Skip to main content
Vraag

decoder V6 - software update

  • May 30, 2019
  • 4 reacties
  • 430 Bekeken

Sinds gisterenavond raakt de decoder V4 (en niet V6) niet opgestart. Verschillende keren helemaal heropgestart. Stroom uitgeschakeld etc.
1) software update
2) check HDD
3) booting
4 software update --- en dit blijft telkens draaien. De hele nacht door.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • May 30, 2019
't zou kunnen inderdaad dat de decoder v4 moet omgeruild worden, maar de Proximus medewerkers zullen je hierbij wel kunnen verder helpen als ze morgen terug langskomen op het forum en je post hier lezen.

NB: Een reset doen van de V4 met een bepaalde software versie er op kan de V4 trouwens onbruikbaar maken.

  • May 31, 2019
Kan je even doorgeven naar welke UPS punt deze decoder mag opgestuurd worden? Dan wordt dit in orde gebracht.
https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL

  • Auteur
  • Newbie
  • May 31, 2019
Beste,

Mag naar:
xxx

Mvg,
Dirk

  • May 31, 2019
Ik heb dit dan voor je in orde gebracht. Ik heb ook het adres even uit jouw post gehaald, om jouw privacy toch een beetje te waarborgen 🙂