld van onze tv zeer regelmatig gedurende één tot een paar seconden. Zeer vervelend. Nog iemand dit probleem?
Waneer gaat proximus is eindelijk 40 mb/s upload geven want als ik bbox 3 tool gebuik kan ik zien dat mijn lijn op 39.99 gesynchroniseerd maar ik krijg van de server maar 15 dit in vergelijking met andere providers echt niet meer van deze tijd telenet geeft 20 tot 40 als je de boost packt en het netwerk kan het zeker aan
Nieuwe update gehad vermoed ik en nu werkt Proximus tv echt op mijn zenuwen. Problemen: - Tv gids laad niet op - zenders zijn weg waardoor ik mijn opnames helaas niet meer kon bekijken. - een film huren lukt hier ook al niet meer. - en een oude opname die ik al lang probeer verwijderen blijft nog steeds op mijn decoder staan. - dan nog niet gesproken van hoeveel keer de tv blijft staan. Echt niet meer tevreden. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is.
tot vorig jaar woonden wij in de Vlaamse Ardennen waar AVS de regionale zender is, nu wonen we in Aalst en zou Tv Oost onze regionale zender moeten zijn, doch kunnen we nog steeds enkel AVS kijken. Hoe kunnen we dit aanpassen?
Is het normaal als de bovenburen een nieuwe aansluiting krijgen dat onze kabel er gewoon word uitgetrokken door de technieker en als ik de technieker zeg dat onze aansluiting is uitgevallen is van het moment dat hij daar aangekomen is,hij doodnormaal zegt dat hij niet aan de kabels geweest is. Hij komt dan bij ons in de woonkamer testen en beweert dat we kortsluiting hebben op de kabel en we de helpdesk moeten bellen om een technieker te laten komen want hij heeft geen bon om een reparatie te doen en kan ons niet helpen en vertrekt. mijn man gaat dan in de kelder kijken of hij een probleem kan vinden en vind de losgetrokken kabels
Ik wil mijn prepaidkaart activeren, maar krijg elke keer een melding waarin staat: door een technische fout kunnen wij uw gegevens niet opslaan.
woensdag 22 mei 2019 ben ik in het proximus center in gent (veldstraat 9) langsgeweest om een nieuw gsmtoestel aan te kopen. Gezien ik proximus business klant ben ( al jaren trouwens) kon ik een toestel aankopen mits €5 opleg voor 24 maand lang en 1malig € 109 te betalen. Voor mij was dit ok maar dit moest met bancontact betaald worden. Ik betaal en volgens de verkoper was de transactie niet doorgegaan omdat er geen bewijsje uit het bancontact toestel kwam. Ik moest opnieuw proberen aan een ander toestel en ik vraag nog ' het zal toch niet dubbel van mijn rekening gaan?" De verkoper verzekerd mij van niet; ik betaal via het andere bancontact toestel en het lukt want er komt een bewijsje uit. Ik kijk 's avonds op mijn pc naar mijn rekening en het bedrag van € 109 is 2 x van mijn rekening. Ik heb al 3 mails gestuurd en 2 x telefonisch contact gehad met proximus maar heb nu nog steeds niks van bevestiging gekregen dat dit in orde zal komen. Ik ben zeer ontgoocheld in deze manier van werk
Mobiel niet bij de hand, stond wel aan op wifi. S avonds wifi weggevallen om 21:13 sms gekregen dat ik 4 GB van mijn 5 GB had opgebruikt. Om 02:17 opnieuw een sms dat me nog 993 MB van mijn 5 GB rest. Een paar minuten later een sms dat ik 10€ aan extra surfvolume heb gebruikt. Een uur later zat ik er al 25€ overheen en s ochtends om 07:44, toen ik eindelijk mijn mobiel in mijn handen nam bleek dat al 48€ te zijn. Al die tijd had ik mijn mobiel niet aangeraakt. Automatische updates staan uit..
Hallo Telkens ik in het buitenland zit krijg ik de foutmelding pdp-identiteit niet geaccepteerd. Alle instellingen staan op default en werden zelf opnieuw ingesteld. Gelieve dit asap te herstellen
Waarom kan ik mijn alias niet zelf bepalen in webmail en vind ik deze ook niet meer bij myproximus?
Het is nu al een hele tijd dat mijn decoder blokkeert tijdens het kijken van films of series die we hebben opgenomen of zelfs herbekijken. Het beeld dat plots vast staat (freeze) en kunnen dan niets meer doen zoals doorspoelen, pause zetten, stoppen... De decoder reageert niet meer. Ik heb al meerdere malen de stekkers van de modem en decoder uitgetrokken zoals het hoort om alles opnieuw op te starten. Dan gaat het een paar dagen goed en plots is het daar weer, het is toch niet de bedoeling om constant dit te doen!! Wij raken dit beu en worden er gefrustreerd van. Kan er iemand ons helpen??
Klantennummer: 620214403 Beste, Op woensdag 08/05/2019 keek ik om online mijn abonnement bij jullie op te zeggen. De laatste in het formulier was “Datum waarop u de opzegging wenst”. Ik hou er rekening mee dat dit soms toch wel enkele dagen zou kunnen duren vooraleer het volledige proces rond is en ik bereikbaar zou zijn bij mijn nieuwe provider. Dus ik vul in dat ik tot 15/05/2019 nog verder gebruik wil maken van jullie diensten en dan pas mijn abonnement stopgezet dient te worden. Ik stuurde dit formulier om 13u40 naar jullie door. Om 15u40 werd mijn nummer al gedeactiveerd. Dat is 2u nadat ik mijn formulier doorgestuurd had. Terwijl ik eigenlijk nog 7 dagen ingevuld had. Doordat ik mijn nummer wilde behouden moest ik langsgaan in de proximus winkel in Poperinge om mijn nummer opnieuw te activeren. Ik ben amper 2minuten binnen geweest. Enkele muisklikken later was mijn nummer opnieuw geactiveerd. Ik werd TOTAAL NIET geïnformeerd dat er een kostenplaatje zou aan vast hangen
Nog geen documenten ontvangen
Gisteren diensten beperkt, traag internet geen tv omwille van te laat betalen factuur. Gisterenavond om 18 betaald via myproximus...deze morgen nog steeds geen diensten....is dit normaal? Hoe lang duurt dit?
Hoi, Telkens ik tv wil kijken op mijn pc (via Firefox en Chrome) krijg ik een vervelende boodschap te lezen dat mijn tijdszone verkeerd is ingesteld (zie afb.) Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen de tijdzone van mijn pc en de tijdzone van Proximus. Hoe kan ik dat eventueel oplossen? Alvast bedankt. f.
Hallo, maandag 20/5 gsm met abbo besteld met overname van nummer en stopzegging van huidig abbo. ' en al betaald' Deze zou 21/5 geleverd worden......vandaag 24/5.nog niks gehoord of gezien van jullie??
Hallo, ik heb vannacht per ongeluk verkeerde pincode ingegeven met als gevolg dat ik nu mijn pukcode nodig heb. het is een professioneel nummer en ik ben ook geen beheerder. in de MYPROXIMUS app zie ik dus ook niet mijn pukcode staan. hoe kan ik dit zsm recupereren? heeeeeelp 😞
Ik wil graag mijn mijn tv en internet abonnement opzeggen maar als ik dit wil doen via deze pagina https://www.proximus.be/nl/id_cr_cancelsub/particulieren/producten/r-orphans/abonnementen-opzeggen.html dan moet ik een vaste telefoonnummer invoeren die bij het abonnement hoort. Maar ik heb geen vaste lijn, hoe kan ik dit alsnog opzeggen via deze pagina?
Hallo , Ik huur 2 decoders momenteel ( 1x V5 en 1x V4 ) , ik heb net één van de televities vervangen door een 4k . Kan ik mijn oude decoder V4 inruilen voor de nieuwe versie V6 ? Alvast bedankt voor uw reactie ! mvg Erwin
Wanneer komt het nieuwe menu op de decoders van jullie ?
Steeds weer onderbrekingen op Proximus tv via de website op laptop. Dit duurt nu al een hele tijd. "oeps er ging iets verkeerd !! Probeer het opnieuw". Geen fulscreen beeld meer mogelijk!! Slechte beeldkwaliteit. Echt triest en dit sinds de nieuwe site actief is !!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.