Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
https://proximusshopmag.be/nl lukt niet meer. De website heeft expired certificate.
Klanten weg ? Hoe komt dat toch ? Het is een feit, dat je bij Proximus, wegens hun grootte gewoon 'slechts een nummer bent''. Het is bijzonder frustrerend dat ze wegens ''veel te groot zijn'' geen oog meer hebben voor de klant. Helaas heb ik zelf de conclusie getrokken om weg te gaan, na klant te zijn sinds maart 1983. - discovery line afgeschaft - studenten in huis korting afgeschaft - gezinsbond korting afgeschaft en dat allemaal zonder verwittiging. Laten verleiden om een ''pack'' te kopen ? Pack wordt altijd maar duurder en duurder. Van 49€ per maand naar bijna 80€/maand. Technische errors. - ruis op de lijn - punten inruilen verdwenen - het verschil niet weten tussen de verschillende routers etc etc Jammer maar helaas. Langzamaan worden mensen wakker. De kosten die je boven vermeld hebt, zijn er ergens bij gekomen via kleine lettertjes (tv bundel entertainment channels tv voor 9,95€ , Norton Security 5 € ) en klanten die slapen en een domicilieer
Op maandag 29 april 2019 waren er plots werkmannen van Proximus in onze straat (nieuwe wijk, we zijn het enige huis dat er al staat) bezig de stoep open te breken. Toevallig was mijn vriend thuis die dag door ziekte. Hij vroeg wat de werkmannen aan het doen waren en kwam zo te weten dat ze de bakjes voor glasvezel en het plaatsen waren in de straat. Ze moesten ook even binnen zijn bij ons. Toen ik thuiskwam lag een groot deel van onze stoep (die wij 2 weken ervoor nog hadden dichtgegooid) volledig open. Ik nam contact op met de klantendienst met de melding dat we ten eerste niet op de hoogte waren van die werken én met de vraag of die stoep ook ging terug dichtgedaan worden door hun. De dame in kwestie verzekerde mij dat dit het geval zou zijn. Ze gingen dit doen als de rest van het straat ook voorzien was van aansluitbakjes. Begin mei zie ik dat de stoep overal dicht is in de straat behalve bij ons. Ik neem dus terug contact op via de klantendienst. Daar zeggen ze dat ze het gaan navr
Kan er eens iemand zeggen of de mail die ik krijg vals is of waar is. En of proximus of skynet daar echt iets kan aan doen. Of nog: wat moet ik daar mee doen.
Goedemorgen sinds een paar dagen is de uploadspeed van 30 naar 1.5 tot 5 gedaald en normaal altijd rond de 15 geweest max internet pack heb de modem ook al eens heropgestart . Wat kan ik nog meer doen mvg Bart hier een link met mijn ookla test https://www.speedtest.net/my-result/d/d96952aa-ef10-401b-b445-406ae2a504b8
Hallo, Ik werk op mijn laptop met Windows Life Mail. Via mijn login op My Proximus heb ik een mailbox aangemaakt op mijn echtgenote haar naam, nl. : chrismilewski@proximus.be . Ook chriwmilewski@skynet.be (wat ze vroger had op een desk-top. Nu wil ze ook gebruik maken van de laptop en haar mails op dezelfde, dus mijn laptop, toegestuurd krijgen. Telkens ik naar Windows Life Mail ga moet ik mij op de pc inloggen en naar het mailprogramma gaan. Hoe kan mijn echtgenote nu hetzelfde doen maar via haar gegevens ? Dus in het mailprogramma gaan en haar mails daar uitlezen. Hoe kunnen we dat doen ? Via telefoon is dat moeilijk, telkens de tf neerleggen enz...., en het zou wenselijk zijn deze hulp en uitleg via een mail te krijgen zodat we dat rustig kunnen proberen en aanpakken.Indien er dan problemen zijn kunnen we alsnog telefonisch contact opnemen. Dank bij voorbaat voor uw bereidwillige medewerking. met vriendelijke groeten, Jean Paul De Raedt (ex pernr. 026764 )
Hallo, ik heb sinds begin deze maand geen 4G meer, via mijn 2de sim van Orange geen probleem. Kan u dit nakijken? Ik geraak telefonisch nergens binnen... +1u aan de telefoon grtn, Geert
Hoi Ik was na de voetbalwedstrijd Frankrijk-België beginnen zappen, toen ik plots op een raar fenomeen stuitte. Ik kreeg plots 2 zenders op 1 kanaal, en dat over verschillende kanalen... Zie ook bijgeleverde afbeelding onderaan... Zo krijg ik plots op kanaal 4 de zenders Q2hd en 4, op kanaal 5 de zenders Vijf en 4hd, op kanaal 25 zit ik plots ook met de zender BBC FIRST naast France-2, Op kanaal 26 staat er plots ook een Proximus TV-Info Channel naast France-3. Als je switch van kanaal met de numerieke toetsen van de afstandsbediening, dan kom je op de correcte zender terecht, maar als je van kanaal verandert via de P-up en down toetsen dan krijg je de 2 zenders wel degelijk op hetzelfde kanaal te zien. Ik heb geen bal veranderd aan mijn instellingen. Plots was het zo! Zeer vervelend. Heeft er iemand enig idee hoe dat hersteld kan worden zonder dat ik al mijn zenders moet hernummeren? Ik heb een V6-decoder (maar heb er nog nooit eerder problemen mee ghad). Bedankt 15 mi
Ik heb een iphone 7 plus en sinds het updaten van de proximus tv app valt hij altijd uit bij het opstarten van de app (App valt weg)
Hallo, Ik heb nog steeds geen vernieuwing van de zendervolgorde, hoewel Oost-Vlaanderen op 4 juni aan de beurt was. Het nieuwe tv-menu heb ik wel al. Heb een mini-decoder V5. Moet ik iets doen of wordt dit automatisch gedaan? Groetjes, Moesty
Bij het terug opstarten van de tv vraagt die om de lijnnummer en geef ik die in maar telkens zegt het dat het fout is.
Even een situatie schets: Altijd goede(geen geweldige) wifi gehad met modem via proximus en Apple Time capsule. Toeval of niet, na de komst van een 4K tv met wifi via een proximus bridge, valt de wifi geregeld weg. Signaal naarTV is een paar maal uitgevallen, maar dat probleem is niet meer actueel.Heeft zichzelf opgelost zeker? MAAR wifi(signaal) in de rest van het huis is minder. Ook als tv uitstaat. Reeds een paar maal iemand van Proximus aan de lijn gehad die een reset aanraadde. Doch zonder resultaat. Opnieuw contact opgenomen: er schijnt een conflict te zijn met de IP-adressen. Euh, ja?Kan dit? Hoe los ik dat op? Zo technisch ben ik niet...
Na mijn opzegging kreeg ik van Proximus stickers om mijn modem + decoder terug te sturen naar het Proximus repair center. Alles is daar netjes afgeleverd door Bpost op 03/05/2019 om 09.39u (tracking). Nu blijf ik nog steeds herinneringen ontvangen (vanmorgen nog !) dat ik de modem + decoder moet opsturen voor 12/05/2019 ! Een telefoontje naar Proximius klantendienst brengt weinig of geen soelaas. Nog mensen met dezelfde problemen? Ik overweeg klacht bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie.
In begin van het jaar overgestapt van proximus naar telenet, digicorder bleef hier liggen omdat we het druk hadden met het werk. Ja er zijn nog mensen die werken Proximus. We kregen nog netjes terug betaald wat we teveel hadden betaald, nu moeten we 149 euro betalen omdat de digicorder 2 weken te laat binnen was, ronduit diefstal. Als je hem houdt kost het evenveel.wij zullen hier zeker REKLAME over maken , als ik hem niet had terug gestuurd geen probleem dan betaal ik maar dit vind ik diefstal digicorder mooi inleveren en toch betalen . Hoop dat jullie hier iets aandoen of het gaat veel klantjes kosten.
Hey, ik ben een nieuwe klant bij Proximus en dacht voor een Pay&Go kaart te gaan. Deze heb ik besteld, betaald en al maar nu moet ik deze identificeren voor ik hem kan gebruiken. Dit lukt echter niet, tweemaal heb ik geprobeerd een bedrag van 1.00 EUR op de kaart te laden via verschillende wijzen (bancontact en PayPal) en nog lukt het niet. De bedragen worden echter wel van mijn rekeningen gehaald, ik heb zelfs een betalingsbewijs van PayPal liggen. Indien ik #121# bel kan ik ook zien dat beide betalingen doorgekomen zijn maar alsnog is mijn kaart nog niet bevestigd.
Ik heb deelgenomen aan de festivalwedstrijd en gespeeld voor werchter boutique. Ik wachtte op de uitslag van de wedstrijd om al dan niet kaarten te kopen. Wanneer wordt deze bekend gemaakt?
Sinds de update al de 2e avond zonder proximus tv. Heb de v5 compact decoder. Reset uitgevoerd... Maar heeft niks geholpen. Signaal is ok want tv op verdieping heeft geen problemen. Kan ik mijn decoder ergens inruilen? Proximus winkel?
op de webpagina van Epic Combo (https://www.proximus.be/epic/nl/id_zwpe_c/makeitepic/epic-combo.html#) krijg je bovenaan de pagina het aanbod van "4GB voor al de rest", maar als je onderaan naar de algemene voorwaarden kijkt, staat er ineens "Je internetconnectie wordt stopgezet wanneer je je 3GB hebt opgebruikt". Dus: krijg je nu 3 of 4GB mobiele data bij de Epic Combo?
In commentaren lees ik over een (vroegere?) functionaliteit die toelaat favoriete zenderlijsten te creëren. Als gebruiker van Proximus TV wil ik de beschikbare zenders reduceren tot het aantal dat ik effectief gebruik. Ofwel door ongebruikte zenders te 'verbergen' in de standaardlijst. Ofwel door een eigen zenderlijst te creëren met mijn (wel gebruikte) 'favorieten'. Is een van beide opties mogelijk? Indien nee, biedt Proximus een alternatief?
Ik merk vandaag dat ik 85% voor opnames opeens heb. Gisteren was dat nog 32%. Ikzelf heb geen opnames verwijderd. Heeft dit te maken met het nieuwe menu dat proximus opnames verwijderd.
Ik krijg telkens de melding “oeps er ging iets verkeerd”. Wat moet ik doen?
Aan alle mensen die zich zouden laten verleiden door de gratis kadofilm die je krijgt per maand (een zogenaamde "blockbuster") als je in een pack stapt, weet dat in de catalogus waaruit je mag kiezen amper twaalf (12!) films zitten, waaronder onder meer Ben X (2007!), Rundskop (2011!), Fight Club (1999!), en dat de enige recente film een tekenfilm, Born Leader, is. Daarenboven duurt het al drie weken om mijn pack volledig operationeel te maken, waardoor ik vanmorgen beslist heb om terug te keren naar mijn situatie van vroeger, en duiken er elke dag onverwachte verbindingsproblemen op tv op. Ik hoef die rotzooi niet meer en wacht met ongeduld tot Telenet weer operationeel is in mijn gemeente.
Sinds enkele weken heb ik weer dezelfde problemen als een jaartje geleden met de Proximus TV app op een ipad met ios versie 9.3.5 . Je kan een programma beginnen te bekijken en na een paar minuten hapert de klank en gaat deze achter lopen op het beeld. Eender welke zender of deze nu HD is of niet, live of niet. Als je het programma dan stopt dan vlieg je uit de app en moet je terug openen en zender selecteren ... tegen dat je dit een paar keer hebt gedaan is je programma over. De app reeds eraf en er terug op geïnstalleerd ... ruimte vrij gemaakt op de ipad ( al staat er amper iets op ) ... software update van de ipad ... software is up to date .... aan en af => geen resultaat ... Ik werk met de ipad via wifi, deze ook al aan en af gezet maar maakt niets uit .... Wat zou er aan de hand kunnen zijn ?
Beste mijn zoontje heeft een Samsung j3 2017 gsm. Dit toestel zou geschikt moete zijn voor 4G. Hij raakt echter enkel op het H+ netwerk. Met mijn vriendin haar simkaart in zijn toestel lukt het wel. Gisteren nieuwe simkaart gaan halen in Proximus winkel maar nog steeds geen 4g. Hij heeft Mobilis S abonnement. Tot een dik jaar geleden was dit pay en go. Reeds contact gehad met klantendienst die me opnieuw naar Proximus winkel stuurden. Zij hebben dan een Callback aangevraagd bij technische dienst maar nog niets van gehoord.
Kreeg net een email in de bus waarin staat dat ik de nieuwe decoder mag testen. Als je erop klikt kom je op een niet beveiligde website, dus ik durfde niets in te vullen. Is dit wel echt van Proximus?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.