Skip to main content
Antwoord

Krijg geen 4g

  • June 5, 2019
  • 2 reacties
  • 405 Bekeken

Beste mijn zoontje heeft een Samsung j3 2017 gsm. Dit toestel zou geschikt moete zijn voor 4G. Hij raakt echter enkel op het H+ netwerk. Met mijn vriendin haar simkaart in zijn toestel lukt het wel. Gisteren nieuwe simkaart gaan halen in Proximus winkel maar nog steeds geen 4g. Hij heeft Mobilis S abonnement. Tot een dik jaar geleden was dit pay en go. Reeds contact gehad met klantendienst die me opnieuw naar Proximus winkel stuurden. Zij hebben dan een Callback aangevraagd bij technische dienst maar nog niets van gehoord.

Beste antwoord door HadewychT

Ik heb de 4G eens van zijn abonnement verwijderd en terug toegevoegd. Kan je eens testen of dit verschil maakt (evt gsm eens herstarten) ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • Antwoord
  • June 5, 2019
Ik heb de 4G eens van zijn abonnement verwijderd en terug toegevoegd. Kan je eens testen of dit verschil maakt (evt gsm eens herstarten) ?

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 5, 2019
Het is opgelost. heel erg bedankt voor de snelle oplossing